Piper on paras ja Paige ei TODELLAKAAN OLE SIEVÄ!!Piper ja Bhoebe on parhaita..
Piper on paras Paige BUU!!
4
397
Vastaukset
- Charmed
Todellakin,samaa mieltä!!!! Hyi hitto,se Rose näyttää kuin rekan alle jääneeltä.Kumma,että ne palkkas sen,sillä muut on niin kauniita ja kokeneita.
PS.Kenenkään on turha väittää vastaan,sillä nämä olivat meidän mielipiteitämme ja itse syyllistytte varmasti samaan ja haukkumaan meidän lempihahmojamme - kifu
Paige(Rose)ei osaa pätkääkään näytellä!!
Prue oli parempi!Piper ja Phoebe on parhaita!!- Ikuinen Charmed Fani
Paige on aika kauhee! mut kaikilla on omia mielipiteitään. mun lempi hahmo on Piper!!!
- lumottu
mun mielestä ne kaikki on hyvii... ette oo oikeita faneja jos kerta haukutte sen näytteliöitä. hyviä näytteliöitä. ja hei tää oli mun mielipide!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍91038- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815