etsin noita jengii LUE!!

Prue

Moi! Haluun perustaa noita-jengin
tarvitaan siskoni on noita faneja.. Piper,Paige ja Bhoebe.itse olen Prue..vastatkaa vain tytöt!! EI POJAT!!Ja mieluiten 12-14w siskoni on noita fanit!..

18

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 216

      mä oisin kans halunnu olla prue! enx mä sais olla? oo sä vaikka piper, mikä sun noitajengin nimi on.. mullois hyvä ehdotus.. teeny witches!

      • prue

        no niin viel tarvitaan Piper!!:))
        kuka haluu olla räjäytteliä??
        kerron sitten et ketkä pääsi!!eli juu nimi merkki pääsi..juu kerro nimesi!!mun nimi caritsa!!


    • kifu

      Voinks mä olla Phoebe? :)

      • Devi

        mä haluisin olla se nuorin.. siis Phoepe


      • ....
        Devi kirjoitti:

        mä haluisin olla se nuorin.. siis Phoepe

        se kirjoitetaan kylläkin Phoebe ja se ei oo nuorin Paige on nuorin


      • Joo...
        .... kirjoitti:

        se kirjoitetaan kylläkin Phoebe ja se ei oo nuorin Paige on nuorin

        Mä haluisin olla kans sit Pheobe. Kirjotettiiks se nyt noin...


      • prue
        Joo... kirjoitti:

        Mä haluisin olla kans sit Pheobe. Kirjotettiiks se nyt noin...

        moi! mä haluun olla prue tarvitaan viel phoebe, piper jos haluat olla phoebe niin ok!!sen nimi on charmed!!


    • Taku "Phoebe"

      Ajattelin olla Phoebe (Se on P:llä, ei B:llä!), jos kukaan ei viel oo se... oon 11w ja täytän tänä vuon 12.

      Mitä me niinkun tehtäis? Mailattais vai?
      Haluaisin ainakin liittyy!

      • Taku "Phoebe"

        En saa olla Phoebe, vaik oon AINA ollu Phoebe siitä asti kun siskoni on noita on tullu ja mä ja mun kamut ollaan aina ajateltu et me ollaan Phoebe, Piper ja Prue ja me ollaan eläydytty niihin...

        =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =(


      • prue

        joo ok saat olla koska juu-nimimerkistä ei oo kuulunut mitään.. VIEL SE PIPER KUKA HALUU OLLA???
        T.Prue


      • Siskoni on koira
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

        En saa olla Phoebe, vaik oon AINA ollu Phoebe siitä asti kun siskoni on noita on tullu ja mä ja mun kamut ollaan aina ajateltu et me ollaan Phoebe, Piper ja Prue ja me ollaan eläydytty niihin...

        =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =(

        Et sä mikään Phoebe ole! Sä oot niin rumakin joten et sä sovi phoebeksi.


    • Hei

      Vähä lapsellist perustaa joku noita kerho!Ku ne noita jutut on ihan taru juttuja... Tykkään ite kattoo Siskoni on noitaa mut en menis noin pitkälle... Et sori ny vaa...

      • prue

        moi haloo-nimimerkki!ole ihan mitä mieltä haluut!!
        mut me ainakin halutaan olla noita-jengi kun ollaan faneja!!


    • nanna

      Onko niitä vapaita "paikkoja" vielä? Mä voisin olla esim. Piper tai kuka muu tahansa, koska kaikki ne on hyviä..

      • PRUE

        joo ole piper


    • noita91

      Mä voisin tulla... Jos on vielä tilaa... Missä päin asut? Jos huvittaa nii mailaa mulle... osote on [email protected]

      • kisuli

        mä haluisin olla vaik Piper...


    • Piper

      Jos mitenkään on mahdollista, mä haluaisin olla se Piper, se on aina ollu mun suosikki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      217
      35643
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      273
      22672
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11364
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      9001
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6721
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5271
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4165
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2142
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      38
      2051
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe