Nykyisin siellä esim. ulkomaa sivustolla (130) on vaan otsikot jonka perässä on (14:25) tyylinen juttu mutta missä on numero mistä voi jutun lukea.
Miten nelosen teksti-tv toimii?
6
1869
Vastaukset
- x.x.
Juttuja ei voi lukea enää TekstiNeloselta, siellä on nyt vain otsikot. Itse jutut on Nelosen nettisivuilla. Kerta kaikkiaan surkea uudistus...
- tä mitä hä...
(14:15) joo tyhmää hommaa edes pitää enän teksti tv tä
- Mies savosta
Käsittämätön uudistus. Eihän tuolla tee enää mitään.
Seuraavaksi varmaan ohjelmatietojen sijasta sivulla 300 lukee:"Katso ohjelmatiedot Nelosen nettisivuilta".
- hölmöä hommaa
Jos ei ole varaa pitää tekstiteeveetä (kun ei ole kunnolla varaa edes uutislähetyksiin), joutaisi koko tekstiteevee pois. Mitä sieltä enää löytyy? "laadukkaiden" tiistaidokumenttien aiheet, elokuvatiedot, jotain tekstiviestipalstoja ja ilmoituksia. Jos katson teeveetä, on kätevä vilkaista uutiset tms. tekstiteeveestä, mutta en kyllä todellakaan lähde kesken kaiken tietokoneelle ja nelosen nettisivuille tarkistaakseni, mitä uutisotsikon takaa löytyy.
- ,,
Ruutu.fi videot eivät toimi. Siinä vain pyörii se valkoinen latausympyrä, annoin 15 min olla siinä eikä vieläkään mitään joten ei se ainakaan mitään lataa. Netti on 1m/1m joten pitäisi kyllä toimia. Yle-areenan videot toimii erittäin hyvin ja nopeasti, ja sehän on samanlainen sivusto kuin ruutu.fi? Olen yrittänyt avata portteja windowsin palomuurista, ei auta. Otin palomuurin kokonaan pois, ei auta. Latasin uusimmat päivitykset, ei auta. En keksi mitään muuta enään kuin että ruutu.fi oli paska jo syntyessään. Voisiko joku viisaampi kertoa mitä tehdä, muuta kuin mennä kuristamaan sen tekijät?
- Ruksu
Kumma juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5487117Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3262675Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872033- 1271244
- 311193
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 911006
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel102984Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64971- 41832