SIKAFLU ILMAN KUUMETTA,HAH

THL rules..

15

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikki...

terveydenhuollon henkilökuntaa. Mitään haittavaikutuksia ei ole raportoitu.

• Aatteleppaite

haitoista,jopa netissä omilla nimillään.

• Sju-

Voisitteko kertoa kun THL:llä on auki tiedotusministerin paikka. Puhun aina niin totta kuin osaan.

• Erottakaa hallitus!

Ne rahat olisi tarvittu suoraan perusturvaan ja toimeentuloon kansalle.

• lkjhgfds.
        Erottakaa hallitus! kirjoitti:

Ne rahat olisi tarvittu suoraan perusturvaan ja toimeentuloon kansalle.

Halvempi piikittää pois päiviltä kuin maksaa vuosia perusturvaa.
        Tähän biologiseen sotaan on varattu järjetön summa maailmalla
        fyffee vuoteen 2013 asti. Että nyt ollaan vasta alussa.

• umbrelli
        lkjhgfds. kirjoitti:

Halvempi piikittää pois päiviltä kuin maksaa vuosia perusturvaa.
        Tähän biologiseen sotaan on varattu järjetön summa maailmalla
        fyffee vuoteen 2013 asti. Että nyt ollaan vasta alussa.

Kuka sotii ja ketä vastaan. Miksi sotii. Mitä hyötyy. Onko ufoja olemassa. Miten niitten alukset on matkanneet tänne. Onko paranoija enää sairaus sittenkään vaan psykiatrien keksimää. Ihmiset ovat vain herkkiä-

• raksuttaako?
        umbrelli kirjoitti:

Kuka sotii ja ketä vastaan. Miksi sotii. Mitä hyötyy. Onko ufoja olemassa. Miten niitten alukset on matkanneet tänne. Onko paranoija enää sairaus sittenkään vaan psykiatrien keksimää. Ihmiset ovat vain herkkiä-

The United States is failing to address the threat of bioterrorism, according to leaders of a bipartisan panel that warns that an attack worldwide is more likely than not by the end of 2013.
        http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2009/10/21/AR2009102102824.html?hpid=topnews

• ?()?
      • sairas media

Niin niin,itelläkin nuha ja jos saan NYT SYDÄRIN niin kuolinko sikaflunssaan?

• hassu
        sairas media kirjoitti:

Niin niin,itelläkin nuha ja jos saan NYT SYDÄRIN niin kuolinko sikaflunssaan?

Kyllä, sillä näinä aikoina ei juuri muuhun kuollakaan.
        Etenkään jos sinulla on lämpöä ollut, niin diagnoosi on varmistettu jo sillä.
        Varo siis roihuavaa lempeä, se voi osoittautua kohtalokkaaksi.

• Daa...

Taitaa olla muillakin rokotteilla häviävän pienelle osalle dramaatisia haittoja. Samoin on kaikilla lääkkeillä. Tuli vaan mieleen.

• rt55

vitun moinen haloo yhdestä rokotteesta, jos otat sen, niin se ei takaa ettetkö voisi sairatustua sikatautiin ??? ! itse en ota. vaikken uskovainen olekkaan, niin eiköhän se lähtö valkene kun sen aika tulee, hah hah haaaaaaaa.

• ?
        rt55 kirjoitti:

vitun moinen haloo yhdestä rokotteesta, jos otat sen, niin se ei takaa ettetkö voisi sairatustua sikatautiin ??? ! itse en ota. vaikken uskovainen olekkaan, niin eiköhän se lähtö valkene kun sen aika tulee, hah hah haaaaaaaa.

http://www.youtube.com/watch?v=sIVI5g2y-XQ&NR=1

• wwwbvs

Omaa järkeä, asutteko vankiloissa?

• .

Oman päänsä vankeja kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3074
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      11
      1488
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      121
      1344
    4. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      214
      1324
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      398
      1307
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1143
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      472
      1103
    8. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      96
      1090
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46