Moro... Löysin varastosta 5 litran kanisterin, pesin sen huolella ja ajattelin laittaa kiljut sinne käymään, mutta millä reseptillä?
5 litraa kiljua
2
821
Vastaukset
- viinisieppo1231
4l vettä noin 18-24 asteista eli kädenlämpöistä
8dl Talousokeria
7tl Kuivahiivaa
Eli sekota ekaksi sokeri ja vesi keskenään huolella ja sitten lisää hiiva :) varmista ettei jää pinnalle paukamia hiivasta ja että kaikki hiiva sekoittuu, anna käydä viikon ja lapo... Kannattaa myös käyttää vesilukkoa, ettei käy etikaksi...
Hauskoja hetkiä uuden harrastuksen parissa ja suosittelen harkitsemaan kotiviini settiä, jolloin saat tosi laadukasta juomaa (ei verrattavissa kiljuun, eli helvetin hyvää :)) - halppisjuomatkäymään
paljon halvemmalla pääsee kun rakentaa itse vesilukon.tarvikkeet:putki ja pullo.tuo lössi tekee vaan 90 senttiä.eli ei edes euroakaan!sokere 70 snt ja tuorehiiva 20 snt.vitun halpaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668