Eilen kävin tilaisuudessa jossa oli puhumassa yksi henkilö joka tekee lähetystyötä Israelissa.
Kuulin että kun siellä on miehillä asevelvollisuus on 3 vuotta ja naisilla 2, molemmat ovat yhdessä 18-21 vuotiaina.
Sitten kuulin että naisia siellä armeijassa kohdellaan huonosti, itse katsoin joskus tv-dokumenttia ja siinä kyllä suvaittiin naisilta avautumista siinä missä miehiä juoksutettiin vähemmästä.
Kuulin että armeija tarjoaa 3 aborttia ilmaiseksi.
Että Israelissa tehdään 80 000 aborttia vuodessa mikä on vakavaa Israelin kannalta.
Holokaustin muistopäivä vaikutti siltä että se on Israelissa varsinainen kuoleman hengen päivä.
Vaikuttaa siltä että suurin uhka Israelille ei ole ympäröivät Islamistit vaan sisältä tuleva moraalittomuus abortit, huumeet, prostituutio.
5.Moos 28 Jumala ei ole välinpitämätön Israelin suhteen
Israelin armeijasta
23
383
Vastaukset
Aivan kaikk niin pahasti kuin mitä sanotaan Israelista. Ensi kerran kuulen, että naisia kohdellaan siellä huonommin ja kyllä tunnen jonkun jotka on siellä olleet, naisenkin.
- Aatteleppaite
esim naiset eivät saa istua buusin takaosassa jne edellee,jotkut pakoittavat naiset pois kotaan kuukautisten aikana,puhdistuskylpyihin;)
Ja kohdellaampa niitä huonosti ihan täällä Helsingissäkin,eivät saa istua samalla puolella synagoosassa kuin miehet,ajatella jos näin olisi kirkoissa mikä meteli siitä nousisi?
Mutta he kait ovat niin alistttuja etteivät uskalla kertoa siitä;)) - dasdasdsd
Aatteleppaite kirjoitti:
esim naiset eivät saa istua buusin takaosassa jne edellee,jotkut pakoittavat naiset pois kotaan kuukautisten aikana,puhdistuskylpyihin;)
Ja kohdellaampa niitä huonosti ihan täällä Helsingissäkin,eivät saa istua samalla puolella synagoosassa kuin miehet,ajatella jos näin olisi kirkoissa mikä meteli siitä nousisi?
Mutta he kait ovat niin alistttuja etteivät uskalla kertoa siitä;))ja vielä oikeitakin!
- dipuludapuli
Aatteleppaite kirjoitti:
Mutta he kait ovat niin alistttuja etteivät uskalla kertoa siitä;))ja vielä perättömiä kaiken lisäksi
- Aatteleppaite
dipuludapuli kirjoitti:
ja vielä perättömiä kaiken lisäksi
Yksikään väittämäni ei ole perätön eli valhe.
sitä vähän epäilin että siellä kohdellaan naisia huonoimmin mutta toisaalta kyllä se heidän armeija vaikuttaa maailman seksikkäimmältä armeijalta.
Aborttien määrästä ei ollut ensimmäinen kerta kun kuulen että niitä tehdään moninkertaisesti Suomeen nähden. Sitten on siellä vielä new-agea,spiritismiä,okkultismia, skientologiaa ja noituutta näitä asioita ortodoksi-juutalaiset suvaitsevat paremmin kuin messiaanisia juutalaisia.- dippitydappity
Aatteleppaite kirjoitti:
Yksikään väittämäni ei ole perätön eli valhe.
Väitteesi kun ovat kaikki valhetta.Et sinä muuhun kykenekään.
- wrx 9
L.J.H kirjoitti:
sitä vähän epäilin että siellä kohdellaan naisia huonoimmin mutta toisaalta kyllä se heidän armeija vaikuttaa maailman seksikkäimmältä armeijalta.
Aborttien määrästä ei ollut ensimmäinen kerta kun kuulen että niitä tehdään moninkertaisesti Suomeen nähden. Sitten on siellä vielä new-agea,spiritismiä,okkultismia, skientologiaa ja noituutta näitä asioita ortodoksi-juutalaiset suvaitsevat paremmin kuin messiaanisia juutalaisia.On helppoa laukoa sitäsuntätä nikittä ja ilman lähdettä.
- Aatteleppaite
dippitydappity kirjoitti:
Väitteesi kun ovat kaikki valhetta.Et sinä muuhun kykenekään.
tiedät itsekkin että nuo ovat totta!
- htprkysrxcvw
Aatteleppaite kirjoitti:
tiedät itsekkin että nuo ovat totta!
valehtelevasi,et sinä sitä pakoon pääse.Jos edes itse uskoisit omiin sairaisiin väitteisiisi liittäisit tähän lähdetiedot sekä linkit joihin koetat vedota. Nyt huudat höpöjäsi vasten tuulta ja teet itsesi naurettavaksi.
Katsoppas,valheillasi on rankasti lyhyet jäljet. - Aatteleppaite
htprkysrxcvw kirjoitti:
valehtelevasi,et sinä sitä pakoon pääse.Jos edes itse uskoisit omiin sairaisiin väitteisiisi liittäisit tähän lähdetiedot sekä linkit joihin koetat vedota. Nyt huudat höpöjäsi vasten tuulta ja teet itsesi naurettavaksi.
Katsoppas,valheillasi on rankasti lyhyet jäljet.lehdissä,juutalaisten itsensä kertomina.
Se tekee siis sinusta natsin;) - Diana-ad-rem
Aatteleppaite kirjoitti:
lehdissä,juutalaisten itsensä kertomina.
Se tekee siis sinusta natsin;)monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Ja jos ei ole, aina voi kehitellä pienessä päässään ja sormella- osoittelu on niin mukavaa. - Aatteleppaite
Diana-ad-rem kirjoitti:
monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Ja jos ei ole, aina voi kehitellä pienessä päässään ja sormella- osoittelu on niin mukavaa.asioita,en minä mitään keksi kuten en keksinyt kanojen kieputteluakaan päiden yllä,vaikka moni teistä hihhuleista haluaisi niin uskoakkin.
Ensimmäisenä voin todistaa väitteen että helsingin synagoogassa naiset istuvat eri puolilla kuin miehet,ja sinäkin voit sen itsellesi todistaa,mene paikan päälle,asiasta muuten kertoi eräs juutalainen mies ihan suomalaisessa lehdessä,ja minun mielipide on se että tälläinen on väärin nykymaailmassa ja alistaa naista,kuten burhakin tekee,voitko ymmärtää?? - Diana-ad-rem
Aatteleppaite kirjoitti:
asioita,en minä mitään keksi kuten en keksinyt kanojen kieputteluakaan päiden yllä,vaikka moni teistä hihhuleista haluaisi niin uskoakkin.
Ensimmäisenä voin todistaa väitteen että helsingin synagoogassa naiset istuvat eri puolilla kuin miehet,ja sinäkin voit sen itsellesi todistaa,mene paikan päälle,asiasta muuten kertoi eräs juutalainen mies ihan suomalaisessa lehdessä,ja minun mielipide on se että tälläinen on väärin nykymaailmassa ja alistaa naista,kuten burhakin tekee,voitko ymmärtää??että naiset istuvat ylhäällä, en ole asiasta varma, koska en kyttäile muiden tekemisiä, minulle riittää meidän kirkkomme omituisuudet, kuten jeesuksen ristiinnaulitun kuvan alla hänen lihansa ja verensä syöminen.
Miksi kärsimyksen ihannointi ja verellä läträäminen on niin jaloa ja pyhää joidenkin mielestä.
Ei ole kovinkaan pitkä aika siitä kun kirkoissa naiset ja miehet istuivat eri puolilla.
En usko, että se on niinkään syrjinrtäkysymys, vaan kysymys on siitä, että varsinkin nuorilla kiinnostus toista sukupuolta kohtaan on usein suurempi kuin sanankuulo. Tämän välttämiseksi ja keskittymiskyvyn lisäämiseksi itse sanottavaan, on syy tuohon erillään istumiseen. - Aatteleppaite
Diana-ad-rem kirjoitti:
että naiset istuvat ylhäällä, en ole asiasta varma, koska en kyttäile muiden tekemisiä, minulle riittää meidän kirkkomme omituisuudet, kuten jeesuksen ristiinnaulitun kuvan alla hänen lihansa ja verensä syöminen.
Miksi kärsimyksen ihannointi ja verellä läträäminen on niin jaloa ja pyhää joidenkin mielestä.
Ei ole kovinkaan pitkä aika siitä kun kirkoissa naiset ja miehet istuivat eri puolilla.
En usko, että se on niinkään syrjinrtäkysymys, vaan kysymys on siitä, että varsinkin nuorilla kiinnostus toista sukupuolta kohtaan on usein suurempi kuin sanankuulo. Tämän välttämiseksi ja keskittymiskyvyn lisäämiseksi itse sanottavaan, on syy tuohon erillään istumiseen.loukkaa sinun mielestäsi naista koska senhän takia vastustamme esin burghaa ja sen takia krikoissaa saa istua missä haluaa??
"meidän kirkkomme" älä laske minua siihen,nuo mainitsemasi ovat todella kannibalistasia ja epämiellyttäviä tapoja,aivan kuin lasten silpoaminen.
"En usko, että se on niinkään syrjinrtäkysymys, vaan kysymys on siitä, että varsinkin nuorilla kiinnostus toista sukupuolta kohtaan on usein suurempi kuin sanankuulo. Tämän välttämiseksi ja keskittymiskyvyn lisäämiseksi itse sanottavaan, on syy tuohon erillään istumisee"
Näinhän ne Iraninkin Ajatollahit haluavat asioita perustella,onko silmäsi nurja kun et huomaa yhden pahuutta ja toiselle saman sallit?? - Diana-ad-rem
Aatteleppaite kirjoitti:
loukkaa sinun mielestäsi naista koska senhän takia vastustamme esin burghaa ja sen takia krikoissaa saa istua missä haluaa??
"meidän kirkkomme" älä laske minua siihen,nuo mainitsemasi ovat todella kannibalistasia ja epämiellyttäviä tapoja,aivan kuin lasten silpoaminen.
"En usko, että se on niinkään syrjinrtäkysymys, vaan kysymys on siitä, että varsinkin nuorilla kiinnostus toista sukupuolta kohtaan on usein suurempi kuin sanankuulo. Tämän välttämiseksi ja keskittymiskyvyn lisäämiseksi itse sanottavaan, on syy tuohon erillään istumisee"
Näinhän ne Iraninkin Ajatollahit haluavat asioita perustella,onko silmäsi nurja kun et huomaa yhden pahuutta ja toiselle saman sallit??että on asioita, suhteessa naisiin joita voisi ja pitäis korjata.
Se edellyttää kuitenkin lähinnä miesten muutumista, ja vanhoista tottumuksista ei ykskaks ole helppo irrottautua. Suurimpinä islamissa on kuitenkin naisten liian hitaasti kehittyvä koulutus tai sen kieltäminen.
Maailma tarvitsee feminiinistä energiaa vastapainoksi maskuliiniselle.
Mitä ohjus on muuta kuin penis.
Naisten ja tyttöjen asema on vielä heikoilla, se on sitä myös hindulaisuudessa, kuten Intiassa, jos miniä ei miellytä anoppia, hän voi kaataa petrolia miniän päälle ja sytyttää palamaan, sitä sanotaan vain keittiötapaturmaksi.
Olen kuullut tuon paikan päällä.
Näiden rinnalla kirkoissa tai synagogissa olevat istumajärjetykset ovat kuitenkin pikkujuttu. - Aatteleppaite
Diana-ad-rem kirjoitti:
että on asioita, suhteessa naisiin joita voisi ja pitäis korjata.
Se edellyttää kuitenkin lähinnä miesten muutumista, ja vanhoista tottumuksista ei ykskaks ole helppo irrottautua. Suurimpinä islamissa on kuitenkin naisten liian hitaasti kehittyvä koulutus tai sen kieltäminen.
Maailma tarvitsee feminiinistä energiaa vastapainoksi maskuliiniselle.
Mitä ohjus on muuta kuin penis.
Naisten ja tyttöjen asema on vielä heikoilla, se on sitä myös hindulaisuudessa, kuten Intiassa, jos miniä ei miellytä anoppia, hän voi kaataa petrolia miniän päälle ja sytyttää palamaan, sitä sanotaan vain keittiötapaturmaksi.
Olen kuullut tuon paikan päällä.
Näiden rinnalla kirkoissa tai synagogissa olevat istumajärjetykset ovat kuitenkin pikkujuttu.mallia "alemmalla" tasolla oleville;)
- Diana-ad-rem
Aatteleppaite kirjoitti:
mallia "alemmalla" tasolla oleville;)
on purkaa tunteensa mieluusti vähemmistöihin, koska nämä ovat heikompia - enemmistöllä on tarve osoittaa tämä.
Koska tuntuu alentavalta pelätä vähemmistöjä, pelko muunnetaan hyökkäävyydeksi - näin halutaan eliminoida pelon aiheuttaja. - Aatteleppaite
Diana-ad-rem kirjoitti:
on purkaa tunteensa mieluusti vähemmistöihin, koska nämä ovat heikompia - enemmistöllä on tarve osoittaa tämä.
Koska tuntuu alentavalta pelätä vähemmistöjä, pelko muunnetaan hyökkäävyydeksi - näin halutaan eliminoida pelon aiheuttaja.kansoista;)
- wfnsrtfzx
laadukasta tuo provoilusi.
Ensin Israelia kritisoidaan vuositolkulla palestiinalaisten kiusaamisesta. Sitten minä tuon jonkun toisen kielteisen asian esiin niin se on provoilua,
- wrx 9
L.J.H kirjoitti:
Ensin Israelia kritisoidaan vuositolkulla palestiinalaisten kiusaamisesta. Sitten minä tuon jonkun toisen kielteisen asian esiin niin se on provoilua,
Avauksesi on puhdasta Israel- ja juutalaisvastaista propagandaa.Tiedät sen kyllä itsekin.
wrx 9 kirjoitti:
Avauksesi on puhdasta Israel- ja juutalaisvastaista propagandaa.Tiedät sen kyllä itsekin.
Kerron tosiasioita. Mitä olen kuullut maassa käyviltä. Toisin kuin esim.väitökset elinkaupasta mistä ei liene todisteita.
En jaksa väitellä voithan etsiä materiaalia netistä selvittää itse miten asia on.Aborteista joskus aikaisemminkin puhuttiin täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315256- 363651
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112455
- 282046
- 121957
- 1631846
- 1051342
- 141258
- 1371134