tahtoo antaa peppua

panopeppu

miltä tuntuu oikea kyrpä pyllyssä? oon työnnelly tekokyrpää pyllyyn ja se tuntuu julmetun hyvältä. nyt olisi kiva saada ehtaa kalua sinne. vaan mistä köytäisin miehen, joka toteuttaisi haaveeni. itse olen myös mies.

12

8106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy seuraa ihan joka lähtöön.

      • Ootkos useinkin

        löytänyt seuraa:)


    • skopiooni

      Se olisi kivaa saada kerran kokeilla sitä

    • silakka1

      Olen keski-ikäinen mies ja halauasin kokeilla miltä se tuntuu.
      Olen valmis

      • zeison

        Itse olen haaveillut samaisesta asiasta jo pitkään, eli haluaisin että mua pannaan pyllyyn... olen 37-vuotias mies. [email protected]


      • dick jones
        zeison kirjoitti:

        Itse olen haaveillut samaisesta asiasta jo pitkään, eli haluaisin että mua pannaan pyllyyn... olen 37-vuotias mies. [email protected]

        pojat :-/


      • ratkaisija

    • Kruununvouti

      www.koodi.net, siellä chat ja MTV3 sivu 897. Hyviä kokemuksia molemmista

    • Olen kerran saanut

      Olen kerran antanut peppua, saanut juuri passelin kokoista oikeaa miehen kyrpää peppuuni, ja täytyy myöntää, että kokemuksena tai oikeastaan tuntemuksena se oli aikas "vekkuli", paremman sanan puuttuessa ;)

      Varsinainen peppuun saaminen, kun mies oikein kunnolla ja innolla, mutta kuitenkin sopivan hellästi nussi, tuntui oikeinkin mukavalta ja kiihottavalta, mutta valitettavasti vain sitten laukeamisen jälkeen, harvinaista kaiketi että mies laukeaa kun saa kyrpää peppuunsa, ainakin heti ensimmäisellä kerralla, en tiedä, tuntemukseni ja oloni eivät sitten olleetkaan kovin "mairittelevia"... =(

      Eli silloin se jäi vain siihen yhteen kertaan...

      Mieli on kyllä tehnyt monestikin "uusia" tuo muutoin niin kiva kokemus, harmi vain että tämä mies joka mulle sen ensimmäisen kokemuksen antoi, oli liian "lääppivää" tyyppiä muutoin, koska sellaista en pidä... vaan paneminen panemisena =O)

      Olen yrittänyt netistä löytää muutoin vastaavanlaista kaveria, mutta kyllä se on kuin yrittäisi neulaa hakea ja etsiä heinäkasasta... monen monituista tyyppiä siellä on liikkeellä... valitettavasti.

      Toivottavasti löydät itsellesi sopivan miehen, ja pääset ainakin kerran kokemaan sen tunteen, kun oikea miehen Kyrpä liukuu ihanan hitaasti hyvin liukastettuun peppuusi ja painuu sulkijalihaksen taakse, aina miltei kahvaa myöten ;-)

      • Nuori 17

        Olin 17v kun pyysin vanhempää miestä hakee alkosta juomaa, sano heti että pitäisin seurää jos hakee. Vaikka oli tyttöystävä menin sen luokse. Tarjos omistaan juomaa ja esitteli seisovaa kulliisa mulle ja kyseli olenko saanut takapuoleen. Halus katsoo minun kullia ja imi sitä että sain, suostutteli että sai naida minua perseeseen. Kyllä tuntu ekakerta isoa kalua hanuriin. Olen väliilä ollut vanhempien miesten naitavana kun tekee mieli kokeilla miltä muut tuntuu, sitten kun saa liian isoa on vähänaikkaa huono istua.


      • seetanan persiirassi
        Nuori 17 kirjoitti:

        Olin 17v kun pyysin vanhempää miestä hakee alkosta juomaa, sano heti että pitäisin seurää jos hakee. Vaikka oli tyttöystävä menin sen luokse. Tarjos omistaan juomaa ja esitteli seisovaa kulliisa mulle ja kyseli olenko saanut takapuoleen. Halus katsoo minun kullia ja imi sitä että sain, suostutteli että sai naida minua perseeseen. Kyllä tuntu ekakerta isoa kalua hanuriin. Olen väliilä ollut vanhempien miesten naitavana kun tekee mieli kokeilla miltä muut tuntuu, sitten kun saa liian isoa on vähänaikkaa huono istua.

        tietääkö gimmas et oot homo?


    • Anonyymi

      hei jos mä saisin miestä jolla on kiihoitavan iso kulli ja se tulis ja nussis minut niin mä en olis enää mies vaan tyttö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe