Pahinta pohjasakkaa sit noitten heroiinihemmojen jälkeen ja sen jälkeen nuo savuapinat ovat kyllä jo uskovaisten tasolla ainakin tuon jankuttamisen suhteen.
Piripää narkkarit
38
4176
Vastaukset
- Paja-Erkki
Kerrassaan häämentävä, oliko sillä jokku vertaileva yhteisverrannollisuuden saavuttamistavoite?
Kuitenkin sinulla on siis hirveä katkeruus maailmaa ja varsinkin huumeita kohtaan. Ei se mitään, piirrä vaikka sellainen kuva, jossa poliisit polttavat kotiviljelijöitä kamoineen. Vois tehdä hyvää sun mielenterveydelle. Etsi muitakin ilmaisuteitä kuin vaan kirjoittaminen ja varsinkin vaan toisten asioiden kirjoittaminen.- Anonyymi
Veit sanat suustani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veit sanat suustani!
Piripää savuapinat? Teillä siis piripäät polttavat pirinsä? Oho.
- Anonyymi
Tämä on taas hyvä. Joku joka ei asiasta mitään tiedä vaan lukee lehdestä sitä sun tätä alkaa postaamaan.
Kannabis piikki ...se tappaa :)
- moi6y67
must tuli ainaki puolet viisaampi ku kaikki aistit parani
- Anonyymi
Minustakin tuli skarpimpi kuin ennen
- ----
itse olen ainakin päässyt pahasta ylipainosta eroon tällä ja olen nyt ulos päin yhteiskuntakelpoinen :) en juokse rötöstelemässä vaan hoidan ihan normaalisti arkeni koulut ja muut jutut ja olen todella paljon virkunpi :D
- poiuytrewsdfghjkkmnb
ooksä jotenki agremieli.. mitä vittua se sulle kuuluu!!!! onhan tuota tullu jo vuosi käytettyä ja tiedän kyll ton aineen nurjan puolen se on varma ja monet kyyneleet on vuodatettu ystävien takia ku ei pumppu kestäny tai muuten vaan henkisesti sammuneet.. ihan hyvin mulla menee ja kestän kyllä olot ilman kitinöitä vaikka tyttö olenkin! kiitos vain kun haukut tunnevammaiseksi olet kyllä tosi fiksu kaveri :D mieti nyt vähän vittu kuka on tunnevammainen! ja meitä piripäitä haukutaan töykeeksi ja itsekkääksi huh huh..
- eyjkuggklkghkhghkkhg
poiuytrewsdfghjkkmnb kirjoitti:
ooksä jotenki agremieli.. mitä vittua se sulle kuuluu!!!! onhan tuota tullu jo vuosi käytettyä ja tiedän kyll ton aineen nurjan puolen se on varma ja monet kyyneleet on vuodatettu ystävien takia ku ei pumppu kestäny tai muuten vaan henkisesti sammuneet.. ihan hyvin mulla menee ja kestän kyllä olot ilman kitinöitä vaikka tyttö olenkin! kiitos vain kun haukut tunnevammaiseksi olet kyllä tosi fiksu kaveri :D mieti nyt vähän vittu kuka on tunnevammainen! ja meitä piripäitä haukutaan töykeeksi ja itsekkääksi huh huh..
aineen pimeän puolen niin miksi sitten sanot siitä VAIN "posiitiviset" puolet? kyllä näkee että olet kouluja käynyt, fiksu ja filmaattinen ihminen olet. Pore on yks vitun nisti huume, ei sitä voi käyttää "viihdekäyttönä" jossain vaiheessa tulee semmoinen risteys eteen missä mietit että lähetkö tuonne hihaan veto-rötöspuolelle vai lopetatko! itse valitsin tuon jälkimmäisen, kadun että ylipäätänsä lähin sitä kiskomaan, olisi pitänyt pysyä vihreellä linjalla. En ole sosiaalisesti vajaa että tarvitsen jotain venäläistä voimaa saadakseni rutiinit hoidettua. Käyn töissä, elätän perheeni NYKYÄÄN silloin tällön budia muuten olen aika raivoraitis, en käytä viinaakaa. Piristä en voi sanoa yhtään hyvää asiaa, tuhoaa psyykkeen (onneksi itsellä ei menny, mutta monen olen nähnyt joutuvan lataamoon) tuhoaa ulkonäön, ja saa sut voimaan pahoin. Onko se sitten kivaa kun on rähjäinen nisti ilman leegoja ja sanoo joo oon saanu asiat hoidettua pirin takia, hä? halveksin teikäläisiä, en halua edes tietää mitä olet snagujen eteen tehnyt, kyllä piripäät on tunteettomia selkärangattomia häviäjiä. Pore myös aiheuttaa tunteettomuuta, että se siitä sun ihme doupista vitun tunnevammainen luuseri, kuinka paljon verorahoillani on teikäläisten korvaushoitoja jne tuhlattu, silti ei pääse aineesta irti onko se sitä ihanuutta?r
- Kokemusta on!
eyjkuggklkghkhghkkhg kirjoitti:
aineen pimeän puolen niin miksi sitten sanot siitä VAIN "posiitiviset" puolet? kyllä näkee että olet kouluja käynyt, fiksu ja filmaattinen ihminen olet. Pore on yks vitun nisti huume, ei sitä voi käyttää "viihdekäyttönä" jossain vaiheessa tulee semmoinen risteys eteen missä mietit että lähetkö tuonne hihaan veto-rötöspuolelle vai lopetatko! itse valitsin tuon jälkimmäisen, kadun että ylipäätänsä lähin sitä kiskomaan, olisi pitänyt pysyä vihreellä linjalla. En ole sosiaalisesti vajaa että tarvitsen jotain venäläistä voimaa saadakseni rutiinit hoidettua. Käyn töissä, elätän perheeni NYKYÄÄN silloin tällön budia muuten olen aika raivoraitis, en käytä viinaakaa. Piristä en voi sanoa yhtään hyvää asiaa, tuhoaa psyykkeen (onneksi itsellä ei menny, mutta monen olen nähnyt joutuvan lataamoon) tuhoaa ulkonäön, ja saa sut voimaan pahoin. Onko se sitten kivaa kun on rähjäinen nisti ilman leegoja ja sanoo joo oon saanu asiat hoidettua pirin takia, hä? halveksin teikäläisiä, en halua edes tietää mitä olet snagujen eteen tehnyt, kyllä piripäät on tunteettomia selkärangattomia häviäjiä. Pore myös aiheuttaa tunteettomuuta, että se siitä sun ihme doupista vitun tunnevammainen luuseri, kuinka paljon verorahoillani on teikäläisten korvaushoitoja jne tuhlattu, silti ei pääse aineesta irti onko se sitä ihanuutta?r
Hieno homma, että joku uskaltaa kokemuksensa perusteella kertoa, miten asia todella on!
- ---
hankkia jotain lääkitystä itelles? ja harkita sitä lataamoa ihan oikeesti?!! sä oot täynnä vihaa:D
- gjkgjkgjlhklkh
--- kirjoitti:
hankkia jotain lääkitystä itelles? ja harkita sitä lataamoa ihan oikeesti?!! sä oot täynnä vihaa:D
täynnä! yritin vaan sulle kakara kertoa mitä se aine oikeasti on. Hautausmaat on täynnä teitä järkytetään vähän isi ja äitiä pentuja, ai niin olethan jo vuoden käyttänyt nii aivan varmasti tiedät mitä teet. Surkuhupainen pentu leikkimäs nistiä, yks juttu siitä ei vaan lähdetä pois kun leikki kyllästyttää. No sittehän näet!!
- ventami
gjkgjkgjlhklkh kirjoitti:
täynnä! yritin vaan sulle kakara kertoa mitä se aine oikeasti on. Hautausmaat on täynnä teitä järkytetään vähän isi ja äitiä pentuja, ai niin olethan jo vuoden käyttänyt nii aivan varmasti tiedät mitä teet. Surkuhupainen pentu leikkimäs nistiä, yks juttu siitä ei vaan lähdetä pois kun leikki kyllästyttää. No sittehän näet!!
Hyvä kun kerrot eri aineiden vaarallisuudesta, täydennän listaasi, olit epähuomiossa jättänyt nämä kaksi pois:
EU-raportti: Kannabis tupakkaa ja alkoholia turvallisempaa
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/07/669288 - jlödljöfhdlhfd
ventami kirjoitti:
Hyvä kun kerrot eri aineiden vaarallisuudesta, täydennän listaasi, olit epähuomiossa jättänyt nämä kaksi pois:
EU-raportti: Kannabis tupakkaa ja alkoholia turvallisempaa
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/07/669288liittyy amfetamiiniin? jos luet ylempää niin huomaat että itsekin pajauttelen sillon tällön ja tiesin ton että kannabis brenkkuu ja tupakkaa turvallisempaa jo silloin kun istuit hiekkalaatikolla paskat housuissa, jote se siitä.
- ddwadawds
jlödljöfhdlhfd kirjoitti:
liittyy amfetamiiniin? jos luet ylempää niin huomaat että itsekin pajauttelen sillon tällön ja tiesin ton että kannabis brenkkuu ja tupakkaa turvallisempaa jo silloin kun istuit hiekkalaatikolla paskat housuissa, jote se siitä.
Hienoa kun yrität puhua kakaralle järkeä. Kannattais oikeesti pysyy poreesta irti, mut eihän tollaset ~20v "oman elämänsä naiset" tajua ku vasta siinä vaiheessa ku pirihorona imee mustan miehen meisseliä vedot mielessä.
Vituttaa aivan suunnattomasti tollaset pennut jotka luulee että on coolia kiskoo välillä vedot ja sanoo päälle "ei mul tuu mitää ongelmia, oon ihan terve ja virkee".
Hautausmaat todellakin on täynnä noita luusereita ja jos ei ajattelutapa ala pikkuhiljaa muuttua niin löytää ittensäkin sieltä pian.
Siirtyisit nyt vaikka ganjaan ja lopeta nyt helvetti sen spiidin vetäminen. Poreessa ei ole MITÄÄN positiivista liittyen MIHINKÄÄN, pelkkää negatiivista vain aiheuttaa, kaikille. - eihajuakaan
Toi piikkien kanssa spurguilu on aika vahvasti suomalaisessa huumekulttuurissa, mutta eipä se Keskieuroopassa ole välttämättömyys joko lopettaa tai vaihtaa piikkiin. Epäilen, että tämä on enemmän kulttuuriero, kuin aineen ominaisuus. Suomalaiset vaan sattuu olemaan spurgumpia kulttuurista johtuen.
Mutta muutoin en kyllä kiistä sitä, etteikö amfetamiini olisi koukuttava ja viheliäinen aine. On sen kanssa kivaa ollut, mutta kyllä sen koukuttavuuden tiedostaa kun vähän aikaa on käyttänyt. Eikä pirilaskut ole mitkään kaikkein mukavimmat fiilikset. Övereistä puhumattakaan.
Ja psyykkeen tuhoamisesta, juu, kyllä se kun olet kolmekin päivää hereillä rupee ottamaan psyykkeelle, vaikkei olisi säännöllinen käyttäjä. Kaiken maailman lentäviä hämähäkkejä ja kuiskailevia ääniä on ikävä huiskia pois. Kunnon yöunet auttais, mutta milläs nukut ku oot täpinöissä ja pään sisällä kuuluu radio? - hajulla ollaan
eihajuakaan kirjoitti:
Toi piikkien kanssa spurguilu on aika vahvasti suomalaisessa huumekulttuurissa, mutta eipä se Keskieuroopassa ole välttämättömyys joko lopettaa tai vaihtaa piikkiin. Epäilen, että tämä on enemmän kulttuuriero, kuin aineen ominaisuus. Suomalaiset vaan sattuu olemaan spurgumpia kulttuurista johtuen.
Mutta muutoin en kyllä kiistä sitä, etteikö amfetamiini olisi koukuttava ja viheliäinen aine. On sen kanssa kivaa ollut, mutta kyllä sen koukuttavuuden tiedostaa kun vähän aikaa on käyttänyt. Eikä pirilaskut ole mitkään kaikkein mukavimmat fiilikset. Övereistä puhumattakaan.
Ja psyykkeen tuhoamisesta, juu, kyllä se kun olet kolmekin päivää hereillä rupee ottamaan psyykkeelle, vaikkei olisi säännöllinen käyttäjä. Kaiken maailman lentäviä hämähäkkejä ja kuiskailevia ääniä on ikävä huiskia pois. Kunnon yöunet auttais, mutta milläs nukut ku oot täpinöissä ja pään sisällä kuuluu radio?Täällähän se totuus luuraa. Lentävät hämähäkit ja kuiskailevat äänet ja ei huumeet mukamas ole tehnyt sinusta psykopaattista?
- eihajuakaan
hajulla ollaan kirjoitti:
Täällähän se totuus luuraa. Lentävät hämähäkit ja kuiskailevat äänet ja ei huumeet mukamas ole tehnyt sinusta psykopaattista?
Tämmöset hallut voi pelottaa jos ei ole mihinkään tämmöseen koskaan törmänny - ainakaan tietoisesti. Todellisuudessa kuitenkin aika moni on ollut ihan ilman aineitakin samankaltaisessa, mutta lievemmässä tilassa.
Kun olet tehnyt rankkaa duunipäivää ja jäänyt yöunet vähiin, niin yliväsyneenä sivusilmällä näkee jonkin vilahtavan jossain vaiheessa vaikkei siinä mikään oikeasti vilahtanut. Pitkiä matkoja ajaneet on voinu nähdä samoja vilahduksia kun väsymys painaa tien päällä. Tai kuulee, et joku sano jotain toisesta huoneesta, mutta kukaan ei sanonu mitään sieltä. Tai luulee, että radio on hiljasella, vaikkei se ole edes päällä. Vähän samankaltanen juttu pirin kanssa, mutta vilahdukset näkee selkeämmin ja äänet kuulee selvemmin ja kestää vähän pidempään. Johtuu siitä, että kyseessä on ihan sama asia. Pirin kanssa sen univelan saa vaan vähän isommaksi.
Tossa ei vielä olla psykoosissa, mutta epäilen, ettei tuosta ole kovin pitkä matka sinne. Johtu se unenpuute sit mistä tahansa, piristä, duunista, tai pitkästä automatkasta.
Arvaas millä siitä unenpuutteesta johtuvasta halluilusta pääsee eroon? - hajulla ollaan
eihajuakaan kirjoitti:
Tämmöset hallut voi pelottaa jos ei ole mihinkään tämmöseen koskaan törmänny - ainakaan tietoisesti. Todellisuudessa kuitenkin aika moni on ollut ihan ilman aineitakin samankaltaisessa, mutta lievemmässä tilassa.
Kun olet tehnyt rankkaa duunipäivää ja jäänyt yöunet vähiin, niin yliväsyneenä sivusilmällä näkee jonkin vilahtavan jossain vaiheessa vaikkei siinä mikään oikeasti vilahtanut. Pitkiä matkoja ajaneet on voinu nähdä samoja vilahduksia kun väsymys painaa tien päällä. Tai kuulee, et joku sano jotain toisesta huoneesta, mutta kukaan ei sanonu mitään sieltä. Tai luulee, että radio on hiljasella, vaikkei se ole edes päällä. Vähän samankaltanen juttu pirin kanssa, mutta vilahdukset näkee selkeämmin ja äänet kuulee selvemmin ja kestää vähän pidempään. Johtuu siitä, että kyseessä on ihan sama asia. Pirin kanssa sen univelan saa vaan vähän isommaksi.
Tossa ei vielä olla psykoosissa, mutta epäilen, ettei tuosta ole kovin pitkä matka sinne. Johtu se unenpuute sit mistä tahansa, piristä, duunista, tai pitkästä automatkasta.
Arvaas millä siitä unenpuutteesta johtuvasta halluilusta pääsee eroon?Niin, sinullahan oli se lääketieteellinen väitöskirja tekeillä. Kovin vain on köykäistä.
- eihajuakaan
hajulla ollaan kirjoitti:
Niin, sinullahan oli se lääketieteellinen väitöskirja tekeillä. Kovin vain on köykäistä.
Mitävittttttt?
Mistä sä ton tiesit? Mä en oo tosta puhunu täällä kenellekkään.
- Jukka vaan
Turha siitä on ainetta syyttää jos ei osaa käyttää. Olen 35-vuotias, perheellinen ja töissä käyvä ihminen, olen käyttänyt satunnaisesti spiidiä ja kokaiinia 20-vuotiaasta.
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- heikki herskaa_
Itse olen käyttänyt spiidiä anaalisesti jo vuodesta 1985!
- mkjuygv
niin mitä sanos.. kyllä se elämä vieläkin menee ihan hyvin duunit ja muut jutut. en oo vieläkään sinne hautausmaalle menossa :D ja niinku olen aikaisemmin sanonut se riippuu itsestä miten asiat hoitaa. Khyllähän tohon koukuun jää mutta en mä silti joudu mitään imuja antamaan vetojen takia :D
- bubr
poiuytrewsdfghjkkmnb: Itse piriäkin käyttäneenä vois sanoa sinulle tyttö pieni, että lopeta vielä kun voit. Kyllähän sitä poreissa luulee olevansa niin mahtava ja ihana ihmeinen että. Nurja puoli vain on se, että sitä vain LUULEE olevansa, eikä todellisuudessa ole. Olet vielä siinä rakastumis vaiheessa, etkä ymmärrä mitä se piri tuo tullessaa, mutta älä huoli ei sitä kauaa kestä. Tuota ihmettelin, että mitkä olot sinä oikeen kestät, vaikka olet tyttö? "vieroitusoireetko"??
- iuhjkp
jeps just ne.. Oon huomannu että varsinkin naisista tulee kitkuissa sellaisia kitiseviä ämmiä ku ne ei kestä oloja..
- sikkelissokkelis
kitkuissa tulee kitiseviä pirihuoria... no joo, mutta aika mielenkiintoinen viestiketju. yks juttu on monen tekstissä kuitenkin unohdettu.. "elä ja anna elää". meillä ku ei ole oikeus tuomita toistemme valintoja. mutta yks juttu on varma, pitää olla joko saatanan idiootti tai aivan pentu että mainostaa omaa onnistumista elämässä kun on onnistunut saavuttamaan "yhteiskunnan vaatimusten mukaisen" elämän itselleen vaikka satunnaisesti huumeita käyttääkin.. eli toi oli jukka vaan sulle! sun tekstin pätkä kertoi mulle myös syyn miksi olet onnistunut siinä.. olet mies, jossa ei ole äijää ei sitten yhtään. vedät millon mitäkin nenääs, omoa tai pirkka leivinjauhetta, mitä nyt millonkin sulle myydään, paskaa se on ainakin se on varma. 15 vuoden bilehile ku pääsee vaan unissaan käsiin samaan tavaraan ku ne ketkä panostaa asiaan enemmän. pointti tässä on se, että päihteet ja ne kuviot on niin intensiiviset, että ne imaisee mukaansa. tulee olla tarve näyttää olevansa hyvä tyyppi, ihan samanlailla ku uudessa duunissa. haluaa näyttää että homma on hallussa, jotta saa osakseen arvostusta. kun ollaan päihteiden kanssa tekemisissä, suurin osa, etenkin miespuolisista, heittäytyy täyisllä mukaan siihen peliin. ne on nuoria, tyhmiä ja täynnä uhmaa ja tarvetta "olla hyvä tyyppi".. ja hupsista heijjaa, sitten ollaankin jo naapurin martan verkkokellaria tyhjentämässä jos vaikka sieltä löytys jotain jonka vaihtaa aamu vetoihin...
tulipa tekstiä, mutta toivottavasti pointti meni läpi! jos olet löytänyt itsellesi sen kultaisen kesi tien, ni ku on päihteistä kysymys ni älä ikinä esitä asiaa niin että se ei ole aineesta kiinni vaan ihmisestä. koska eiköhän lähtökohta ole kuitenkin se että ei niihin kukaan koukhatais ellei ne olis niin saatanan siistejä. ja tollaset lauseet antaa junnutolloille kuvan että ne voi itse valita ja hallita niiden päihteiden käytön!- 10+2
Sikkelissokkelikselle sanotaanko näin että tunnen tyypin joka on kokeillut poretta ja monia muita päihteitä kuten heroinia. Ko. henkilö ei ole koskaan ollut riippuvainen mistään aineesta vaikka rakastikin ganjaa 11v. ja kodeiinia edelleenkin.
Koko homman ydin on suunnitelmallisuus. Milloin on mielestäsi hyväksyttävää olla päihtynyt? Ko. henkilön mukaan on hyväksyttävää käyttää esim. opiaatteja vain perjantai-lauantai iltaisin (sama koskee poretta, vaikka ko. henkilö ei juurikaan henkilö kohtaisesti pidä siitä) ja ganjan kanssa raja on kuulemma joustavampi, klo. 20 jälkeen saa pajautella rauhassa arki iltaisinkin.
- IMEKÄÄMUNAA
vittu, jos ihmisen psyyke ei kestä ilman päihteitä, niin antakaa sen olla!!! se on joko päihteet tai itsari. eläkää vittu arvostelko näitä "narkkareita", väärinhän se tosin on jos ne tekevät asiaankuulumattomille jotain.
- eihajuakaan
"jos ihmisen psyyke ei kestä ilman päihteitä"
Joo joo... Sun psyyke on niin heikko, ettei se kestä päihteitä. - Anonyymi
Se on juurikin näin. Jokainen eläköön omaa elmäänsä , eipä kuulu muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin. Jokainen eläköön omaa elmäänsä , eipä kuulu muille.
Naapurin eläke mummu se tänne postaa.
- 21
Sandy Hotchkiss: Narsistit siirtävät -tai projisoivat - jatkuvasti toisiin ihmisiin niitä ominaisuuksia, joita he eivät hyväksy itsessään. Sitten he alkavat käyttäytyä ikään kuin nämä heidän ei-toivotut piirteensä tai tunteensa todella kuuluisivat toisille, ja he voivat jopa saada toiset itsekin uskomaan niin. Tämä tapahtuu molemmille osapuolille tiedostamatta, mutta seurauksena on, että narsisti kohtelee toista kuin saastaa, jonka on pyyhkinyt pois omasta psyykestään tai saa hänet tuntemaan niitä nöyryytyksen, kiukun, haavoittuvuuden ja arvottomuuden tunteita, joita ei itse voi sietää.
- --huonohomma
Viisi vuotta käytin amfetamiinia ongelmitta ja sitten vain romahti psyyke. Tervetuloa kerhoon. Minäkin 20 vee muijana olin varma aikanaan et tän aineen kanssa pärjään, tää on hyvästä vaan jne ja hallitsen tän homman. Yks kaunis päivä katoin peiliin ja näin 38 kiloisen haisevan sinertävän olion joka vain vapisi. Oon ok päässy eroon mut en osaa kieltäytyä jos tarjotaan. Aktiiviesti en oo ostanu puoleen vuoteen. Nykyään jos otan tekee laskuissa mieli tappaa itsensä ja haluaa vaan lisää. Ilman pameja ja rauhoittavia en selviä. Elinikäinen psyykelääkitys (sentään oon saanu KELA korvattavuuden) ja elin ikäiset traumat asioista mitä tapahtui kun sitä ainetta on haettu sit vaikka mimmoisista piireistä. Ja naisena tulet antamaan persettä jossain vaiheessa aineen tähden.
Näin käy siis jos jäät riippuvaiseksi ja kukaan ei voi tietää jääkö hän riippuvaiseksi vaiko ei aloittaessaan. Sen vain tajuaa yhtäkkiä kun on liian myöhäistä. - oiuytrdf
no tohon en kyllä usko.. se että sä oot joutunut persettä antamaan aineen takia niin ei tarkoita että kaikki naiset on yhtä heikkoja ku sinä.. ei pahalla en halua olla ilkeä mutta niin se vaan on.. nais käyttäjistä osa on just noita joista tulee ns pirihuoria raukkoja säälittäviä tapauksia mutta sitt on myös meitä toisenlaisia :D uskon kyllä muuten täysin sinua ja juttujas! en ole kertaakaan kiletäny etteikö vauhtiin jäis koukkuun se on kyllä totta ja suureltaosin se pilaa elämän! kaverit ja perhe siinä menee ainakin. sitä vaan yrittäny sanoa että on ihmisiä jotka sen kans tulee toimeen pidemmän aikaa hyvin niinkuin minä ja muutama muu ystäväni jotka käyttää mutta silti hoitaa duunit :D ja sit on osa niitä jotka kustantaa kaiken varastamalla... siis homma riippuu pitkälle itsestä =) niin joo nykyään itsekkin ollut hyvin paljon ihan selvinpäin :)
- kakka
tommosia kukkahattutätejä joilla ei omaa elämää kitisee :D:D
- 3232eddd
Niin siis mitä siitä amfetamiinin käytöstä seuraa jos syö ja nukkuu normaalisti ja annokset ovat sen kokoisia että tuo syöminen ja nukkuminen sujuu ongelmitta? Ja siis ei käytä ainetta piikittämällä vaan lähinnä syömällä? Tapahtuuko psyykkeelle tai terveydelle jotain ja missä ajassa?
- Anonyymi
Itsellä adhd epäily.. nimenomaan syön ja nukun amfetamiinilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818