Ihan kuin olisin jostain lukenut että toinen päähenkilöistä Lemmen Viemään kolmannella tuotantokaudella on Felix, mutta en ole varma..Tiedättekö asiasta mitään?
LV:Päähenkilöt 3. tuotantokaudella?
1
454
Vastaukset
- Rhanna
Pääpari kohta starttaavalla ns. kolmannella kaudella tulee olemaan Gregor ja Samia. Felix on pääparin toinen osapuoli sitten sitä seuraavalla ns. neljännellä kaudella, hänen parinaan tulee olemaan Emma.
Tässä tietoa miten pääparit menevät:
1. Alexander ja Laura
2. Robert ja Miriam
3. Gregor ja Samia
4. Felix ja Emma
5. Lukas ja Annika jaksot 915-934, Annika kuolee jonka jälkeen uusi pääpari Lukas ja Sandra jaksosta 934 alkaen.
Emma, Lukas, Annika ja Sandra eivät ole mukana vielä meillä esitettävissä jaksoissa. He saapuvat mukaan seuraavasti: Emma #590, Annika #872, Lukas #897 ja Sandra #934.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232