Urjalan Osuuspankki boikottiin.

pää pystyyn

Pyysin visa elektronia kyseisestä pankista, eikä annettu. Kysyin syytä. Ei ole sillä tilillä mitään säännöllisiä tuloja. Ihmettelin miksi lapset saa kyseisen kortin. No totuushan oli luottotiedot. Pankkihenkilö työnsi mulle automaattikorttia. En tosiaankaan semmoista tarvitse. Olo oli kuin rikollisella. En vieläkään ymmärrä miksi. Nyt tiedän mitä tarkoittaa, että luottotietojen puuttuminen on sama juttu kuin ennen rikosrekisteri. Niinpä...mitä suurempi rikos, sitä pidempi tuomio. Voi tulla vaikka luottotiedot kuntoon linnassa ollessa. Mulla ei ole rikosrekisteriä ja olen ihan rehellinen ihminen. Harvoin tuntee itsensä noin nöyryytetyksi. Ehkä se johtui siitä, että ei ole paksua lompakkoa. Siihen kai tämän pankin toiminta perustuu. Kuka vaan voi olla joskus sillä paksulla lompsalla varustettu...

13

1542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elektronin omistaja

      perustuu nykyää siihen lompakon paksuuteen. Itselläni ei ole luottotiedot kunnossa, mutta kyllähän elektronin saa kaikki. Ainakin minä sain. Jos kaikki pankit alkaa noin toimimaan, kuin tuo Urjalan pankki(varmaan joku pikkukylä), niin muutaman vuoden päästä luottotiedot näkyy kaupan kassalla. Tosi vanhat ihmiset ehkä käyttää käteistä, mutta muut jotka maksaa rahalla, eikä luottokortilla tai elektronilla, niin niillä ei varmaan ole tiedot kunnossa. Vaihda pankkia. En usko, että joka pankki toimii noin. Kauanko automaattejakaan enää on. On niitä jo niin paljon harvennettu.

    • Tsemi

      Urjalan OP pankki. Ruuhkahuippu eläkepäivänä. Hymyillä pitää kun tulee iso maanomistaja tai kauppias. Jos ne lapsille antaa elektronin, muttei niille joilla ei ole luottotitoja, niin täytyy kalastaa tulevia saaliita. Kenenkään jälkeläisistä ei tiedä kuinka korkean lippaan päällä ne jonain päivänä istuu. Elektron annetaan kaikille, paitsi niille joilla on rikosrekisteri. Ulkomailla sitä pystynee ylittämään. Kaupunkiin vaan hakemaan korttia.

    • 19

      "Ihmettelin miksi lapset saa kyseisen kortin"

      vast; heistä kasvatetaan osuuspankkilasia, jotta eivät tiedä mitään eivätkä usko mihinkään muuhun, kaikki mainostekstit ovat heidän oljenorsiaan johon pitää tarttua.

      luottotietojen puuttuminen on vakava juttu ja vaikka ne saa takaisikin, ei se silti edellytä että kaikkien pitää luottotietojen saajaan eniten luottaa.

      • Visa Vitsi

        ole luottokortti, millä voi ylitellä tilejä. Vakavaa on ja haudan vakavaa kun ei ole korttia annettu. Ei pitäisi olla niin vakavaa, että hankaloittaa idiootti asioilla arkea tässä maassa. Mitä haittaa tosta pankille on. Kohta ei varmaan anneta enää automaatti korttiakaan :)


      • maasta maaksi
        Visa Vitsi kirjoitti:

        ole luottokortti, millä voi ylitellä tilejä. Vakavaa on ja haudan vakavaa kun ei ole korttia annettu. Ei pitäisi olla niin vakavaa, että hankaloittaa idiootti asioilla arkea tässä maassa. Mitä haittaa tosta pankille on. Kohta ei varmaan anneta enää automaatti korttiakaan :)

        joku uskalsi avata suunsa. Ei minullakaan hyviä kokemuksia ko pankista ole, eikä yhdellä toisellakaan. Esim. maksupalveluun laitettu maksu unohdetaan pankissa maksaa. Näin on käynyt jo kolmesti. Oma nimeni aikoinaan kelpasi maajussin lainan takaajaksi, mutta toisinpäin ei lainaa aikoinaan herunut. Ihemtytti. Nimeni kyllä kelpasi takaamaan, mutta ei taas omaan lainaan... maanomistuksella on taivaallinen voima. Mutta maaseudulla asuu myös maaton luokka.. Urjalassa muutenkin taitaa olla aika omanlaiset lait...


    • SimppaKukkonaTunkiol

      heippa :) minulla ei ole luottotietoja nykyään. Joten minulta veivät nettitunnukset ja vissaelectronin, nyt mulla on vaan joku kälynen nostokortti :O
      eli kaikki asiointi todella hankalaa. kun taas säästöpankista kysyin urjalasta niin vaihtamalla sinne saan kuulemma molemmat takaisin :D

    • lihavat lupaukset

      monet pitävät OP:a ihan ammattirikollislaitoksena

      ei oo turvassa työntekijät, ei asiakkaat ja varsinkaan asiakkaitten rahat.

    • Urjalalainen "köyhä"

      Urjalan OP on tekopyhä pankki jossa todellakin vain mielistellään yrittäjiä ja varakkaampia, luullaan olevansa parempia ihmisiä kuin vähävaraiset ja joskus asiansa hölmöilleet. Eiköhän nekin sieltä joskus tuolilta tipahda ja pilkka osuu omaan nilkkaan :)

    • riepoo 1

      entisenä yrittäjänä toteaisin että ainoastaan tilin saldolla on merkitystä siinä laitoksessa ,ongelmien esiintyessä entinen hei tuttu on pelkkä ongelma kasa jota saa kusettaa niin paljon kuin pystyy .asiat kyllä voi vielä muuttua Toijalassa on sellainen pöytä millä ei ole leipää mutta asioita voidaan tutkia myös tasapuolisesti jotenkin tuntuu että tämä etnisen ryhmän jäsen joka nykyään johtaa ko laitosta ei oikein olisi tehtäviensä tasalla.

      • omistajajäsen

        Kyllä tämä ko maalaispankki vie yöunetkin.. tili muutaman euron miinuksella, ja sitten tulee postissa valtakirja, jonka allekirjoittamisella he saisivat luvan lopettaa tilini. Koskaan ei muut pankit ole toimineet näin..


    • opsp

      mitä mieltä OP, käteis rahansaanti aika rajoitteista vain aamupäivästä pari tuntia ...
      eikö pankilla ole aikaa huolehtia normaalia rahaliikennettä enää ,mikä on sen alkuperäinen tarkoitus, seikkaillaan mieluummin bisnes ,vakuutus ja sairaala maailmassa.
      mutta minäpä taidan seikkailla torin toiselle laidalle SP, onko kukaan toinen harkinnut asiaa

    • pele1458

      hoida asiasi kuntoon äläkä siinä valita! Ihan oikein ettei tuollaisille anneta mitään ylimääräistä.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu luokatonta ja jatkuvaa mokailua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe