Kana Kot ja Taivas Putosi...

Satumainen.Nainen

52

559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettäku oon laskenu koko elämäni sen varaan et pärjään vuoteen 2012 ja nyt sitte tällänen pommi.. uusiksi meni suunnitelmat ja systeemit.
      Nyt pitää varmaankin sitte tehdä oikein viisivuotis-suunnitelma.. ellei jopa peräti pidemmällekin kantava.

• olen tässä elänyt ku viimosta päivään ajatellen, ettei tässä montaa vuotta enää rehvastella.
        Ja nyt jatkuukin tämä show ties mihin saakka, pitääkö tässä alkaa minunkin laatia uusi hyökkäyssuunnitelma?

• Satumainen.Nainen kirjoitti:

olen tässä elänyt ku viimosta päivään ajatellen, ettei tässä montaa vuotta enää rehvastella.
        Ja nyt jatkuukin tämä show ties mihin saakka, pitääkö tässä alkaa minunkin laatia uusi hyökkäyssuunnitelma?

voinemme unohtaa paniikin, eihän tässä ookkaan mihinkään kiirus;) Ja ostetaan sittenkin sitä ryppyrasvaa, sille taitaa tulla tarve;)

• a-v kirjoitti:

voinemme unohtaa paniikin, eihän tässä ookkaan mihinkään kiirus;) Ja ostetaan sittenkin sitä ryppyrasvaa, sille taitaa tulla tarve;)

tehdään tilaus?;)

tehdään tilaus?;)

että oikein isompi erä? Kuis helvetin vanhaksi sä meinaat elää?
        Vaikka olishan se tietty makeeta jos kaikki posket olis siloset vielä kun korsetti vaihtuu ruumispaitaan;)

• a-v kirjoitti:

että oikein isompi erä? Kuis helvetin vanhaksi sä meinaat elää?
        Vaikka olishan se tietty makeeta jos kaikki posket olis siloset vielä kun korsetti vaihtuu ruumispaitaan;)

105-vuotiaaksi saakka huuhailla.;)

105-vuotiaaksi saakka huuhailla.;)

no kai mäkin sitte. Lukijakunta huokaa onnellisena, kuuleksä sen?;)

• a-v kirjoitti:

no kai mäkin sitte. Lukijakunta huokaa onnellisena, kuuleksä sen?;)

huokauksia, onnellisia sellaisia.;D
        Mutta pakenen nyt saunaan, ennenkuin alkaa tulvia haleja ja pusuja sylin täydeltä.;)

huokauksia, onnellisia sellaisia.;D
        Mutta pakenen nyt saunaan, ennenkuin alkaa tulvia haleja ja pusuja sylin täydeltä.;)

Hullu niin saunoo et nahka palaa.

Hyvejä löylyjä silti;)

• a-v kirjoitti:

Hullu niin saunoo et nahka palaa.

Hyvejä löylyjä silti;)

Aloituksen otsikko oli sitten Disneyn lastenkirjasta:
        Kana kot - kun taivas putosi.
        On hauska lasten kirja. Kana onneton, kun luulee, että taivas putoaa, kun puusta putosi käpy päähän ja levittää paniikkia kaikkiin muihinkin sitten.
        Meen saunaan, en sauno, niin että nahka palaa.;)

• Gaabriel

tutkijat :(( Mie tein kans pitkät laskutoimitukset asiassa, kun kuulin esn karran asiasta jo kolme vuotta sitten. Sen jälkiin oon joka päivä vetänyt Eurokossun ja kuus olutta päivässä. Tuon takia sanouduin irti työpaikastani ja laskin säästöni riittävän juuri tuonne saakka. Budjetti on laskettu tosi tarkkaan ja nyt homma onkin laskuvirhe?? Työpaikka mennyt ja äijä siinä kunnossa, ettei enää kukaan ota tälläistä omiaan höpisevää pesusientä töihin. Voi prkle valitan tästä Eu.N ihmistuomioistuimeen välittömästi :((

• ei kyllä auta enää muu kuin henk.koht. maailmanloppu;)))

• Me siis olemme eläneet kuin maailmanlopun edellä kuuluukin elää ja nyt se Jumala kostaakin meille, eikä loppua tulekaan.:D
        Tämäkö se onkin se meidän helvetti sitten?

• Gaabriel
        a-v kirjoitti:

ei kyllä auta enää muu kuin henk.koht. maailmanloppu;)))

nyt pahasti vaikuttaa, mutta on kuitenkin ensin vietettävä toi isäinpäivä, kun skidit on soitelleet ja aikoneet tulla käymään kaikki luonani. Niitähän on siunaantunut sinne tänne, kun maanviljelijä Isäni opetti pienestä pitäen kylvämään siemeniä "maan" ollessa otollisen :))

Me siis olemme eläneet kuin maailmanlopun edellä kuuluukin elää ja nyt se Jumala kostaakin meille, eikä loppua tulekaan.:D

helvetti on se kaikki mikä tulee vuoden 2012 jälkeen..

• Gaabriel
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

Me siis olemme eläneet kuin maailmanlopun edellä kuuluukin elää ja nyt se Jumala kostaakin meille, eikä loppua tulekaan.:D

tavallaan uudesti syntynyt ja elän nykyisin ns. "jokerikortilla", mutta tuollainen pettäminen tutkijoiden puolelta on jo vakavaa pilkkaamista. Mulla on tosi hyvät välit tonne yläkertaan, joten ei toi kosto ole sieltä kotoisin, vaan laskutaidottomien tutkijoiden syy :))

• Gaabriel kirjoitti:

tavallaan uudesti syntynyt ja elän nykyisin ns. "jokerikortilla", mutta tuollainen pettäminen tutkijoiden puolelta on jo vakavaa pilkkaamista. Mulla on tosi hyvät välit tonne yläkertaan, joten ei toi kosto ole sieltä kotoisin, vaan laskutaidottomien tutkijoiden syy :))

väleissä hieman parantamisen varaa, vaikka kyllä mä tiedän, että Iskä tykkää musta, mutku se aina kurittaa välillä.;)
        Siis laitamme tutkijoiden päät pölkylle vuonna 2012.;)

• Gaabriel kirjoitti:

nyt pahasti vaikuttaa, mutta on kuitenkin ensin vietettävä toi isäinpäivä, kun skidit on soitelleet ja aikoneet tulla käymään kaikki luonani. Niitähän on siunaantunut sinne tänne, kun maanviljelijä Isäni opetti pienestä pitäen kylvämään siemeniä "maan" ollessa otollisen :))

raamatun sanat todesta.;)
        Kyllähän siellä lukee niin, mutta ei herra tarkottanut että samalla sukupolvella koko maata kylvettäis.;)

• Gaabriel kirjoitti:

mitä kylvää, pääasia et kylvää ja nuukailematta;)

Eli roiskii reippaasti.

• Gaabriel

raamatun sanat todesta.;)
        Kyllähän siellä lukee niin, mutta ei herra tarkottanut että samalla sukupolvella koko maata kylvettäis.;)

myönnän, en niin hirmusti ole koskaan digannut Hitlerin opeista :))

• Gaabriel
        a-v kirjoitti:

mitä kylvää, pääasia et kylvää ja nuukailematta;)

Eli roiskii reippaasti.

olla runsaasti, että kasvustosta tulee taudinkestävää ja muutenkin kunnon kamaa (kansalaisia) :))

Mitä sitä säästelemään, kun kylvämään pääsee :))

• Gaabriel

väleissä hieman parantamisen varaa, vaikka kyllä mä tiedän, että Iskä tykkää musta, mutku se aina kurittaa välillä.;)
        Siis laitamme tutkijoiden päät pölkylle vuonna 2012.;)

että jokaisella meillä on parantamisen varaa noissa asioissa, mutta toki kaikki saa tehdä ne omalla tyylillänsä. Muiluutettu sitä on muakin ja aika "ristiinnaulittu" olen, mutta kait se on OK näin?

Kyllä tutkijat joutaa pakkohoitoon tai jopa giljotiiniin tuomittavaksi :)

ps. jos ei nyt joku sikaflunssan kaltainen virus korjaa kirjoittajaa ennen talteen

• Gaabriel kirjoitti:

että jokaisella meillä on parantamisen varaa noissa asioissa, mutta toki kaikki saa tehdä ne omalla tyylillänsä. Muiluutettu sitä on muakin ja aika "ristiinnaulittu" olen, mutta kait se on OK näin?

Kyllä tutkijat joutaa pakkohoitoon tai jopa giljotiiniin tuomittavaksi :)

ps. jos ei nyt joku sikaflunssan kaltainen virus korjaa kirjoittajaa ennen talteen

alamme manaamaan, mulle ainakin.:)
        On elämä opettanut sen, kohtaloko vai mikä, mutta koettelee se, ehkei hylkää kuitenkaan.:)
        Sika flunssaa ei kannata itsensä takia pelätä, mä pelkään korkeintaan lasten puolesta.

• "HEH"

Ne ennustukset, niillä vedätetään ihmisiä, eikä ne tutkijatkaan ymmärrä sitä, ne ovat siinä vedätettävien etujoukossa, ensimmäisinä vedätettävinä.

• Bridie_09

Kummasti rauhoittunut huuhaa, mä pyysin bannia noille pahimmasti haukkujille :)

• "HEH"
        Bridie_09 kirjoitti:

Että ei haukuta.

• et sinäkään tiedä onko se vedätystä vai piileekö siinä sittenkin totuus...epäilet kuitenkin, että on jotain muutakin.;)
        Se on tuo tuhat vuotta lyhyt aika maailmankaikkeudessa vielä, kun aletaan miettimään historiaa taaksepäin.

• Bridie_09 kirjoitti:

yliannoksen diapamia?
        Huomenna taas, ellei yöllä ala paskanjauhanta.;D

• Bridie_09

et sinäkään tiedä onko se vedätystä vai piileekö siinä sittenkin totuus...epäilet kuitenkin, että on jotain muutakin.;)
        Se on tuo tuhat vuotta lyhyt aika maailmankaikkeudessa vielä, kun aletaan miettimään historiaa taaksepäin.

Meen nukkuu, moido :)

• Bridie_09 kirjoitti:

Meen nukkuu, moido :)

Mä kans kohta, kello onkin jo paljon.:)

• Gaabriel

et sinäkään tiedä onko se vedätystä vai piileekö siinä sittenkin totuus...epäilet kuitenkin, että on jotain muutakin.;)

tulee, niin jollain lailla on tuttu aihe mullekin. Voin myöntää, että olet täysin oikeassa tuossa, että ihan kaikkeen tutkittuun juttuun ei kannata uskoa. Noilla tutkimuksilla on aina rahoittajat ja tulos monesti sen mukainen. Itse olen aika varovainen tutkimusten suhteen ja katson tarkkaan mistä, mikä/kuka on tutkimuksen tekijä ja teettäjä.
        Samoilla linjoilla mennään tuossa ajassa, johan met olemma silmänräpäyksen täällä Telluksella tallustellet :))

• Gaabriel kirjoitti:

tulee, niin jollain lailla on tuttu aihe mullekin. Voin myöntää, että olet täysin oikeassa tuossa, että ihan kaikkeen tutkittuun juttuun ei kannata uskoa. Noilla tutkimuksilla on aina rahoittajat ja tulos monesti sen mukainen. Itse olen aika varovainen tutkimusten suhteen ja katson tarkkaan mistä, mikä/kuka on tutkimuksen tekijä ja teettäjä.
        Samoilla linjoilla mennään tuossa ajassa, johan met olemma silmänräpäyksen täällä Telluksella tallustellet :))

meidänkin aika, ihmiselo, alle 100 vuotta on mitätön maailmankaikkeuden ajassa...olemme kuin itikan paska valtameressä.:)
        Siis minä, se aito minä uskoo siihen, että kaikki ei ole konkreettisesti tutkittavissa ja näkyväistä.
        Paljon on sellaista, mitä on yritetty selittää, johon selitystä ei löydy.
        Telepatia on yksi selittämätön asia.

• Gaabriel

meidänkin aika, ihmiselo, alle 100 vuotta on mitätön maailmankaikkeuden ajassa...olemme kuin itikan paska valtameressä.:)
        Siis minä, se aito minä uskoo siihen, että kaikki ei ole konkreettisesti tutkittavissa ja näkyväistä.
        Paljon on sellaista, mitä on yritetty selittää, johon selitystä ei löydy.
        Telepatia on yksi selittämätön asia.

pidemmälle asiassa?? Kun met emme taida olla kuin se eräs eläinlaji, joka on hieman kehittyneempi muista eläimistä tällä erää.?
        Kaikki asiathan on tutkittavissa, mutta kuinka niitä tutkimuksia vääristellään hyötymistarkoituksissa, on taas aivan uus bisnes ala. Meitä hölmöjä riittää ja tuskimpa tarvitset esimerkkejä asiasta, sillä Sie tunnut ihan järkelvältä immeiseltä :)
        Tekis mieli alleviivata toi selittämättömien asioiden juttusi ja olempa jotain sellaista kohdallani kokenutkin, etten kiistä sitä kokonaan.
        Telepatia kuulostaa ihan uudelta tieteenalalta :))

• Gaabriel kirjoitti:

pidemmälle asiassa?? Kun met emme taida olla kuin se eräs eläinlaji, joka on hieman kehittyneempi muista eläimistä tällä erää.?
        Kaikki asiathan on tutkittavissa, mutta kuinka niitä tutkimuksia vääristellään hyötymistarkoituksissa, on taas aivan uus bisnes ala. Meitä hölmöjä riittää ja tuskimpa tarvitset esimerkkejä asiasta, sillä Sie tunnut ihan järkelvältä immeiseltä :)
        Tekis mieli alleviivata toi selittämättömien asioiden juttusi ja olempa jotain sellaista kohdallani kokenutkin, etten kiistä sitä kokonaan.

ole kokenut telepatiaa jonkun toisen ihmisen kanssa?
        Ei se uutta ole, eijei...kai sullekin on sattunut monestikin sellaista, että ajattelet jotain tiettyä henkilöä ja saat tavalla tai toisella häneen yhteyden tai saat tiedon jostain hänelle sattuneesta asiasta?

• Gaabriel kirjoitti:

todella niin, että miehillä on niin putkiaivot, ettei niillä ajatella sellaista yhteyttä johonkin juttuun?
        Esim. ajattelet jotain ystävää, johon et ole aikoihin ollut yhteydessä, ja hän soittaakin sinulle sillä hetkellä tai lähiaikoina...se on telepatiaa.:)

• Gaabriel

ole kokenut telepatiaa jonkun toisen ihmisen kanssa?
        Ei se uutta ole, eijei...kai sullekin on sattunut monestikin sellaista, että ajattelet jotain tiettyä henkilöä ja saat tavalla tai toisella häneen yhteyden tai saat tiedon jostain hänelle sattuneesta asiasta?

myönnän jotain moista sattuneen, mutta ei tiede tiedä moisesta mitään, ekä sitä voi edes tutkia, näin mä näkisin asian. Vai telepatiaksia noita silmiin katsomisia nykyisin sanotaan :))

• Gaabriel

todella niin, että miehillä on niin putkiaivot, ettei niillä ajatella sellaista yhteyttä johonkin juttuun?
        Esim. ajattelet jotain ystävää, johon et ole aikoihin ollut yhteydessä, ja hän soittaakin sinulle sillä hetkellä tai lähiaikoina...se on telepatiaa.:)

tukeudun kirjoitettuun totuuteen jutuissani :) Useinkin sattuu juuri noita sun kertomia asioita ja kait se sitä telepatiaa on sitten :)

• Gaabriel kirjoitti:

tukeudun kirjoitettuun totuuteen jutuissani :) Useinkin sattuu juuri noita sun kertomia asioita ja kait se sitä telepatiaa on sitten :)

Ei kannata aina tukeutua kirjoitettuun totuuteen, koska kaikkea ei ole kirjoitettu.;)
        Ja kaikkea ei edes pystytä tutkimaan.

• Gaabriel

Ei kannata aina tukeutua kirjoitettuun totuuteen, koska kaikkea ei ole kirjoitettu.;)
        Ja kaikkea ei edes pystytä tutkimaan.

Niin sitä oppii jotain uutta joka ikinen päivä, vaikka suhdaudun aika skeptisesti kaikkiin uusiin asioihin :) No, omahan se tuo vika on, ei siitä voi muita syyttää :)

• "HEH"

Ja se tuntuu oikealta, en epäile yhtään, kokeileppa miltä tuntuu, kun nakkaat nuo maailmanlopun ennustus huuhaat jorpakkoon.

Sitä en epäile, etteikö tämä maailma joskus lopu, mutta ajankohtien arvailujen ja ennustusten noteeraaminen ei hyödytä ketään, ne voi ihan hyvin haudata.

On muutakin, jos muulla tarkoitat muutakin kuin ihmiset ja maapallo. Taivaskin on.

• Jellona...

Kiusattu puskia? :o Hitto...pari sataa vuotta olis vielä provoiluaikaa:DDD

• sun muru

Mä aion elää vanhaksi ihan puskien kiusalla.;)

• nero

kirjoittaa puskasta ja kysyy ollaanko kiusattu puskia

• Jellona...
        nero kirjoitti:

kirjoittaa puskasta ja kysyy ollaanko kiusattu puskia

Näin se käy:))

• kotkottaja.

kanasensa niitylle ajoi...

• :-DDDDDDDDDDD

etsi jyvä
        ja poistu
        ole hyvä!

• poika pohjolan

• k.n

kai kun mies yhtyi sinuun siitä tuli isä..
      näin se menee..

• enpä tiennytkään tuota! Kiitos vaan viisaasta neuvosta.;)

enpä tiennytkään tuota! Kiitos vaan viisaasta neuvosta.;)

millanen määrä kersoja mulla vois olla..;)))

• a-v kirjoitti:

millanen määrä kersoja mulla vois olla..;)))

Kauheeta ajatellakin, jos joka "yhtymiskerrasta" tiineeksi olis pamahtanut.:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6434
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3230
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1746
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      999
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe