Varoitettu on spiritismistä

uskova_7

Meidän jokaisen pitää miettiä että onko sunnuntaina kirkossakäynti spiritismiä ja paavin kumartamista jumalana henkivalloista lähtöisin.
Ellen G. White varoitti spiritimistä ja adventtikirkon luopumuksesta. Jäljelle jää vain piskuinen ja uskollinen lauma adventisteja.
Sinäkin voit tehdä samalla lailla kuin profeettasi
- tunnustaa että Ellen White on enemmän kuin profeetta (näin tekevät adventistipapit)
- uskoa profeetan yli 2000 uninäkyyn (näin tekevät adventistipapit)
- toteutumattomat uninäyt ovat spiritismiä (näin uskovat kristityt)
- käydä spiritistin luona (EGW kävi spiritisti Haynesin luona) - tee sinäkin samoin (näin eivät tee kristityt)
- spiritistit uskovat että Ellen White on totuuden valo (näin spiritismiin uskovat pastorit opettavat)
- spiritisti irtaantuu ruumistaan (uusin Nykyaika ja Ultra-lehti opetti näin)
- spiritisti ottaa yhteyttä kuolleeseen aviomieheensä (näin EGW teki)
- spiritisti tekee enkelien lailla matkoja lennellen taivaalla (näin Ellen teki)

21

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edessä

      Ellen White ennusti että spiritismi tulee lisääntymään adventtikirkossa hänen kuoltuaan.

    • benedi=siunattu

      ja Jeesus on kristitty!

      " Ylösnoustuaan , hän nimittäin meni pois ( kallio haudasta), ja saarnasi vangeudessa oleville hengille,
      jotka muinoin eivät olleet kuuliaisia...eivät olleet kuuliaisia Jumalallae taivaassa, eivätkä vedenpaisumuksen aikana maanpäällä, sillä he "etsivät ja nielivät, monta miljardia ihmistä, ettei heitä voitu pelastaa vedenpaisumuksesta!

      todiste: Ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksunsa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon" Juuda 6

      Tämä maailma on pimeä planeetta, ..ainoastaan ne, joille loistaa Valkeus, Jeesuksessa
      näkevät ja tuntevat Jumalan valtakunnan salaisuudet,...muut elävät pimeydessä kuten spiritisti Saatanakin,
      ja hänen kannattajansa!
      Kristus otti yhteyttä saatanaan, ja saarnasi parannusta, ensimmäisenä ylösnoustuaan, sille
      joka on kaiken synnin alkuunpanija!

      • lapsikin tajuaa

        Spiritisti ottaa yhteyttä kuolleeseen aviomieheensä sillä näinhän Ellen White teki ja saihan neuvoja kuolleelta mieheltään.


      • 456789
        lapsikin tajuaa kirjoitti:

        Spiritisti ottaa yhteyttä kuolleeseen aviomieheensä sillä näinhän Ellen White teki ja saihan neuvoja kuolleelta mieheltään.

        sinä puhut höpöjä.


      • päivään saakka
        456789 kirjoitti:

        sinä puhut höpöjä.

        Kristitty ei tarvite adventismia eikä Ellen Whiteä yhtään mihinkään.


      • Kun ihminen kuolee, niin ruumis jää elottomana lepäämään, tyhjentyneenä sielusta ja Hengestä ja samoin Jeesuksen ruumis jäi tyhjäksi ja se otettiin ristiltä ja kannettiin hautaan. Hän sen sijaan itse meni ruumiin tyhjänä ollessa tuonelaan tuota saarnaansa pitämään. Siitä profetoi jo Daavid aikanaan:

        "Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte, hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte. Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää. Sillä Daavid sanoo HÄNESTÄ: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi. Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa; sillä sinä ET HYLKÄÄ MINUN SIELUANI TUONELAAN etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta. Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.' Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, mitä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä. Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valtaistuimelleen, niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ETTEI KRISTUS OLLUT JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI TUONELAAN eikä hänen RUUMIINSA näkevä katoavaisuutta." (Apt 2:22-31) Oli siis eri asia, missä ruumis oli ja missä Jeesus itse oli kuoleman ja ylösnousemisen välillä

        Ja tuosta samasta Jeesuksen tuonelassa ristin ja kuollesta heräämisensä välissä käymisestä kirjoitetaan sitten jälkikäteen:

        "Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä, jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta." (1 Piet 3:18-20)


      • 4567
        päivään saakka kirjoitti:

        Kristitty ei tarvite adventismia eikä Ellen Whiteä yhtään mihinkään.

        tarvitse teidän "kristinuskoanne" yhtään mihinkään, koska se mitä sinä sanot kristinuskoksi on tasan lusiferin palvontaa.


      • 456789
        uskova_1 kirjoitti:

        Kun ihminen kuolee, niin ruumis jää elottomana lepäämään, tyhjentyneenä sielusta ja Hengestä ja samoin Jeesuksen ruumis jäi tyhjäksi ja se otettiin ristiltä ja kannettiin hautaan. Hän sen sijaan itse meni ruumiin tyhjänä ollessa tuonelaan tuota saarnaansa pitämään. Siitä profetoi jo Daavid aikanaan:

        "Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte, hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte. Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää. Sillä Daavid sanoo HÄNESTÄ: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi. Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa; sillä sinä ET HYLKÄÄ MINUN SIELUANI TUONELAAN etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta. Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.' Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, mitä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä. Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valtaistuimelleen, niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ETTEI KRISTUS OLLUT JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI TUONELAAN eikä hänen RUUMIINSA näkevä katoavaisuutta." (Apt 2:22-31) Oli siis eri asia, missä ruumis oli ja missä Jeesus itse oli kuoleman ja ylösnousemisen välillä

        Ja tuosta samasta Jeesuksen tuonelassa ristin ja kuollesta heräämisensä välissä käymisestä kirjoitetaan sitten jälkikäteen:

        "Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä, jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta." (1 Piet 3:18-20)

        Raamatun vääristelysi on kuvottavaa lusiferin palvontaa.


      • muuhun ei pysty

        Adventismi syntyi lahkolaisuuden hengessä kun Jeesus ei tullutkaan takaisin ja kietoutui väärän profeetan valkoiseen viittaan. Tätä spiritistä vainajahengen "profetaallisuutta" he kutsuvat profetian hengeksi ja he kuvittelevat olevansa ainoa oikea lopunajan jäännösseurakunta.
        Heillä on eri sinettti ja totuuden valo kuin kristityillä. (sapatti = sinetti ja EGW = totuuden valo)
        SDA kirkkoa pidetään petomaisena kirkkona kristittyjä kohtaan ja eihän sellainen ole kristinuskoa.
        Adventistit tunnustavat Ellen Whiten erehtymättömyyden sillä kukaan heistä ei ole esittänyt yhtään kristiikkiä jumaloimaansa profeettaa kohtaan.


      • kullissit kuntoon
        4567 kirjoitti:

        tarvitse teidän "kristinuskoanne" yhtään mihinkään, koska se mitä sinä sanot kristinuskoksi on tasan lusiferin palvontaa.

        Kristityt eivät tuomitse yhtään ketään helvettiin sunnuntai pedonmerkeillä eivätkä usko vääriin profeettoihin.
        Ellen White = Totuuden Valo (valon kantaja)


      • amerikasta
        456789 kirjoitti:

        sinä puhut höpöjä.

        Syöt ellenististä ruokaa, vietät ellenististä sinettisapattia demonisoiden kristittyjä, uskot ellenistisiin pappeihin ja jumaloit elleniäsi totuuden valona.


      • benedi=siunattu
        uskova_1 kirjoitti:

        Kun ihminen kuolee, niin ruumis jää elottomana lepäämään, tyhjentyneenä sielusta ja Hengestä ja samoin Jeesuksen ruumis jäi tyhjäksi ja se otettiin ristiltä ja kannettiin hautaan. Hän sen sijaan itse meni ruumiin tyhjänä ollessa tuonelaan tuota saarnaansa pitämään. Siitä profetoi jo Daavid aikanaan:

        "Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte, hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte. Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää. Sillä Daavid sanoo HÄNESTÄ: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi. Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa; sillä sinä ET HYLKÄÄ MINUN SIELUANI TUONELAAN etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta. Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.' Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, mitä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä. Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valtaistuimelleen, niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ETTEI KRISTUS OLLUT JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI TUONELAAN eikä hänen RUUMIINSA näkevä katoavaisuutta." (Apt 2:22-31) Oli siis eri asia, missä ruumis oli ja missä Jeesus itse oli kuoleman ja ylösnousemisen välillä

        Ja tuosta samasta Jeesuksen tuonelassa ristin ja kuollesta heräämisensä välissä käymisestä kirjoitetaan sitten jälkikäteen:

        "Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä, jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta." (1 Piet 3:18-20)

        lasketteleekin,...sillä kun " ihminen kuolee, henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin"

        Jeesus, ei senjälkeen kun Isä oli antanut hänen hengensä takaisin " " Is sinun käsiisi minä annan henkeni" Jeesus
        Isä sattuu asumaan käsineen taivaassa!

        Ja Jeesus kun todisti Marialle " Maria! Älä minuun koske, sillä minä en ole vielä mennyt ylös
        Isäni tykö"...siis sinne, missä kaikkien kuolleitten uskovien ja uskottomien henki on!!

        Hän ei siis mennyt saarnaamaan Isän tykö, vaan hengille!
        keille kumman hengille?

        " Eivätkö he kaikki ole palvelukseen lähetettyjä henkiä, palvelukseen lähetettyjä
        niitä varten jotka saavat autuuden periä" Heb 1: 14

        Demonit, ja saatna enkeleineen , ovat niinikään henkiä, sillä eihän enkeli, joka rikkoo Jumalan käskyt
        ja uskoo toisin kuin Jeesus, muutu sillä perusteella lihaksi, vaan pysyy hengenä!

        " Ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin minulla näette olevan"
        Jeesus jutteli ja keskusteli näiden henkien kanssa, moneen kertaan, ..ja antoi niilleluvan mennä mm.
        sikalaumaan, tietäen, että siat lihoineen syöksyvät järveen!

        Jeesuksen Isä, siitä on Raamatun todistus, teki Jeesuksen eläväksi hengessä,...sillä Jeesuksella ei ollut
        lihallista luontoa, kuten uskova_1 llä on!

        Mutta Tuomas ja toisetkin opetuslapset todistavat, ettei Jeesus Henki (aave) ollut..Jeesus söi ja joi...ja kyllä siinä opetuslapsilla oli ihmettelemistä, millaiset arvet Jeesuksella oli!

        Henkeä kun voi huitoa kävelysauvalla, tai viikatteella, niin eipä jää haavaa!!

        Mutta ihmisessä kun ei henki vallitse iankaiken!!
        " Silloin Herra sanoi: " Minun henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha,...niin olkoon hänen aikansa satakaksikymmentävuotta" 1 Moos. 6: 1

        Ja näinhän se on, henki ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti,...joten 80-100v riittää, joille jopa 20-50,
        miten nyt milloinkin!

        Ja kun se ei kerta vallitse ihmisessä, niin kuinkapa saarnaat niille, kun henki on paennut?
        Mutta kun ihminen on elossa"
        " Sitten he tulivat takaisin, jokainen jonka sydän häntä siihen vaati, ja jokainen jonka henki oli siihen altis, ja toivat antinsa Herralle ilmestysmajan valmistamista varten....2 Moos. 35: 21

        Elävän ihmisen henki on altis saarnoille, kuolleille hengille ei voi saarnata!

        " Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänetminä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen" 4 Moos 14: 24

        Jeesuksen uskollinen seuraaminen eläessä , on ratkaisevaa, sillä kuolleet eivät tiedä mitään!..eikäheillä ole mitään paikkaa,kertoilee Salomo,,,...joka on viisaampi kuin uskova_1 ehdotukset!

        Sitäpaitsi henki on se, joka eläväksi tekee, ei liha mitään hyödytä!!

        Liha, korvat, silmät, kuulo-ja näköaisti jne. eivät toimi ilman henkeä...joten ei Jeesus nyt ihan kahjo ole,
        että menisi johonkin kuolleille varattuun paikkaan, jossa henget porisevatniitä näitä!!

        Elossa ollessaanhan se Elisakin sanoi Elialle: " Tulkoon sinun hengestäsi minuun, kaksinkertainen osa...
        ja niin se sitten tuli! 2 Kunig. 2: 9,10

        " Hyvän Henkesi sinä annoit heitä opettamaan, mannaasi et kieltänyt heidän suustansa, ja vettä sinä annoit heille heidän janoonsa" Nehemia 9: 20

        Mutta sianlihan hän kyllä kielsi heidän suustansa!
        Joten uskova 1_lle vastataan : " Kenelle olet oikein puheesi pitänyt, ja kenen henki on sinusta käynyt?
        Job 26: 4

        " Haamut alhaalla värisevät, vetten ja niiden asukasdten alla" jae 5...tämä jaeko se osoittaa että
        kyllä ne henget haamuina siellä värisevät, hih,heh

        Korjaahan uskosi Jumalan sanan mukaiseksi ..äläkä usko saatanaa " Ette suinkaan kuole"
        henki kun tekee eläväksi...niin.,kyllä saatana oikeassa on? Niinkö?


      • 456789
        kullissit kuntoon kirjoitti:

        Kristityt eivät tuomitse yhtään ketään helvettiin sunnuntai pedonmerkeillä eivätkä usko vääriin profeettoihin.
        Ellen White = Totuuden Valo (valon kantaja)

        palvoja="kristitty" itseään siitä pedon merkistä tuomitse, sehän on selvää. Rinta rottingilla petona vain häärää.


      • 45678
        amerikasta kirjoitti:

        Syöt ellenististä ruokaa, vietät ellenististä sinettisapattia demonisoiden kristittyjä, uskot ellenistisiin pappeihin ja jumaloit elleniäsi totuuden valona.

        teidän paholaisen palvontanne.


      • raamatullista tietoa
        uskova_1 kirjoitti:

        Kun ihminen kuolee, niin ruumis jää elottomana lepäämään, tyhjentyneenä sielusta ja Hengestä ja samoin Jeesuksen ruumis jäi tyhjäksi ja se otettiin ristiltä ja kannettiin hautaan. Hän sen sijaan itse meni ruumiin tyhjänä ollessa tuonelaan tuota saarnaansa pitämään. Siitä profetoi jo Daavid aikanaan:

        "Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte, hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte. Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää. Sillä Daavid sanoo HÄNESTÄ: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi. Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa; sillä sinä ET HYLKÄÄ MINUN SIELUANI TUONELAAN etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta. Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.' Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, mitä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä. Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valtaistuimelleen, niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ETTEI KRISTUS OLLUT JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI TUONELAAN eikä hänen RUUMIINSA näkevä katoavaisuutta." (Apt 2:22-31) Oli siis eri asia, missä ruumis oli ja missä Jeesus itse oli kuoleman ja ylösnousemisen välillä

        Ja tuosta samasta Jeesuksen tuonelassa ristin ja kuollesta heräämisensä välissä käymisestä kirjoitetaan sitten jälkikäteen:

        "Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä, jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta." (1 Piet 3:18-20)

        Demonipappi kertoo: Suunnitelman mukaan kaikkien demonisten henkien tuli huolella neuvoa ihmisiä elämään tavalla, joka tekisi heistä Kristuksen valtakuntaan kelpaamattomia. Henget rohkaisisivat ihmisiä kuuntelemaan tunteitaan Kristuksen sanan ja hänen profeettojensa sijaan. Tämä olisi varmin tapa, jolla henget saisivat ihmisten elämän hallintaansa ilman, että ihmiset huomaisivat, mitä tapahtuu. Henget ehdottaisivat kaikenlaisia vääriä oppeja ja ajatuksia, ja ihmiskunta hyväksyisi ne mielihyvin, koska ne vetoaisivat voimakkaasti tunteisiin.

        Pappi yllätti ystäväni ja minut, kun hän selitti, että usko heti kuoleman jälkeen jatkuvaan elämään on epäjumalan palvontaa, kun siihen liittyy henkien manaamista. Melkein putosin tuoliltani hänen väittäessään, että demoniset henget häpäisivät jatkuvasti kristittyjä kirkkoja houkuttelemalla miljoonat uskovat eräänlaiseen henkien palvontaan, minkä seurauksena nämä osallistuvat epäjumalan palvontaan tietämättään.

        Pappi jatkoi: Henkien manaamisessa ei ole kyse pelkästään kuolleiden henkien esiin kutsumisesta, jotta niiden kanssa voi keskustella. Koska ihmiset ovat täysin kuolevaisia eivätkä omista kuolematonta sielua, henkien manaamiseen sisältyy myös ajatus siitä, että kuolleet siirtyvät korkeampaan olomuotoon kuin elossa olevat.

        Suuren mestarimme (saatanan) mukaan ihmisten ei edes tarvitse hakea apua kuolleiden oletetuilta hengiltä sotkeutuakseen henkien manaamiseen, sillä pelkkä usko elämän jatkumiseen kuoleman jälkeen on kuolleiden puoleen kääntymistä. Se antaa demonisille hengille tilaisuuden esiintyä kuolleina. Kun ihmiset uskovat henkien valheita, mestari (saatana) saa kunnioitusta ja arvostusta suuren ja kunniakkaan nimensä tähden.

        ”Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
        joka lukee loitsuja, kysyy vainaja - tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkottaa heidät sinun tieltäsi.
        5. Moos. 18:10-12

        Olkaa siis minulle pyhät, sillä minä, Herra, olen pyhä, ja minä olen teidät erottanut muista kansoista olemaan minun omani.
        Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja - tai tietäjähenki, niin heidät rangaistakoon kuolemalla; heidät kivitettäköön, he ovat verivelan alaiset."
        3. Moos. 20:26,27

        Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on unhotettu.
        Myös heidän rakkautensa, vihansa ja intohimonsa on jo aikoja mennyt, eikä heillä ole milloinkaan enää osaa missään, mitä tapahtuu auringon alla.
        Saarn. 9:5

        "Ihminen, vaimosta syntynyt, elää vähän aikaa ja on täynnä levottomuutta, kasvaa kuin kukkanen ja lakastuu, pakenee kuin varjo eikä pysy. Ja sellaista sinä pidät silmällä ja viet minut käymään oikeutta kanssasi! Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään. Hänen päivänsä ovat määrätyt, ja hänen kuukausiensa luku on sinun tiedossasi; sinä olet asettanut hänelle määrän, jonka ylitse hän ei pääse. Niin käännä katseesi pois hänestä, että hän pääsisi rauhaan ja että hän saisi iloita niinkuin palkkalainen päivän päätettyään. Onhan puullakin toivo: vaikka se maahan kaadetaan, kasvaa se uudelleen, eikä siltä vesaa puutu.
        Vaikka sen juuri vanhenee maassa ja sen kanto kuolee multaan, niin se veden tuoksusta versoo jälleen ja tekee oksia niin kuin istukas. Mutta mies kun kuolee, makaa hän martaana; kun ihminen on henkensä heittänyt, missä hän on sitten? Vesi juoksee pois järvestä, ja joki tyhjenee ja kuivuu;
        niin ihminen lepoon mentyänsä ei enää nouse. Ennen kuin taivaat katoavat, eivät he heräjä eivätkä havahdu unestansa.
        Oi, jospa kätkisit minut tuonelaan, piilottaisit minut, kunnes vihasi on asettunut, panisit minulle aikamäärän ja sitten muistaisit minua! Kun mies kuolee, virkoaako hän jälleen henkiin? Minä vartoaisin kaikki sotapalvelukseni päivät, kunnes pääsyvuoroni joutuisi. Sinä kutsuisit, ja minä vastaisin sinulle, sinä ikävöitsisit kättesi tekoa. Silloin sinä laskisit minun askeleeni, et pitäisi vaaria minun synnistäni; rikokseni olisi sinetillä lukittuna kukkaroon, ja pahat tekoni sinä peittäisit piiloon.
        Mutta vuorikin vyöryy ja hajoaa, ja kallio siirtyy sijaltansa, vesi kuluttaa kivet, ja rankkasade huuhtoo pois maan mullan; niin sinä hävität ihmisen toivon. Sinä masennat hänet iäksi, ja hän lähtee; sinä muutat hänen muotonsa ja lähetät hänet menemään. Kohoavatko hänen lapsensa kunniaan - ei hän sitä tiedä, vaipuvatko vähäisiksi - ei hän heitä huomaa.
        Job. 14:1-21


    • 345678

      potaskaa tuo viestisi.

      • hullutuksena

        Miksi pitää demonisoida toisten tekemiä hyviä ruokia sekä viettämiä päiviä. Kysyn vain teiltä tätä adventistit? Miksi teidän pitää sotkia asioita ja luoda turhia jänniteitä typerien tulkintojenne perusteella.

        Eiköhän se vihtahousu saa ihmisiä toistensa kimppuun. Hyvin näyttä toimivan teillä adventisteilla vihtahousun perässä juokseminen. Jatkakaa edelleen vastoin Jumalan Sanan ohjeita. Kuka teitä silloin siunaa???

        >> >Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta, >>>Kol.2

        >>>Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma. Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa. >>> Room.14


      • 3456789
        hullutuksena kirjoitti:

        Miksi pitää demonisoida toisten tekemiä hyviä ruokia sekä viettämiä päiviä. Kysyn vain teiltä tätä adventistit? Miksi teidän pitää sotkia asioita ja luoda turhia jänniteitä typerien tulkintojenne perusteella.

        Eiköhän se vihtahousu saa ihmisiä toistensa kimppuun. Hyvin näyttä toimivan teillä adventisteilla vihtahousun perässä juokseminen. Jatkakaa edelleen vastoin Jumalan Sanan ohjeita. Kuka teitä silloin siunaa???

        >> >Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta, >>>Kol.2

        >>>Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma. Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa. >>> Room.14

        johtaa, joten mitään muuta kuin sota ei voi meidän välillämme olla.


      • 456789
        hullutuksena kirjoitti:

        Miksi pitää demonisoida toisten tekemiä hyviä ruokia sekä viettämiä päiviä. Kysyn vain teiltä tätä adventistit? Miksi teidän pitää sotkia asioita ja luoda turhia jänniteitä typerien tulkintojenne perusteella.

        Eiköhän se vihtahousu saa ihmisiä toistensa kimppuun. Hyvin näyttä toimivan teillä adventisteilla vihtahousun perässä juokseminen. Jatkakaa edelleen vastoin Jumalan Sanan ohjeita. Kuka teitä silloin siunaa???

        >> >Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta, >>>Kol.2

        >>>Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma. Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa. >>> Room.14

        kolossalaiset viettivät sapattia ja Paavali sanoi, ettei heitä siitä saa tuomita,

        mutta TE TUOMITSETTE ADVENTISTEJA sapatin vuoksi koko ajan. Kuka se siis sen vihtahousun seuraaja on, häh????

        roomalaiset kiistelivat paastopäivistä,

        mutta TE VÄÄRISTELETTE TOTUUTTA JA VALEHTELETTE VÄITTÄMÄLLÄ ETTEI OLE MITÄÄN VÄLIÄ SILLÄ MITÄ LEPOPÄIVÄÄ VIETTÄÄ ja näin taas teette isänne perkeleen tekoja.

        HÄVETKÄÄ!!!!!


    • KKKKX

      ## toteutumattomat uninäyt ovat spiritismiä (näin uskovat kristityt)##

      Olen kristinuskova, enkä usko että kaikkien unien tulisi toteutua, olet siis väärässä. En usko myöskään siihen, että jos ihminen näkee kuolleita omaisijaan unessa, ja vaikka ne omaiset unessa jutteleisikin, että sekään on piritismiä. Isäni esimerkiksi on ilmestynyt unessa silloin kun on ollut kaikista vaikeinta elämässä. Unetkin ovat Jumalan lahja uskovalle ihmiselle. jumala voi niidenkin kautta lohduttaa, jopa parantaa. Oliko mielestäsi Joosefin unetkin pahasta?

    • 4589

      niin huomaa kuinka kaukana he ovat totuudesta. Lukekaapa tämäkin aloitus :) ymmärtämättömyyttä täynnä. Kirjoittaja uskoo varmaan myös joulupukkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2467
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1271
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1169
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1010
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      931
    Aihe