Valtakunnallinen ohje on liputtaa ruotsalaisuutta Suomenlipulla ?
Minä suosittelen liputuksen jättämistä väliin koska emme ole ruotsalaisia ja toiseksi kunnioitammeko entistä
siirtomaaorjuuttajaamme vain siksi, että Ruotsi riisti ja orjuutti kansaamme?
Jokainen historiaa lukeneet tietävät, mitä kansamme on joutunut kärsimään ruotsalaisten alaisuudessa ollessamme ja vielä tänäkin päivänä he yrittävät kyykyttää kansalaisiamme.
Mikä toinen vähemmistö Suomessa on niin erikoisasemassa mitä suomenruotsalaiset ja he viitsivät vielä
sanoa, että heitä sorretaan Suomessa.
Ahvenanmaan syrjintä suomenkielistä väestöä kohtaan on häpeällistä emmekä hyväksy sitä.
Ahvenanmaa liputtaa ruotsalaisuuttaan
6
361
Vastaukset
- olen suomalainen
ei minun lipputangossa ole kertaakaan liputettu ruottalaisille,eikä lippu nouse nykkään.
No me täällä Ahvenanmaalla liputamme ihan omalla lipullamme:)
- ihan hirveästi
Onhan siellä virallinen liputus ja siellä liehuu Suomenlippu.
- ei enää koskaan sinne
Ahvenanmaa on enempi ruotsalainen mitä oikea ruotsi. Ruotsissahan on jo niin paljon muita kansallisuuksia, että he ovat jo menettämässä ruotsalaisuutensa.
Suomenruotsalaisuus esittää melkoista propagandaa parhaimmillaan olemalla sorrettu vähemmistö suomessa.
Jos joku sanoo muuta onko vähemmistö jolla on kaikki edut sorrettu? - svensken,.
ei enää koskaan sinne kirjoitti:
Ahvenanmaa on enempi ruotsalainen mitä oikea ruotsi. Ruotsissahan on jo niin paljon muita kansallisuuksia, että he ovat jo menettämässä ruotsalaisuutensa.
Suomenruotsalaisuus esittää melkoista propagandaa parhaimmillaan olemalla sorrettu vähemmistö suomessa.
Jos joku sanoo muuta onko vähemmistö jolla on kaikki edut sorrettu?Varför flyttar ni inte till Åland och börja ändra samhället inifrån,
att skriva sina dumma insändare i 24 hjälper nog inte så mycket. - Ålands pälle 9
svensken,. kirjoitti:
Varför flyttar ni inte till Åland och börja ändra samhället inifrån,
att skriva sina dumma insändare i 24 hjälper nog inte så mycket.Ahvenanmaa on ja kuuluu ruotsille suomalaiset eivät kuulu mitenkään itsehallintoa käsittävälle Ahvenanmaalle. Suomenlippu on häpeäksi ruotsalaiselle kulttuurille ja siksi sitä ei saa pitää näkyvillä missään. Suomenlippu kuuluisi polttaa aina itsenäisyyspäivänä jos jollakin semmoinen vielä on olemassa.
Ahvenanmaan määpäivillä on otettava esille asia jossa lakia muutettaisiin ja koko itsenäisyyspäivä poistettaisiin Ahvenanmaalaisilta koska se ei liity mitenkään heihin.
myös suomenlipun hallussa pidosta pitäisi säätää rikesakkoa 500 euroa tai kuritushuonetuomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1434843Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793512SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231971Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191438Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941245