Milloin kannattaa mennä flunssan takia lääkäriin? Itse sairastellut nyt viikon, alkoi kovalla yskällä, kurkkukivulla, nyt nenä vuotaa, olo on voimaton, nenään sattuu. Mistä tietää millon kannattaa mennä Siis jos sattuu olemaan vaikka poskiontelon tulehdus? Kiitos jos joku viitsii vastata
Milloin lääkäriin?
Pekiotta
2
273
Vastaukset
Oikeestaan kuume kertoo enemmän kuin oireet. jos on 38 kuumetta tai yli niin viimeistään 3 päivän päästä.
Lievässä kuumeessa viikko on sopiva aika.Jos 39,5 niin saman tien.- lllllll lllll
se ainoa mittari, esim. keuhkokuume voi olla kuumeeton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647