Vaellusporukka ensi kesälle

Metsän neitokainen

Hei!
Olen nuori luonnon läheinen nainen. Haaveissa on päästä ensi kesänä vaellukselle, mutta porukka uupuu.
Vuonna -03 olen käynyt Kevolla vaeltamassa. Sen jälkeen retkeillyt vain päiväseltään lähimaisemissa. Eli en siis ole mikään kokenut vaeltaja, en siis halua millekkään satojen kilometrien vaellukselle :D

Pohjoisiin olisi hinku kesällä/syksyllä 2010. Joten löytyisikö täältä nyt ihmisiä jotka haluaisivat porukkaa alkaa kasaamaan? Ajattelin että tutusteltaisiin näin kirjoittelemalla ensin, että kohtaako maailmat ollenkaan (en suinkaan tarkoita että kaikkien pitää olla samanlaisia, mutta mielestäni kemioiden pitää kuitenkin pelata). Ja sitten voitais tavata ihan kasvokkain ja sillai :)

Joten jätelkää tänne vastauksia miehet, naiset iästä riippumatta vastauksia ja vaihdellaan sitten sähköpostiosotteita :D

31

2866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mira__

      Valitettavasti viestiketjun aloittaja ei pääsekään vaellukselle kesällä, mutta porukkaa ollaan edelleen kasaamassa. Näillä näkyminen vaellus on elokuussa jossain tuolla Lapissa:)

      Jos vielä löytyy kiinnostuneita niin yhteyttä voi ottaa osoitteeseen [email protected]

      • stigu82

        vieläkö sitä reissuu suunnittelette? Itse en ole lapissa ehtinyt pyörähtää viimeseen 5 vuoteen, kun on noo työt aina painanut päälle, mut kova on hinku päästä taas;). Nuuksion metsissä tulee paineita purettuu aina silloin tällöin viikonlopun telttailulla, mutta olisi kiva päästä lapissa pyörähtämässä pidemmälläkin reissulla taas välillä, jos saan vain lomat järkättyä. Itse olen 28v nuori mies joka on harrastanut suunnistusta ja vaellusta nuoruudessaan enemmänkin mutta jotenkin ne työt aina ovat viime aikoina voittaneet, liekö rahan himo vai liaan tunnollinen työn tekijä kun ei osaa sanoa ei töille.


      • Mäkitar
        stigu82 kirjoitti:

        vieläkö sitä reissuu suunnittelette? Itse en ole lapissa ehtinyt pyörähtää viimeseen 5 vuoteen, kun on noo työt aina painanut päälle, mut kova on hinku päästä taas;). Nuuksion metsissä tulee paineita purettuu aina silloin tällöin viikonlopun telttailulla, mutta olisi kiva päästä lapissa pyörähtämässä pidemmälläkin reissulla taas välillä, jos saan vain lomat järkättyä. Itse olen 28v nuori mies joka on harrastanut suunnistusta ja vaellusta nuoruudessaan enemmänkin mutta jotenkin ne työt aina ovat viime aikoina voittaneet, liekö rahan himo vai liaan tunnollinen työn tekijä kun ei osaa sanoa ei töille.

        tiedätä kun olet mies. Mennään vaan vaeltamaan, eikä miehistä koskaan tiedä mitä seksihulluja ne voi olla.


      • stigu82
        Mäkitar kirjoitti:

        tiedätä kun olet mies. Mennään vaan vaeltamaan, eikä miehistä koskaan tiedä mitä seksihulluja ne voi olla.

        jos pelkällä nais porukalla meinaatte mennä, enkä tosiaan edes omasta aikataulusta vielä tiedä, mutta jos mieli muuttuu ja päätätte kasata seka ryhmän niin pistäkää viestiä tulemaan. Sen verran voin kuitenkin sanoa etten todellakaan ole mikään seksihullu, mutta myönnän myös ettei sitä ikinä voi tietää millaisia ihmisiä täällä netissä tapaa. Viimeiset 10 vuotta on vapaa aika kuitenkin viikoilla mennyt nuorten ohjaamiseen jos se kertoo minusta mitään ihmisenä. Mutta kuten sanoin ajatusta vasta pyörittelin kun en tosta aikataulusta yhtään vielä tiedä, mutta minut tavoittaa [email protected] sähköpostista jos seka ryhmää laitatte kasaan.


      • Mira__
        stigu82 kirjoitti:

        jos pelkällä nais porukalla meinaatte mennä, enkä tosiaan edes omasta aikataulusta vielä tiedä, mutta jos mieli muuttuu ja päätätte kasata seka ryhmän niin pistäkää viestiä tulemaan. Sen verran voin kuitenkin sanoa etten todellakaan ole mikään seksihullu, mutta myönnän myös ettei sitä ikinä voi tietää millaisia ihmisiä täällä netissä tapaa. Viimeiset 10 vuotta on vapaa aika kuitenkin viikoilla mennyt nuorten ohjaamiseen jos se kertoo minusta mitään ihmisenä. Mutta kuten sanoin ajatusta vasta pyörittelin kun en tosta aikataulusta yhtään vielä tiedä, mutta minut tavoittaa [email protected] sähköpostista jos seka ryhmää laitatte kasaan.

        Jostain syystä oon unohtanu lukea, onko tänne tullu uusia vastauksia, pahoittelen. Tällä hetkellä vaelluksen toteutuminen on varsin epävarmaa, kun osa ilmoittautuneista on perunut ja muutama epävarmakin vielä on. Jos lähössä vielä ollaan niin ajankohta 7.-13.8. ja suuntana Saariselkä. Reittiä tai mitään muutakaan ei oo tarkemmin suunniteltu mutta päivämatkoiks ajaltu jotain 15km. Eli jos edelleen löytyy kiinnostuneita niin yhteyttä voi ottaa aiemmin laittamaani mailiosotteeseen:)


      • 22
        Mira__ kirjoitti:

        Jostain syystä oon unohtanu lukea, onko tänne tullu uusia vastauksia, pahoittelen. Tällä hetkellä vaelluksen toteutuminen on varsin epävarmaa, kun osa ilmoittautuneista on perunut ja muutama epävarmakin vielä on. Jos lähössä vielä ollaan niin ajankohta 7.-13.8. ja suuntana Saariselkä. Reittiä tai mitään muutakaan ei oo tarkemmin suunniteltu mutta päivämatkoiks ajaltu jotain 15km. Eli jos edelleen löytyy kiinnostuneita niin yhteyttä voi ottaa aiemmin laittamaani mailiosotteeseen:)

        Mie katselin teidän reissusuunnitelmaa viime kesänä, mutta oli itse oli juuri tuohon aikaan (11.8-15.8) Kebnekaisea huiputtamassa. Jos se ei olisi ollut unelmani tähän saakka niin olisin varmasti ollut mukana teidän remmissä :)

        Mitenkäs, löytyykö tästä porukasta/täältä sisukasta ja hyväkuntoista kaveria minulle ensikesän haasteeseen, eli Norjan Galdhöpiggenin huiputukselle? Sehän on Pohjoismaiden korkein vuori ja ihan normi trekkaus-taidoilla saavutettavissa (ei siis tarvita jääkiipeilytaitoja). Ilmeisesti kuitenkaan ei niin rankka kuin Kebne, koska lähestymismarssia ei tarvitse tehdä lainkaan.

        Eli, itse oon 25-vuotias rovaniemeläinen nainen. Kebnellä kaverina oli mieheni, mutta hän on visusti kieltäytynyt kiipeämästä enää yhdellekään vuorelle :(


      • kova kiipijä
        22 kirjoitti:

        Mie katselin teidän reissusuunnitelmaa viime kesänä, mutta oli itse oli juuri tuohon aikaan (11.8-15.8) Kebnekaisea huiputtamassa. Jos se ei olisi ollut unelmani tähän saakka niin olisin varmasti ollut mukana teidän remmissä :)

        Mitenkäs, löytyykö tästä porukasta/täältä sisukasta ja hyväkuntoista kaveria minulle ensikesän haasteeseen, eli Norjan Galdhöpiggenin huiputukselle? Sehän on Pohjoismaiden korkein vuori ja ihan normi trekkaus-taidoilla saavutettavissa (ei siis tarvita jääkiipeilytaitoja). Ilmeisesti kuitenkaan ei niin rankka kuin Kebne, koska lähestymismarssia ei tarvitse tehdä lainkaan.

        Eli, itse oon 25-vuotias rovaniemeläinen nainen. Kebnellä kaverina oli mieheni, mutta hän on visusti kieltäytynyt kiipeämästä enää yhdellekään vuorelle :(

        eiköhän me jotain keksitä jos näin on.


      • ja pah.
        kova kiipijä kirjoitti:

        eiköhän me jotain keksitä jos näin on.

        Ja mitähän tekemistä parisuhteiden laadulla on vuoren huiputuksessa?


      • sitähän täältä
        ja pah. kirjoitti:

        Ja mitähän tekemistä parisuhteiden laadulla on vuoren huiputuksessa?

        optimissaan saa mokomat kukkulat jäädä rauhaan ja teltassa saadaan toisenlaisia huippuja.


      • Mira__
        22 kirjoitti:

        Mie katselin teidän reissusuunnitelmaa viime kesänä, mutta oli itse oli juuri tuohon aikaan (11.8-15.8) Kebnekaisea huiputtamassa. Jos se ei olisi ollut unelmani tähän saakka niin olisin varmasti ollut mukana teidän remmissä :)

        Mitenkäs, löytyykö tästä porukasta/täältä sisukasta ja hyväkuntoista kaveria minulle ensikesän haasteeseen, eli Norjan Galdhöpiggenin huiputukselle? Sehän on Pohjoismaiden korkein vuori ja ihan normi trekkaus-taidoilla saavutettavissa (ei siis tarvita jääkiipeilytaitoja). Ilmeisesti kuitenkaan ei niin rankka kuin Kebne, koska lähestymismarssia ei tarvitse tehdä lainkaan.

        Eli, itse oon 25-vuotias rovaniemeläinen nainen. Kebnellä kaverina oli mieheni, mutta hän on visusti kieltäytynyt kiipeämästä enää yhdellekään vuorelle :(

        Meiän vaellus jäi valitettavasti tekemättä, koska loppujen lopuks lähtijöitä ei sit ollukaan. Voipi olla että tälleen netistä kerättynä isompi porukka ei oo kovin toimiva ratkaisu, ku ihmiset asuu eri puolilla Suome niin ei ehdi kunnolla tutustua ennen reissua. Mutta uudella yrityksellä ja luultavasti eri kokoonpanolla yritystä taas ens kesänä:)


      • Mira__ kirjoitti:

        Meiän vaellus jäi valitettavasti tekemättä, koska loppujen lopuks lähtijöitä ei sit ollukaan. Voipi olla että tälleen netistä kerättynä isompi porukka ei oo kovin toimiva ratkaisu, ku ihmiset asuu eri puolilla Suome niin ei ehdi kunnolla tutustua ennen reissua. Mutta uudella yrityksellä ja luultavasti eri kokoonpanolla yritystä taas ens kesänä:)

        Jonkun kanssa tai joidenkin kanssa,

        Olisko joku jolla on aikaa lähteä vaikka Nuuksion kansalispuistoon teltailemaan yö(/pari) (Arkina viikonloput ovat varatuja.)

        Talvelakin voi telttaila/ patikoida/......


      • lapintonttu
        22 kirjoitti:

        Mie katselin teidän reissusuunnitelmaa viime kesänä, mutta oli itse oli juuri tuohon aikaan (11.8-15.8) Kebnekaisea huiputtamassa. Jos se ei olisi ollut unelmani tähän saakka niin olisin varmasti ollut mukana teidän remmissä :)

        Mitenkäs, löytyykö tästä porukasta/täältä sisukasta ja hyväkuntoista kaveria minulle ensikesän haasteeseen, eli Norjan Galdhöpiggenin huiputukselle? Sehän on Pohjoismaiden korkein vuori ja ihan normi trekkaus-taidoilla saavutettavissa (ei siis tarvita jääkiipeilytaitoja). Ilmeisesti kuitenkaan ei niin rankka kuin Kebne, koska lähestymismarssia ei tarvitse tehdä lainkaan.

        Eli, itse oon 25-vuotias rovaniemeläinen nainen. Kebnellä kaverina oli mieheni, mutta hän on visusti kieltäytynyt kiipeämästä enää yhdellekään vuorelle :(

        Hei.
        Millainen reissu on käydä Kebnellä?
        Ollut vähän suunnitelmissa josko loppu kesästä lähtis katseleen tuonne päin luontoa.
        Olisin kiitollinen jos sais vähn vinkkejä reissulleni :)
        Toinen vaihtoehto pyörinyt mielessä Haltin seutu, oletkos käynyt siellä päin?


    • Mira__

      Moi, tällä hetkellä en vaellusporukkaa ole kasaamassa/etsi, mutta jos joku muu haluaa käyttää viestiketjua niin ihan vapaasti. Eli vaellusseuraa ei löydy osoitteesta mirz88(at)hotmail.com.

      Mukavia vaelluksia:)

    • felislynx

      Moi!
      Olen ensimmäisiä kertoja täällä suomi24:ssa. Itse oli viikon verran yksin patikoimassa Saariselällä pari kesää sitten. Olisi hunku lähteä jonnekin, mutta niitä matkakavereita puuttuu. Ja tuleva kesänä ei valitettavasti pitkille reissuille kerkiä. Valmistun koulusta ja heti töihin pitänee mennä. Mutta eihän sitä jatkossa tiedä, jos vaikka jonnekin lähtis. Ikää on 43v ja kaikenikäinen seura kelpaa, miehetkin ilman muita taka-ajatuksia...

      • Parru-Pete

        juu ei ole taka-ajatuksia, ne on aina etusijalla. Hyvä kun kaikenlainen seura kelpaa, et täältä muuta saakaan.


      • felislynx
        Parru-Pete kirjoitti:

        juu ei ole taka-ajatuksia, ne on aina etusijalla. Hyvä kun kaikenlainen seura kelpaa, et täältä muuta saakaan.

        Moi!
        Ei kaikenlainen vaan kaikenikäinen...jotain rajaa sentään.


    • äijä 58

      juu ikää jo on mutta vielä on halut kovat, jotta ei sitä piprua ilman reissuun lähetä. Siltä pohjalta valmis ko partiopoika.

    • Mia Mäkinen

      Minulta löytyy tissit ja pimppi sekä teltta.Minne päin lähdetään?

    • ikämies

      no niin ,nyt on jo 5 lähtijää.mia mäkinen ,mia auervaara, äijä, markar,ja felislynx.Sitten vaan Kuopiontorille tapaamaan,ja tunnussanat vaikkapa tissit,pimppi ja teltta. .ensiviikon lauantaina kello 12.

    • äijä 58

      Mitenkä niitä salasanoja käytetään? Jos menen jonkun hyvän näköisen naisen luo ja tokasen jotta "pimppi" niin sanooko nainen joko "tissit" tai "teltta"

    • felislynx

      No, joo. en tiedä millä mielellä ko porukka on lähdossä. Kuullostaa, että vähintään ryhmäorgiat tulossa. Ehkä minä jatkan yksin vaellusta. Taitaa olla niin ettei täältä löydä muuta kuin seksi seuraa hakevaa porukkaa. En ole tiukkapipo, mutta etsin oikeasti vain matkaseuraa enkä muuta.

    • ikämies

      on se vaan kumma kun kaikenmaailman törpöt tulee sotkemaan tämänkin keskustelun.PAINUKOOT SEKSILINJOILLE,SIELTÄ SITÄ VERTAISTAAN SEURAA LÖYTYY !!! Jotain kunnioitusta sentään.

    • Metsän.neitokainen

      ohhoh, kävinpä lukemassa tätä aloittamaani ketjua ja jossain vaiheessa karkasi kyllä juttu väärille raiteille! Mutta harmillista ettei reissu sitten onnistunut, itsekään en tuolloin päässyt lähtemään. Mutta olen samaa mieltä ikämiehen kanssa, menkää jonnekin muualle törttöilemään, olisi kiva kun jossain voisi edes käydä asiallista keskustelua.

    • pirre1962

      Kiinnostusta löytyisi johonkin viikon Lapin vaellukselle heinäkuun puolivälissä. Jollain porukalla olisi kivempi lähteä, parin päivän vaelluksia on tullut tehtyä, mutta jokin vähän pidempi kiinnostaisi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe