Mikä olis sushille hyvä juoma?
Sakea kerran maistettiin, mutta kun ei maistu niin ei maistu, siis hyvältä.
Vinkkii kiitti.
ps. ollaa sen verran köyhii et iha kalliit samphanjat ei mahu meijän budjettiin.
Sushi lle juotavaa
7
1132
Vastaukset
- d**
Ei ole senchan voittanutta. Kakkosvaihtoehtona tulee kevyt kivennäisvesi, kolmosena hanavesi ja nelosena lager. Vinien kanssa ei kannata lähteä läträämään.
- Gustus
Mitä tää tällanen sencha oikeen on?
- Vha vihtahousu
Gustus kirjoitti:
Mitä tää tällanen sencha oikeen on?
Liota käytettyä, hikistä saunavihtaa vedessä hyvän aikaa. Liotusveden aromi on jokseenkin samankaltainen senchan (japanilaisen vihreän teen) kanssa.
Vha vihtahousu kirjoitti:
Liota käytettyä, hikistä saunavihtaa vedessä hyvän aikaa. Liotusveden aromi on jokseenkin samankaltainen senchan (japanilaisen vihreän teen) kanssa.
Tai perkaa syksyinen hauki ja huuhtele se ammeessa - kuumenna huuhteluvesi ja juo.
Sinänsä ei vihreä tee kamalan pahaa ole kunhan siihen tottuu - aiheuttaa jopa jonkinlaisen addiktin länsimaalaisellekin.
- torito
Japanilainen kaverini suositteli sushin ja sashimin kanssa Torresin Gran Viña Solia!
- Larry the Chef
Tuota Torresia.
Sampanjaa ja kuohareita olen jo kokeillut.
Mutta ne ovat usein liian kuivia Sushiin.
Vina Sol:issa on jäännös-sokeria mikä varmaan sopii hyvin riisiin.
Tänx
- maxxine
Kuohuviini (jos samppanja ei ole mahdollinen) tai kuiva valkoviini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882