MINULLE lifestyle-palsta ei ole elämän tärkein asia. Ensin pittää juoda vettä. Mites teillä?
Kuunnelkaa!
6
408
Vastaukset
- NK:-
Mullapas on nyt uus läppäri, joten revi siitä tärkeyttä! Ettäs onkin herkkä.
- wirniksi
seuraavaksi saamme kuulla miten pätkii, miten sivut takkuilee sun muuta. Onnea vaan *kuolee nauruun pöytäkoneen äärellä*
- NK:-
wirniksi kirjoitti:
seuraavaksi saamme kuulla miten pätkii, miten sivut takkuilee sun muuta. Onnea vaan *kuolee nauruun pöytäkoneen äärellä*
kuin tanssi:-) Vanha joutunee hyvien ja arvokkaiden läppisten hautuumaalle. Olenkin miettinyt sopivaa seremoniaa. Puheiden ei tulisi olla liian pitkiä. Jokin runonpätkä ja seuraavaksi tilanteeseen sopivaa musiikkia. Ehkä rumpusoolo, pantomiimiesitys ja tankotanssi. Kokoon rutistuksen voisi suorittaa torvitörähdyksin. Muutamat kyyneleet ja hienovarainen pitsinessuun pyyhkäisy.
Se maikeimmin nauraa, joka eniten nauraa!*
- tavaaja
ei ole edes avauksenteon arvoinen, mieluummin juon vaikka teetä.
lifestyle-palsta on elämäni yhdenneksitoista tärkein asia. Vesi on seitsemännellä sijalla.
- Jermuxi tms.
Vesi???? Hmmmm, voiphan se olla niinkin, vua voiphan se toisinnii....
Itse käytän vettä perunoiden keittoon ja sen sellaiseen...Kahvinkeittokin saattaisi hankaloitua ilman ko. tuotetta. Mistä syystä olet alkanut juomaan vettä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38889Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17533- 24531
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502