MINULLE lifestyle-palsta ei ole elämän tärkein asia. Ensin pittää juoda vettä. Mites teillä?
Kuunnelkaa!
6
328
Vastaukset
- NK:-
Mullapas on nyt uus läppäri, joten revi siitä tärkeyttä! Ettäs onkin herkkä.
- wirniksi
seuraavaksi saamme kuulla miten pätkii, miten sivut takkuilee sun muuta. Onnea vaan *kuolee nauruun pöytäkoneen äärellä*
- NK:-
wirniksi kirjoitti:
seuraavaksi saamme kuulla miten pätkii, miten sivut takkuilee sun muuta. Onnea vaan *kuolee nauruun pöytäkoneen äärellä*
kuin tanssi:-) Vanha joutunee hyvien ja arvokkaiden läppisten hautuumaalle. Olenkin miettinyt sopivaa seremoniaa. Puheiden ei tulisi olla liian pitkiä. Jokin runonpätkä ja seuraavaksi tilanteeseen sopivaa musiikkia. Ehkä rumpusoolo, pantomiimiesitys ja tankotanssi. Kokoon rutistuksen voisi suorittaa torvitörähdyksin. Muutamat kyyneleet ja hienovarainen pitsinessuun pyyhkäisy.
Se maikeimmin nauraa, joka eniten nauraa!*
- tavaaja
ei ole edes avauksenteon arvoinen, mieluummin juon vaikka teetä.
lifestyle-palsta on elämäni yhdenneksitoista tärkein asia. Vesi on seitsemännellä sijalla.
- Jermuxi tms.
Vesi???? Hmmmm, voiphan se olla niinkin, vua voiphan se toisinnii....
Itse käytän vettä perunoiden keittoon ja sen sellaiseen...Kahvinkeittokin saattaisi hankaloitua ilman ko. tuotetta. Mistä syystä olet alkanut juomaan vettä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 234067
- 942025
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa931372Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681321- 591191
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561085Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941040- 47953
- 61942
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M184900