järkyttävä pikkutyttö

mene kotiin

Tuollaisia Suomi on pullollaan, eihän tuon ääni ole edes hyvä eli kaunis.

Ei riitä, että laulaa edes suunnilleen oikein, se ei todellakaan riitä.

Väärä foorumi; ei kukaan kaipaa 10-vuotiasta, eihän siitä voisi tulla esiintyvä viihdetaitelija jne. tässä vaiheessa. Ääni ei lisäksi kestä, selvät merkit.

11

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä vaan

      Suomessa on paljon kauniimpia pikkutyttyöjä, jotka laulavat lisäksi paljon kauniimmin.

      Miten on mahdollista, että äänestys voi alkaa ohjelma alussa, vaikka kaikkia esiintyjiä ei ole edes nähty, joitain menee organisaatiossa pieleen, eihän sitä näin voida organisoida.

      • voi ettähh

        Miksi kukaan ei ole sanonut tälle Iinalle hänen laulun aikaisista ns. hengitysvirheistään???? Miksi ei tuomarit voineet edes nyt mainita mitään siitä, vaikka biisi oli täynnä näitä???
        On ERITTÄIN raaka virhe hengittää kesken sanojen!! Iinalla (kuten monella muulla) näkyy olevan taipumus käyttää hyväkseen sanan keskellä olevia H-kirjaimia, ja vetää henkeä juuri noissa kohdissa!! Todella tökerön kuuloista, kun henkäistään sisään kesken sanan H-kohdissa esim. sanoissa KAH - LEET, MAH - DOTON, TÄH - TI!!! Ja tuollainen virhe täytyisi ehdottomasti korjata laulajalta, sillä kun tuon tavan pitemmän päälle opettelee, on siitä vaikea päästä eroon.!!

        Ihan hyvin laulaa, mutta aika lailla yliarvostettu. :/ Ei vielä tarpeeksi "Talent" tuon kisan tai muunkaan kisan voittamiseen.


      • Ansaitsi paikkansa

        tyttöhän lauloi oikein kauniisti ja puhtaasti. Hän oli lisäksi oli kaunis lapsi, luonnollinen ja oma itsensä eikä mikään teennäinen "wanna be" tähti.


      • IINAN FANI
        Ansaitsi paikkansa kirjoitti:

        tyttöhän lauloi oikein kauniisti ja puhtaasti. Hän oli lisäksi oli kaunis lapsi, luonnollinen ja oma itsensä eikä mikään teennäinen "wanna be" tähti.

        MINUSTA KANS LAULO IHAN KAUNIISTI IINA VAIKKA ON 10 VUOTIAS. MINUSTA IINA EI LAULANUT HUONOSTI JA EN HOKSANUT KYLLÄ ETTÄ OIS JÄNNITTÄNYT LAULUSSA


    • ujyujyju

      Hyvin sanoi Katja Stål: "Lauloit paremmin kuin useimmat itseään laulajana tyrkyttävät aikuiset!"
      Vei sanat suustani, niinkuin jo monta kertaa aikaisemminkin on tehnyt. Tosi fiksu nainen. Kauniskin kuin mikä.

      Itsekään en pikkutytölle pääpalkintoa soisi, liikaa rahaa lapselle.

      • ääni ei kanna

        Vaan yksinomaan siitä - ettei tytössä ole mitään karismaa.


    • 3. ja 4.

      oikeusmurha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      en varmasti katso enää koskaa tätä tv-kanavaa

      onko Suomen kansa tullut hulluksi vai äänestävätkö vain sukulaiset

      • bööööö-öööÖÖÖ!

        No kaikki suomalaisethan on sukulaisia toisilleen ... ;-)

        Mutta on tääkin nyt aivan helvetisti parempi kuin joku viimevuoden piitpoks-voittaja...


    • iowdfmkwe

      Minusta Iina lauloi oikein nätisti ja puhtaasti,eikä yrittänyt esittää mitään vaan oli oma itsensä.

      Ja olen todellakin eri mieltä kanssasi.Suomessa ei ,ei tosiaankaan ole tuollaisia tyttöjä montaa,mitä itselleni on tullut vastaan,niin kaikki ovat olleet näitä nenästä laulavia kuuluisuuksien matkijoita.

      Mutta tässä olikin vain minun mielipiteeni,että näin on näreet.

      • afofko

        saatanan pentu siellä. Menisi vielä leikkimään nukeilla, vittu tollainen kakara siellä, ei helvetti.


      • ....
        afofko kirjoitti:

        saatanan pentu siellä. Menisi vielä leikkimään nukeilla, vittu tollainen kakara siellä, ei helvetti.

        EI KANNATA MOITTIII 10 VUOTIAITA NIILLÄ ON VASTA ELÄMÄ EDESSÄ JA NE EI OLE NUITA SAATANAN PENTUJA VAAN PIENI TYTTÖJÄ....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe