Yrittää saada minut pilkkaamaan pyhää henkeä ja kieltämään hänet, en ikinä jeesuksen minun jumalani nimessä!
Rukoilkaa minulle voimaa että en joudu eksytykseen, vaan tunnustan pyhän hengen kristuksen kirkastajana ja tunnustan jeesuksen ainoaksi herraksi!
Uskon aina että jeesus ei salli kiusattavan yli voimien, perkele vain yrittää jatkuvasti saada minut eksytykseen ja masennukseen.
PahaHenki kiusaa!
2
119
Vastaukset
Minulla on vastaavanlainen kokemus. Kerran päälleni tuli yllättäen epämiellyttävä voima joka painosti minua kiroamaan Jeeesusta. En tietenkään voinut uskovana Pyhän Hengen omistavana kirota rakasta Vapahtajaani. Voima kuitenkin tuntui pakottavan kiroamaan. Minä oli pienen hetken kovin ihmeissäni ja peloissani. Olin vasta tullut uskoon enkä tiennyt kovinkaan paljon näistä hengellisistä todellisuuksista. Hetken kuluttua tuli mieleeni ajatus; teen juuri päin vastoin kuin tuo paha voima käskee. Aloin siunaamaan Jeesusta. Sanoin: "Siunattu Vapahtaja, siunattu Jeesus Kristus." Sitten kiitin Jeesusta Hänen pyhästä verestään ja sen voimasta. Sanoin näin: Kiitos Jeesus sinun verestäsi. Kiitos veresi voimasta. Kiitos Jeesuksen veren puhtaudesta ja pyhyydestä." Silloin tuo epämiellyttävä paha voima poistui.
Tee sinäkin samoin. Siunaa Jeesusta Kristusta ja kiitä hänen verestään.
Paha henki lähtee koska se ei kestä kuulla ylistettävän Jumalaa Jeesuksen verestä ja sen voimasta.>> Pakkomielle on ajatus, josta yksilö ei pääse eroon ja jota hän ajattelee pakonomaisesti. Pakkomielteisyys liittyy usein monomaniaan ja muihin psykologisiin ongelmiin...Pakkomielteet ilmenevät juuri pakonomaisen käytöksen muodossa muille ihmisille, mutta merkittävän osan pakkomielteistä muodostavat alitajuiset, tiedostamattomat pakkoajatukset, jotka voivat olla läsnä jatkuvasti. Tällainen psykologinen kuormitus tietenkin rasittaa psyykeä suuresti, mikä saattaa ennen pitkää näkyä myös erilaisten käytöshäiriöiden ja pelkotilojen muodossa. Pakkomielteestä voi muodostua helposti fobia, mutta näiden kahden yhteys ja keskinäinen vuorovaikutus on vielä hämärän peitossa.
Kaavio, joka selittää pakkomielteisyyden behavioristisen teorian mukaan
Pakkomielteinen henkilö saattaa esimerkiksi olla pakotettu ajattelemaan jatkuvasti siilejä, niiden teräviä pikku piikkejä, niiden kiivasta tuhinaa heinikossa, kuivien lehtien rapinaa niiden pienen pienien jalkojen alla, kun ne liikkuvat hitaasti syksyisessä metsässä. Tällaisista siiliajatuksista irtautuminen voi olla ajoittain lähes mahdotonta, mikä voi aiheuttaa esimerkiksi unettomuutta ja muita vakavampia mielensiiliterveysongelmia. >> [Hikipedia]
Tuollainen kielletty, sopimaton, syntinen ajatus kun tulee mieleen ja sitä yrittää torjua, niin joku psyykkinen mekanismi toimii site, että kuta enemmän torjuu tuota ajatusta, sitä voimakkaammin se mieleen palaa.
Muista, kuinka pienenä lapsena olin oppinut 'naida'-sanan. Sitten jostain syystä mieleeni nousi ajatus: 'Minä nain Jumalaa'. Tuohan oli meikäläiselle pikku mukulalle hirvittävän syntinen ajatus jota yritin työntää pois mielestäni sillä seurauksella, etten voinut muuta ajetellakaan kuin tuota: 'Minä nain Jumalaa'. - Tuollaiset pakkoajatukset häipynevät parhaiten kun niihin ei kiinnitä liikaa huomiota ja tilalle tulee muutakin aateltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913233Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1262985Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989