Minulla on miesystävä, jonka kanssa käydään joskus ravintolassa. Ei asuta yhdessä ja ei tavata liian usein, en siis sido häntä mitenkään liikaa, sitä yritän sanoa. Mutta en oikein tykkää, kun mennään ravintolaan, niin hän tanssii melkein koko illan jonkun muun kanssa. Ja huom ihan selvinpäin, ei käytä alkoholia, ei ole ikinä käyttänyt mitä nyt nuorena maistoi.
Olen sanonut etten tykkää siitä, mutta homma on tositunut.
En kysy mitä teen hänen kanssaan, on kai selvää, vaan kysyn, mitä miehen mielessä liikkuu, kun hän tekee noin? Hän välittää minusta kuitenkin, tosin ei välitä tunteistani ja siitä että loukkaannut. Saa varmasti mennä menojaan. Mutta nyt minua kiinnostaisi vain se, mitä miehen mielessä liikkuu, miksi muiden kanssa tanssiminen on niin tärkeää. Olen kysynyt, mutta en saa vastausta, hän ei tunnu tietävän itsekään.
Mies tanssii toisten kanssa
59
460
Vastaukset
- HTZA
Olet saanut mieheltäsi selvän viestin: Kaikki ei ole hyvin.
Tee jotakin.
Miehesi tapa toimia on törkeähkö, mutta naisille ei aina puhe tehoa.
Ja miehet kun eivät puhu niin siinäs näät.
Minkälainen tanssimekko sinulla on? Avonainen dekoltee?
Jos mies ostaa uudet tanssihousut, tiukat, niin muista kokaista, se on miehelle kohteliaisuus. - jassumarketta
Ei muuta kommentoitavaa.
- Samilja
Jos tanssit, tanssit itsekin muiden kanssa, jos hän ei vie. Ei oikein avaudu.
Kaipa hän menee ravintolaan tanssimaan, jos ei kerran edes alkoile??
. - /////////////
olleet aviossa vuosikymmeniä, mies tanssii muiden naisten kanssa mutta omavaimo on kukkana pöydässä.
Jos vaimoa joku hakee, hän ei lähde tanssimaan vieraiden kanssa, ja jos joskus sortuu lähteä saa vihat mieheltänsä päällensä. Tätä en ymmärrä. röyhkeä tyyppi. Heitä heti hittoon tuollainen ukko. Kyllä miehessä pitää sen verran olla gentlemania, että hän huolehtii siitä, että oma daami tulee huomioiduksi.
- sain ..
vaikutelman, että daamin mielestä gentlemannin pitäisi pitää hänelle seuraa pöydässä.
Oikaiskoon, jos on väärinkäsitys! sain .. kirjoitti:
vaikutelman, että daamin mielestä gentlemannin pitäisi pitää hänelle seuraa pöydässä.
Oikaiskoon, jos on väärinkäsitys!ja pitää seuraa omalle daamilleen pääasiassa. Voi sitä jonkun tangon käydä vetäisemässä toisenkin kanssa, mutta gentleman kysyy siihen luvan daamiltaan. Näin on näreet.
- ko.
Teotwawki kirjoitti:
ja pitää seuraa omalle daamilleen pääasiassa. Voi sitä jonkun tangon käydä vetäisemässä toisenkin kanssa, mutta gentleman kysyy siihen luvan daamiltaan. Näin on näreet.
daami ole kertonut sanaakaan omistä pyörähtelyistään, vaikka on suoraan kysytty?
ko. kirjoitti:
daami ole kertonut sanaakaan omistä pyörähtelyistään, vaikka on suoraan kysytty?
yleisellä tasolla siihen, että kuinka oikea gentleman käyttäytyy.
- kyllä ..
Teotwawki kirjoitti:
yleisellä tasolla siihen, että kuinka oikea gentleman käyttäytyy.
minäkin hallitsen. Aloittajan pulmaahan täällä ratkotaan.
Jospa vielä hän palaa paikalle? - Ihailijasi;))
ittaa päähän. Jos, menemme laivalla ravintopuolelle missä, tanssia saisi. Mies pitää koko ajan sillee omistavasti kättään reidelläni. Itse ei tanssi lainkaani. Mutta, ei näin päästäisi minuakaan tanssilattialle. Vaikka haluaisin...mennä. Harmittaa vähäsen. En viitsi kuitenkaan sanoa. Viimeksi kyllä sitten, olin kiitollinen kun siihen tuli yksi tylsämielinen jäbä, viereen ja alkoi tulla liian "iholle". Lähdettiin sit yhdessä kiitää siitä veks. Meni tanssi fiilis multakin...jotenkin. Ei kliffa fiilis. Mekin kun oltiin vielä selvinpäin. Autolla liikeellä...joten..vähän tylsä homma ku joku tuntematon jäbäkkä siinä alkaa liian tuttavalliseksi...jotenkin sellainen tylsä maku jäi..Tanssi joo tanssina vaa...;)) Vitsi en mä nyt niin vanha vielä oo..himassa vaa saan tanssia;)) Vähän....tylsää..
Ihailijasi;)) kirjoitti:
ittaa päähän. Jos, menemme laivalla ravintopuolelle missä, tanssia saisi. Mies pitää koko ajan sillee omistavasti kättään reidelläni. Itse ei tanssi lainkaani. Mutta, ei näin päästäisi minuakaan tanssilattialle. Vaikka haluaisin...mennä. Harmittaa vähäsen. En viitsi kuitenkaan sanoa. Viimeksi kyllä sitten, olin kiitollinen kun siihen tuli yksi tylsämielinen jäbä, viereen ja alkoi tulla liian "iholle". Lähdettiin sit yhdessä kiitää siitä veks. Meni tanssi fiilis multakin...jotenkin. Ei kliffa fiilis. Mekin kun oltiin vielä selvinpäin. Autolla liikeellä...joten..vähän tylsä homma ku joku tuntematon jäbäkkä siinä alkaa liian tuttavalliseksi...jotenkin sellainen tylsä maku jäi..Tanssi joo tanssina vaa...;)) Vitsi en mä nyt niin vanha vielä oo..himassa vaa saan tanssia;)) Vähän....tylsää..
Nyt taitaa mennä överiksi:-D)))))))))))))))
- Ihailijasi;))
Teotwawki kirjoitti:
Nyt taitaa mennä överiksi:-D)))))))))))))))
mies tämä minun ei itse tanssi lainkaan. Minä HALUAISIN taas tanssia. Mutta, kuka voi tulla hakee jos, mies pitää kättään siinä reidellä koko ajan omistajan elkein. Vastaus; ei kukaan;)) Vitsi. Ei uskalla. Nooh, viimeks sitte siihen pöytään tuli yks jäbä. Ja alko liian tuttavallisesti miehestäni huolimatta tekemään lähempää tuttavutta..joo. oli ottanu vähän muutakin kun pari. Nooh..siinä aikamme kuunneltiin sen stooreja..mut sit tuntu kyllä vähän pahalta kun rupes siinä noin vaa halailee ja ottamaan kaulasta meikäläistä. Vitsi. Oli hyvä lähtee siitä kyllä siitä sit veks...Mies mulle sit vielä himassa motkotti. Minkä mä mahdoin urpo se jäbä mikä urpo;)) Siis olin täysin syytön ja viaton koko episodiin...
Ihailijasi;)) kirjoitti:
mies tämä minun ei itse tanssi lainkaan. Minä HALUAISIN taas tanssia. Mutta, kuka voi tulla hakee jos, mies pitää kättään siinä reidellä koko ajan omistajan elkein. Vastaus; ei kukaan;)) Vitsi. Ei uskalla. Nooh, viimeks sitte siihen pöytään tuli yks jäbä. Ja alko liian tuttavallisesti miehestäni huolimatta tekemään lähempää tuttavutta..joo. oli ottanu vähän muutakin kun pari. Nooh..siinä aikamme kuunneltiin sen stooreja..mut sit tuntu kyllä vähän pahalta kun rupes siinä noin vaa halailee ja ottamaan kaulasta meikäläistä. Vitsi. Oli hyvä lähtee siitä kyllä siitä sit veks...Mies mulle sit vielä himassa motkotti. Minkä mä mahdoin urpo se jäbä mikä urpo;)) Siis olin täysin syytön ja viaton koko episodiin...
mustasukkainen:-)
- Ihailijasi;))
Teotwawki kirjoitti:
mustasukkainen:-)
mun pitää vaa jotenki yrittää tsennaa et, mistä se johtuu. Ei siis johdu kyllä musta. Vaan jostain muusta..
Sano suoraan reilusti kuuluvalla äänellä, että nyt loppui muiden kanssa tanssit. Siinä se.
- lopullisesti
Minun miesystäväni teki joskus myös niin,sanoin valitse ja lähdin pois.
No loppu siitä yhdessä olosta tuli,mutta kappas vaan tavattiin samalla tanssipaikalla monasti vuoden aikana,hällä alkoi vanha suola janottaa,kun kait huomasi että sain tanssia paljon,vientiä piisasi.
Aloitti piirityksen,mutta sanoin kerta riitti,tanssi nyt sielusi kyllyydestä näiden muiden naisten kanssa,itse valitsit osasi.
Sinulle sanoisin,tee selväksi,että jos ei pysy vierelläsi,voi vapaasti mennä,minä en sellaista katselisi.
Eri asia on jos jotain tuttuansa hakee kerran jne..mutta jos olet yksin koko illan,sellaista käytöstä ei tarvi sietää. - itse ..
sinne menet?
- Heikunkeikku
Jos ette asu yhdessä, ettekä tapaa "liian" usein ja sitten silloin tällöin lähdette ravintolaan, niin mikä syy siihen ravintolaan menoon on? Tarkoitan, että jos sovitte etukäteen, että meette vaikkapa seuraavana viikonloppuna ravintolaan, niin menettekö siinä mielessä, että yhdessä tanssitte ja pidätte hauskaa vai sovitteko vaan niin, että meette yhdessä, mutta ootte "vapaina" siellä?
Minä kysyisin etukäteen, että tarkoittaako toinen, että yhdessä tanssisitte vai tarkoittaako hän sitä, että tapansa mukaan tanssii vain muiden kanssa?
Vastauksesta riippuen päättäisin, suostunko lähtemään hänen kanssaan.
Sanoisin miehelle, että kun haluaa tanssia muiden kanssa, niin voi mennä yksin ja jos lähtee minun kanssani, niin sitten tanssii minun kanssani. Aika heleppoa :)- Humoristi
Eiks likoilla huumori riitä. Antaa ukon pyärähdellä. Paremmalla mielellä on sit himassa kun muitakin on saanut likistellä. Sehän on niiku ruokalistaa selais ja himassa sit syötäis.
- Heikunkeikku
Humoristi kirjoitti:
Eiks likoilla huumori riitä. Antaa ukon pyärähdellä. Paremmalla mielellä on sit himassa kun muitakin on saanut likistellä. Sehän on niiku ruokalistaa selais ja himassa sit syötäis.
Juu ja ei ja emmää tiiä.... Minä en humoristien ajatuksista tiedä, koska itse olen Tosikko.
Jos minä lähden miehen kanssa ulos tanssimaan, niin hän sitten on minun seuralaiseni ja ei siinä oo nokan koputtamista. Sitäpaitsi ei tuossa edes kaikki :) Minä tahdon tuntea itseni Kuningattareksi. Niin. Ja ihan koko illan. Mies saa selata tätä meikäläisen ruokalistaa ja jos osaa oikealla tavalla selailla, niin saattaa päästä syämähänki. Näin se menee, meillä tosikoilla. Muista en tiiä mittää. - ÖÖÖ
Humoristi kirjoitti:
Mitä ne ketlemannit oiken on? Joku sukupuuttoon kuollu laji tai jonku toiveajattelua.
- YYYY
ÖÖÖ kirjoitti:
Mitä ne ketlemannit oiken on? Joku sukupuuttoon kuollu laji tai jonku toiveajattelua.
suomeksi. :))
- Humoristi
Heikunkeikku kirjoitti:
Juu ja ei ja emmää tiiä.... Minä en humoristien ajatuksista tiedä, koska itse olen Tosikko.
Jos minä lähden miehen kanssa ulos tanssimaan, niin hän sitten on minun seuralaiseni ja ei siinä oo nokan koputtamista. Sitäpaitsi ei tuossa edes kaikki :) Minä tahdon tuntea itseni Kuningattareksi. Niin. Ja ihan koko illan. Mies saa selata tätä meikäläisen ruokalistaa ja jos osaa oikealla tavalla selailla, niin saattaa päästä syämähänki. Näin se menee, meillä tosikoilla. Muista en tiiä mittää.eikä oikeita neuvoja osaa antaa ku ei oo kummankaan kengiss steppailllu.
...On sinulla ongelma ; ( Voi riepua...en osaa auttaa on niin vakavasta asiasta kysymys, jotta huumorillakaan tuon yli ei pääse.
- Humoristi.
Älä nyt tyhjiä horise. Riepua käteen ja se selvii. Eihän täällä kukaan vakavissaan. Pitäiskö muka olla?
Mikä se vakava juttu nyt on. Oma napa ainakin jokaisella. Humoristi. kirjoitti:
Älä nyt tyhjiä horise. Riepua käteen ja se selvii. Eihän täällä kukaan vakavissaan. Pitäiskö muka olla?
Mikä se vakava juttu nyt on. Oma napa ainakin jokaisella.Oletko sinä tämä aloittaja pään sisältö?
- Humoristi.
korpikirjailija kirjoitti:
Oletko sinä tämä aloittaja pään sisältö?
Alotuksista ja sisällöstä ei mitään tietoo, mut hauskaa pittää olla.
Humoristi. kirjoitti:
Alotuksista ja sisällöstä ei mitään tietoo, mut hauskaa pittää olla.
Kuinka voit olla iloinen kun aloittajalla on elämää suurenpi ongelma. Mies höynäyttää mennen tullen ja väliajoilla ;(((((.
- höynäyttää,
Kuinka voit olla iloinen kun aloittajalla on elämää suurenpi ongelma. Mies höynäyttää mennen tullen ja väliajoilla ;(((((.
ja ketä. Lue tarkkaan!
höynäyttää, kirjoitti:
ja ketä. Lue tarkkaan!
....Olen niin onneton, onko sinua riepuakin höynäytetty. Onko miehesi tanssinut toisten kanssa. Kyllä on vaikeeta, vastoinkäymisiä liiankin kanssa, ei sitä voi ymmärtää saati hyväksyä, ei ; (((((((
- Humoristi
Jos on tosi ongelma kannattaa apua ihan muilta foorumeilta kysyä. Keltaisetsivut ja johan ammattiauttajat on framilla.
Humoristi kirjoitti:
Jos on tosi ongelma kannattaa apua ihan muilta foorumeilta kysyä. Keltaisetsivut ja johan ammattiauttajat on framilla.
Niin sano se aloittajalle älä minulle. Aloittaja olen niin onneton kun aloittajan mies tanssii muiden kanssa ; (((((
- painaa,
....Olen niin onneton, onko sinua riepuakin höynäytetty. Onko miehesi tanssinut toisten kanssa. Kyllä on vaikeeta, vastoinkäymisiä liiankin kanssa, ei sitä voi ymmärtää saati hyväksyä, ei ; (((((((
miksi ihmeellinen asenne? Miksei neutraali? Oudolle, vieraalle, tuntemattomalle? :((((((((((((((((((((((((((((((
Mieheni ei tanssi. painaa, kirjoitti:
miksi ihmeellinen asenne? Miksei neutraali? Oudolle, vieraalle, tuntemattomalle? :((((((((((((((((((((((((((((((
Mieheni ei tanssi.On kiva kokeilla ihmisten reaktioita ; )))))))))) et kai vain ottanut tosissasi?
Minun mieheni tanssii ja yleensä minun kanssani.
Nyt menen kohta unimaan en jaksa höpöttää jonninjoutavia jorinoita. ; )))))
Siis tanssikoon aloittajan mies sydämensä kyllyydestä ja napiskoon aloittaja sielunsa syvyyksistä ; ) Ei voi vähemmän kiinnostaa ; )
YÖTÄ- Humoristi
On kiva kokeilla ihmisten reaktioita ; )))))))))) et kai vain ottanut tosissasi?
Siis tanssikoon aloittajan mies sydämensä kyllyydestä ja napiskoon aloittaja sielunsa syvyyksistä ; ) Ei voi vähemmän kiinnostaa ; )
YÖTÄJust niin.
- mistä ..
On kiva kokeilla ihmisten reaktioita ; )))))))))) et kai vain ottanut tosissasi?
YÖTÄsaa, kiksinsä. :)))))))))))
- korppis
mistä .. kirjoitti:
saa, kiksinsä. :)))))))))))
Huomenta korvesta, kiksejäkö..... ihmistuntemusta runsain mitoin jos niitä sitten voi kikseiksi sanoa niin sitten kiksejä.
- Adria
Hänen mielessään liikkuu aivan muita kuin herrasmiehen mietteitä. Ei tuollaisella miehellä mitään tee.
- Todistaja
Nythän sinne tuli oikein ritari auttamaan prinssessoja.
- NilkkiNalkki
käydä erikseen tanssimassa? Mitä järkeä tuossa on? Vai etkö halua että hän käy yksin tanssimassa? Vaikka mistä tiedät vaikka kävisikin, ja tuntee sitten velvollisuudekseen tanssittaa niitä samoja joita tanssitaa yksin ollessaankin.
- Se kun aloitti tän
Kiva kun on ollut juttua aloituksestani, luen paremmalla ajalla.
Tanssisin hänen kanssaan enempi, en toki estäisi häntä kokonaan tanssimasta muiden kanssa, mutta yleensä hän tanssii alussa muutaman kanssani ja sitten häviää loppuillaksi.
Tanssin kyllä muiden kanssa, en nökötä pöydässä.
Ihmettelen vain miehen käyttäytymistä, halusin niistä motiiveista jutella.
- viivatiina
niihin tanssinharrastajiin joita nykyiset ravintolat ja tanssipaikat on täynnänsä jos kuuluu niin heillähän on niis ns tanssi ystäviä pilvin pimein jos näin on niin ymmärrettävä on mutta muuten jos tanssii muuten vaan niin aika kummallinen tyyppi ei taida olla itsetunto aivan kohdallaan kun pitää esittää mulla on puoliso joka ei tanssi kun lähden hänen kanssaan ravintolaan en tanssi minäkään edes samassa seurueessa olevien miesten kanssa vaikka muuten tykkään tanssia tosi paljon mielestäni silloin kun mennään ravintolaan jonkun ihmisen kanssa niin silloin ollaan sielä hänen kanssaan saatanpa olla tässäkin asiassa taas liian jyrkkä mielipiteissäni mutta kyllä mun mielestä sen kaverin jonka kanssa ollaan liikkeellä on myös vietettävä se aika tai sit pitää olla menemättä mutta sitähän on tosiaan nää tanssin ystävät joista alussa kirjoitin niillähän on ihan omat kuviot eikä siihen liity todellakaan muuta kun se rakkaus tanssiin.
- Omo apiens
"Mies tanssi toisten kanssa", näinhän otsikkosi kuuluu.
- Se joka aloitti tän
Joo, voihan sen otsikon noinkin lukea :)
Ei ole ongelma, mitä tehdä miehen kanssa.
Mutta kysyinkin teiltä, mitä äijän päässä liikkuu, siis siellä yläpäässä, kiinnostaisi kovin mitä ajattelette nimenomaan siitä. Siksihän tämän ketjun aloitin. Mies ei itse osaa/ halua selittää. Ja minulla ei mene jakeluun. Se tekee niin, että etsii jonkun naisen, ei siis ketään entuudestaan tuttua, ja sitten liimautuu sen kanssa loppuillaksi parketille. - 15+
Se joka aloitti tän kirjoitti:
Mutta kysyinkin teiltä, mitä äijän päässä liikkuu, siis siellä yläpäässä, kiinnostaisi kovin mitä ajattelette nimenomaan siitä. Siksihän tämän ketjun aloitin. Mies ei itse osaa/ halua selittää. Ja minulla ei mene jakeluun. Se tekee niin, että etsii jonkun naisen, ei siis ketään entuudestaan tuttua, ja sitten liimautuu sen kanssa loppuillaksi parketille.Päässäsi täytyy olla jotain vikaa, jos et osaa itse tehdä johtopäätöksiä.
- viivatiina
Mutta kysyinkin teiltä, mitä äijän päässä liikkuu, siis siellä yläpäässä, kiinnostaisi kovin mitä ajattelette nimenomaan siitä. Siksihän tämän ketjun aloitin. Mies ei itse osaa/ halua selittää. Ja minulla ei mene jakeluun. Se tekee niin, että etsii jonkun naisen, ei siis ketään entuudestaan tuttua, ja sitten liimautuu sen kanssa loppuillaksi parketille.ja pidättelee kiinni tommoisessa miehessä joka näköjään on kiinnostunu muista enemmän kun susta nyt rupes jo muakin kiinnostaan.
- Korppis
Mutta kysyinkin teiltä, mitä äijän päässä liikkuu, siis siellä yläpäässä, kiinnostaisi kovin mitä ajattelette nimenomaan siitä. Siksihän tämän ketjun aloitin. Mies ei itse osaa/ halua selittää. Ja minulla ei mene jakeluun. Se tekee niin, että etsii jonkun naisen, ei siis ketään entuudestaan tuttua, ja sitten liimautuu sen kanssa loppuillaksi parketille.Tämähän on puhdasta huuhaata, ethän todellakaan tuollaista miestä miehenäsi pidä ; ) ethän?
Alan jo epäillä mitä sinun päässäsi liikkuu?
Mitä olet itse mieltä miesystävästäsi, aijotko jatkaa surkuhupaisia ravintolailtojanne? - mielipide tämäkin
Mutta kysyinkin teiltä, mitä äijän päässä liikkuu, siis siellä yläpäässä, kiinnostaisi kovin mitä ajattelette nimenomaan siitä. Siksihän tämän ketjun aloitin. Mies ei itse osaa/ halua selittää. Ja minulla ei mene jakeluun. Se tekee niin, että etsii jonkun naisen, ei siis ketään entuudestaan tuttua, ja sitten liimautuu sen kanssa loppuillaksi parketille.Näitä pätemisen tarpeessa olevia miehiä aina löytyy, löytyy jopa tältä palstaltakin.
Itse en edes luokittele niitä miehiksi :-). - UKK
Mutta kysyinkin teiltä, mitä äijän päässä liikkuu, siis siellä yläpäässä, kiinnostaisi kovin mitä ajattelette nimenomaan siitä. Siksihän tämän ketjun aloitin. Mies ei itse osaa/ halua selittää. Ja minulla ei mene jakeluun. Se tekee niin, että etsii jonkun naisen, ei siis ketään entuudestaan tuttua, ja sitten liimautuu sen kanssa loppuillaksi parketille.nyt on vaan niin et sun on mentävä sen ukkelin päänsisään kiikaroimaan. Tuiki tuntemattoman on mahotonta sanoa mitä siellä päässä liikkuu ku ei ees oman pään juttuja aina oikein tajuu.
- UKK
viivatiina kirjoitti:
ja pidättelee kiinni tommoisessa miehessä joka näköjään on kiinnostunu muista enemmän kun susta nyt rupes jo muakin kiinnostaan.
sil ukolla on muita avuja joka vetää homman plussan puolelle. Helppoa sykolokiaa.
- UKK
Korppis kirjoitti:
Tämähän on puhdasta huuhaata, ethän todellakaan tuollaista miestä miehenäsi pidä ; ) ethän?
Alan jo epäillä mitä sinun päässäsi liikkuu?
Mitä olet itse mieltä miesystävästäsi, aijotko jatkaa surkuhupaisia ravintolailtojanne?ei naisen lokiikka pysty. Tai sit on ollu oma lehmä ojassa, joskus ainaki.
- UKK
mielipide tämäkin kirjoitti:
Näitä pätemisen tarpeessa olevia miehiä aina löytyy, löytyy jopa tältä palstaltakin.
Itse en edes luokittele niitä miehiksi :-).Onks tullu kokeiltua js mikä se oikea miehen mitta sit on?
- viivi-amald.
Mutta kysyinkin teiltä, mitä äijän päässä liikkuu, siis siellä yläpäässä, kiinnostaisi kovin mitä ajattelette nimenomaan siitä. Siksihän tämän ketjun aloitin. Mies ei itse osaa/ halua selittää. Ja minulla ei mene jakeluun. Se tekee niin, että etsii jonkun naisen, ei siis ketään entuudestaan tuttua, ja sitten liimautuu sen kanssa loppuillaksi parketille.päästä. Ei tää muuten ratkea.
Onko tuota/tuollaista miestä olemassakaan, sinulla. - mielipide tämäkin
UKK kirjoitti:
Onks tullu kokeiltua js mikä se oikea miehen mitta sit on?
Kokeiluta? Mitä kokeilua tarkoittanet?
Paljon sosiaalista elämää viettäneenä ja tähän ikään joutuneena, on kaikenlaista vastaan tullut :-).
Onneksi jalat pelaa, joten kantapäitään voi esitellä. - viivatiina
UKK kirjoitti:
sil ukolla on muita avuja joka vetää homman plussan puolelle. Helppoa sykolokiaa.
minkään valtakunnan avuja jos mua kohdeltas tollei.
- tanssi on kivaa
viivi-amald. kirjoitti:
päästä. Ei tää muuten ratkea.
Onko tuota/tuollaista miestä olemassakaan, sinulla.Ehkä se mies vain tykkää tanssimisesta. Oletko sinä hyvä tanssimaan?
- viivi-amald.
tanssi on kivaa kirjoitti:
Ehkä se mies vain tykkää tanssimisesta. Oletko sinä hyvä tanssimaan?
olen käynyt kurssitkin nyt vanhempana, vaan en vanhana.
Kaikki menee.....
Katoppas kun satuinkin koneelle näin nopeeta kysymyksesi jälkeen. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533