Olisimpa kovinkin kiitollinen, jos joku teistä muistaa. Laulun ja laulajan. Mies laulaja laulaa mm: Vedä Jumala alas pilvistä, vie hänet tehtaaseen jossa työskentelet, vapauta hänet toreille, vie hänet kyläsi markkinoille....päästä Jumala jo kirkosta, johon suljit hänet kauan sitten....Sillä hän ei ole vain kuollut nimi,jos niin oot luullut. Olet erehtynyt, olet erehtynyt, niin erehtynyt oot sä. Muistini mukaan näin siinä laulettiin. Olisi ajankohtaiset sanat nykyaikaankin. Ei tunnu kukaan tuttavistani muistavan, mutta toivon että teistä joku tietää. Ja sanat olisi aivan mahtava palaute! Silloin tarjoaisin pullakahvit abc;n kaffilassa, ilman muuta.
KUKA MUISTAA TÄMÄN ?
11
540
Vastaukset
- . laulaja
Tunne lähes kaikki 1970 luvun laulut, mutta tuo on kyllä aivan vieras.
>>Label Kristityn kasvu kk-lp 770 ( lp ) 33-kierroksen LP-levy
Album title Vapauden laulu
Title Performer Arranged Recorded
...
...
Vedä jumala alas pilvistä Diaz Luis 1977 >>- luisluis
Luis Diaz. Heti kuulosti tutulta. KIITOS ja Tervetuloa kaffille, nisun kera. Keravan huoltikselle; D
luisluis kirjoitti:
Luis Diaz. Heti kuulosti tutulta. KIITOS ja Tervetuloa kaffille, nisun kera. Keravan huoltikselle; D
Kiitoksia vain. On vain vähän turhan pitkä matka täältä päin Suomea sinne Keravalle -ehtii kahvi kupissa jäähtyä. :)
- ihanaaaaaaaaaa a
Epiktetos kirjoitti:
Kiitoksia vain. On vain vähän turhan pitkä matka täältä päin Suomea sinne Keravalle -ehtii kahvi kupissa jäähtyä. :)
Olet kullan arvoinen ja enemmänkin. Nyt tiedän mistä lähden ettiin kyseistä kipaletta. Olet todella auttanut ja PALJOOOOON!!!!
- Evaompelukone
Muistan hyvin ja minulla on hänen Lp:nsä
- LuisDiazFan
Mut Pena hei, eihän Jumala tykkää löysäst' jengist!
- Anonyymi
Mistä tuon Pena biisin löytäis? Meil laulettiin sitä riparilla.
- Anonyymi00007
LP on LUIS DIAZ VAPAUDEN LAULU. Vedä jumala alas pilvistä.
- Anonyymi00008
Ääni muistutti lipeäkalaa rannalla, muistelisin.
- Anonyymi00009UUSI
Vieläkö kysyjä olet uskossa Jeesukseen ja oletko vielä elossa?
70-luvullako kuuntelit laulua? Minä vuonna ja minkä ikäinen olit silloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613