Kyllä näin on - Sirkka-Iita puhuu asiaa

Ristiriita'

Sirkka-Iita puhuu monensorttista asiaa. Mikähän lienee hänen todellinen vakaumuksensa? Onko sitä??

¤¤¤¤ Liene jokaiselle yhdentekevää, että mitä minä uskon, samoin minun puolestani jokainen saa uskoa niinkuin haluaa.
Olisikin mukava jos jokainen täällä kertoisi omat uskonnäkemyksensä, eikä toisten näkemyksiä, niin sattuisi ehkä paremmin kohdilleen, vai kuinka? ¤¤¤¤

Kauniisti sanottu ja SAMASSA viestissä muutakin asiaa ....

¤¤¤¤ Sensijaan en ole koskaan tuominnut toisin ajattelevia tai sanonut sunnuntata pedonmerkiksi,
niin että aivan turhaa on edes Antti Kantolankaan käyttää tätä kirjoitustani jonakin lyömäaseena!
Näin uskoin silloin yli kaksi vuotta sitten ja näin uskon edelleenkin.

Mutta "edelleenkin" -- samaisen viestin mukaan -- Sirkka-Iita "AJATTELEE" että sunnuntai on pedonmerkki
siitä pahimmasta päästä!! Lue ja hauko henkeäsi ....

¤¤¤¤ Kyllä! Näin ajattelen edelleenkin:
Sirkka-Iita 9.11.2009 22:18
Kyllä näin on!
Sununtai on ihmiskäsky, joka on ujutettu Jumalan käskyihin.
Se on tehnyt halkeaman ¤¤¤¤

Sunnuntai ujutettu ja se tehnyt halkeaman 10 käskyyn, Iitan mukaan.
Ei Raamattu opeta edes pedonmerkin tekevän halkeamaa laintauluihin,
vaan ainoastaan jumalattomiin! Ja missäs nyt on Iitan se persoona, joka samassa viestissä korosti
hyväksyvänsä sen, että muut ajattelevat mulla tavoin. Nyt hän väittää muita laintaulujen särkijöiksi.
Se on tietysti kadotustuomion julistaminen, mutta o nkovempi syytös kuin pedonmerkkaaminen.

Jupakkahan alkoi siitä kun Antti todisteli Sirkka-Iitan oelvan adventistien puolella pedonmerkkiasiassa.
Antti kaivoi esiin Iitan hyökkäyksen hellareiden foorumilla ....

### Sirkka-Iita 17.8.2007 00:13
Kyllä näin on!
Se on tehnyt halkeaman ...
###
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4725426/25085940

7

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näen sen

Eräs alotus täll äsivulla ....

"" Sirkka-Itakin on kuvitteellinen nimimerkki ja adventistinen mielikuvitusolento ilman oikeaa nimeä.
      Sirkka-Iita ei ole käynyt uskovien kasteella, hän syö sianlihaa, uskoo että sunnuntai ei ole pedonmerkki, uskoo että sapatti ei ole sinetti ja uskoo että Ellen White on väärä profeetta (s-iita korjatkoon itse opetuksensa jos olen ymmärtänyt väärin).
      Siunausta Sirka-Iitalle ja kiitetään Jeesusta siitä ettei hän ole kääntynyt adventistiksi. ""

Luulenpa että alex-kasi myös on¨roolihahmo, jonka käyttäjäsalasana on luovutettu muutamelle.
      Ei-adventistina ja luterilaisena esiinytään, jotta tehtäisiin váikutus luterilaiseen lukijakuntaan.
      Tikkiisa he hyökkäilevät sunnuntaipedonmerkillään muillekin palstoille. Juuri sesaa lukijan vakuuttuneeksi
      siitä, että nikit Sirkka-Iita ja alex-kasi on luotu taistelemaan kristittyjen yhteistä lepopäivää vastaan ja
      yhteistä uskoa vastaan siinäkin että on olemassa rangasituspaikka "helvetin tulijärvi".
      Varsinainen sympatiakeräys tuo olemattomuus-oppi!

• Raateleva Lammas

Voi miten kaunis lammasturkki! .... nöyrä ja hiljainen lammas keritsijäinsä edessä - -

¤¤¤¤ Minäkin olen Raamatullinen uskova
      Sirkka-Iita 7.11.2009 14:35
      Ja pitäkööt israelilaiset sapatin, niin että he viettävät sapattia sukupolvesta sukupolveen ikuisena liittona.
      2 Moos 31:16

Uudenliiton kristinuskova kuitenkin muistaa myöskin tämän:

Kristuksessa Jeesuksessa ei ole juutalaista eikä kreikkalaista. Raamattu opettaa, että on yksi seurakunta, yksi usko, yksi kaste. Samoin Uudessa Liitossa on myös yksi lepopäivä sekä juutalaisille ja pakanakristityille, eri päiviä tai opetuksia ei ole yhdelle Jumalan seurakunnalle, vaan sama usko on kaikille yhteinen.

Room 14:5,6
      "Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma. Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa."
      Siunausta päivääsi! ¤¤¤¤

Mutta voi miten raateleva Susi samassa persoonassa! (roolihahmossa?)

### Sirkka-Iita 17.8.2007 00:13
      Kyllä näin on!
      Se on tehnyt halkeaman ...
      ###
      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4725426/25085940

### Kyllä! Näin ajattelen edelleenkin:
      Sirkka-Iita 9.11.2009 22:18
      Kyllä näin on!
      Sununtai on ihmiskäsky, joka on ujutettu Jumalan käskyihin. ###

Lammas onkin susi jolla edelleen on suden raateleva luonne!!

• Susihukka sittenkin

Ei liene yhdentekevää että Sirkka-Iitan rooli on: susi lammasten vaatteissa ....

"Sensijaan en ole koskaan tuominnut toisin ajattelevia tai sanonut sunnuntata pedonmerkiksi, niin että aivan turhaa on edes Antti Kantolankaan käyttää tätä kirjoitustani jonakin lyömäaseena! Näin uskoin silloin yli kaksi vuotta sitten ja näin uskon edelleenkin.

Liene jokaiselle yhdentekevää, että mitä minä uskon, samoin minun puolestani jokainen saa uskoa niinkuin haluaa. Olisikin mukava jos jokainen täällä kertoisi omat uskonnäkemyksensä, eikä toisten näkemyksiä, niin sattuisi ehken paremmin kohdilleen, vai kuinka? "

Ei väliä päivällä kunhan se on lauantai.

• on peto
        Susihukka sittenkin kirjoitti:

Ei liene yhdentekevää että Sirkka-Iitan rooli on: susi lammasten vaatteissa ....

"Sensijaan en ole koskaan tuominnut toisin ajattelevia tai sanonut sunnuntata pedonmerkiksi, niin että aivan turhaa on edes Antti Kantolankaan käyttää tätä kirjoitustani jonakin lyömäaseena! Näin uskoin silloin yli kaksi vuotta sitten ja näin uskon edelleenkin.

Liene jokaiselle yhdentekevää, että mitä minä uskon, samoin minun puolestani jokainen saa uskoa niinkuin haluaa. Olisikin mukava jos jokainen täällä kertoisi omat uskonnäkemyksensä, eikä toisten näkemyksiä, niin sattuisi ehken paremmin kohdilleen, vai kuinka? "

Ei väliä päivällä kunhan se on lauantai.

kuka on peto ja mikä on pedonmerkki, niin Raamatun tuntemus on vähäinen. sellaisen ihmisen olisi hyvä tutustua Ellenin kirjoituksiin niistä selviää, sekä peto, että pedon merkki.

• mmnn

Jaakobin kirje:
      1:8 kaksimielinen nainen, epävakainen kaikilla teillään.

• Liirumin laarumin...

>>>Jupakkahan alkoi siitä kun Antti todisteli Sirkka-Iitan oelvan adventistien puolella pedonmerkkiasiassa.
      Antti kaivoi esiin Iitan hyökkäyksen hellareiden foorumilla ....

• Ja iitoilla

Vaikka kukaan tai mikään ei uhkaa tuon piskuisen lauman erikoista lepopäiväkäsitystä

http://www.endtime.net/finsk/fisondag.htm

Joku menee pidemmälle pilkkaamisessa ... "Sunnuntai on ujutettu kymmeneen käskyyn".
        Ei edes katekismuksessa puhuta sunnuntaista vaan lepopäivästä, yhdestä viikottain toistuvasta päivästä.
        Että yksi päivä pitää erottaa Herralle ja hengelliseen rakentumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      16
      2320
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      168
      2249
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1818
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      149
      1789
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      479
      1399
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1215
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1011
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      423
      942
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      921
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      237
      881
    Aihe