Kutsunnat ja terveystodistus, APUA NOPEASTI, KIITOS!!

jhjfgjfgjyuhkhj

Moi, mulla olis kutsunnat kolkuttelemassa ovella, mutta en tiedä pitääkö mulla olla terveystodistus siellä mukana? Mulle tehtiin kyllä se ennakkotarkastus, mutta terveystodistusta ei ole. Joten miten on, tarvitaanko siellä mitään terveystodistusta, jos ei ole mitään erikoista? Ja miten menettelen jos se vaaditaan, enää ei ole mahdollista sitä saada?

Kiitos todella paljon vastaajille!

7

1578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vääpeli körmy

Jos sulla ei ole sitä todistusta joudut kutsunnoissa kaikkien nähden perusteelliseen tarkistukseen. Tarkistuksessa joudut olee ilkosillasi kaikkien nähden. Sulta kopeloidaan munat, joudut runkkaa siemennestenäytteen näytepurkkiin ja lopuksi pitää käydä pöydänreunaa vasten nojaa ja peräreikääsi työnnetään spekula, jolla tarkistetaan mahdolliset peräaukon haavaumat ja peräpukamat.

• Aloittaja

Ja siis ihan oikeita vastauksia, kiitos.

• ........
        Aloittaja kirjoitti:

Ja siis ihan oikeita vastauksia, kiitos.

Meillä ainaskaan ei edes annettu mitään terveystodistuksia ennakkotarkistuksesta jos sitä meinasit vaan ne tiedot oli sillä lääkärillä valmiina kun se ne otti ylös ennakkotarkistuksessa. Ainoa mikä piti olla mukana oli henkilöllisyystodistus.

• awdgrsf1345
        ........ kirjoitti:

Meillä ainaskaan ei edes annettu mitään terveystodistuksia ennakkotarkistuksesta jos sitä meinasit vaan ne tiedot oli sillä lääkärillä valmiina kun se ne otti ylös ennakkotarkistuksessa. Ainoa mikä piti olla mukana oli henkilöllisyystodistus.

Pitkääkö olla A/B/C paperit valmiina kun menee kutsuntoihin?
        Toisilla on ollut terveystarkastus mistä ovat saaneet esim A-paperit, mutta toisilla ei ole ollut tarkastusta ollenkaan..

• böööö

Ei tarvii olla todistusta, olettaisin näin, tänään oli kutsunnat olympiastadionilla ja usealla ei ollut terveystodistusta mukanaan, se voidaan suorittaa myös kutsuntojen aikana.

Ensiksi kun menee kutsuntoihin ainakin helsingissä, kaikki kuuntelee isossa salissa isojen sotaherrojen tarinointia asepalveluksesta, tämän jälkeen suoritetaan nimen huuto ja kun oma nimi huudetaan, saa käteensä omalla nimellä varustetun kansion, missä on sisällä terveystodistus, tai sitten ei. Kansion kanssa liikutaan eteenpäin pitkin sokkeloisia käytäviä. Poliisi tarkastaa ovella henkilöllisyystodistuksen ja avustajan kanssa vilasee sun omaa kansiotasi, jos siellä ei ole terveystodistusta niin ne todennäkösesti pistää sut sairaanhoitaja-jonoon, jos taas sulla on terveystodistus, mutta pitää esimerkiksi tarkastaa, onko asiat muuttunu lääkärintarkastuksen jälkeen tai sitten sitä etukäteen arvioitua palvelusluokkaa pitää katsella uudestaan niin pääsee taas lääkärijonoon(itse jouduin siihen, kutsuntalääkäri totesi että etukäteen arvioitu E-luokka pitää paikkansa), lopuksi kun terveydelliset asiat on selvitetty, pitää palata kutsuntalautakuntajonon perälle ja siellä taas kolme herraa tekee lopullisen päätöksen palvelusluokasta lääkärinlausuntojen perusteella (Itsellä ne vaan katto että lekuri pistäny E-luokan, ne kysy että ootko samaa mieltä, totesin että olen ja sitten leimaa paperiin ja tervetuloa kutsuntoihin taas 2 vuoden kuluttua), Tämän jälkeen pääs syömään jos tahtoi(banaania, munkkia, sämpylää, maitoa, kahvia jne.) tai sitten sai lähteä menemään.

Itselläni tämä rumba(eka lääkärijonoon ja sen jälkeen lautakunta) kesti kaikenkaikkiaan kello kahdeksasta(infotilaisuudesta) sinne kello 11.10 asti.

• ........... .

Ne paperit on siel kutsunnoissa valmiina.... ja siel se lääkäri tarkistaa ja kysyy onko mikään muuttunu sen terveystarkastuksen jälkeen.. ..

• I/11

Niillä ei ollu mitään muuta kuin joku terveystodistus jonka oon saanu joskus 15 vuotiaana mopokorttia varten.. Sain B-paperit kun näytin fysioterapeutin lausuntoa lääkärille kutsunnoissa, mitään muuta tarkastusta ei tehty.. Lausunnossa luki vain että mulla on "lättäjalat"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe