Huhtikuun 1 p:nä v. 1924 minun oli määrä Munchenin kansanoikeuden samana päivänä langettaman tuomion perusteella ryhtyä suorittamaan linnavankeutta Landsberg am Lechissä.
Täten minulle monien vuosien taukoamattoman toiminnan jälkeen vihdoinkin tarjoutui mahdollisuus panna alulle työ, jota monet olivat toivoneet ja jonka itse tunsin liikkeen kannalta tarkoitustaan vastaavaksi. Sen vuoksi olen päättänyt kahdessa niteessä, en ainoastaan selittää liikkeemme tarkoitusperiä, vaan myöskin piirtää kuvan sen kehityksestä. Siitä oppii enemmän kuin puhtaasti opillisesta tutkielmasta.
Tällöin minulla on myöskin
ollut tilaisuus esittää oma kehitykseni, sikäli kuin se on tarpeellista sekä ensimmäisen että toisen niteen
ymmärtämiseksi ja se voi osaltaan hajoittaa ne pahansuovat perättömät tarut, joita juutalainen
sanomalehdistö on sepittänyt minun henkilöstäni.
Tätä teostani en osoita vieraille, vaan niille liikkeen kannattajille, jotka ovat lahjoittaneet sille sydämensä ja joiden ymmärrys nyt haluaa siitä tarkempaa selkoa.
Tiedän, että ihmisiä on vaikeampi voittaa kirjoitetun kuin puhutun sanan avulla ja että tässä maailmassa on jokaisen suuren liikkeen kiittäminen kasvustaan suuria puhujia eikä suuria kirjoittajia.
Kuitenkin täytyy opin perusteet panna ainiaaksi talteen, jotta sitä voi yhtäpitävänä ja yhtäläisenä levittää kaikkialle. Näiden kahden niteen on määrä olla siinä muurikivinä, jotka liitän yhteiseen työhömme.
Landsberg am Lech,
Linnanvankeudessa.
TEKIJÄ.
ALKUSANAT mistä kirjasta?
4
116
Vastaukset
- iyf7
Niin? Hävittäjälentäjä Antti Rokkahan oli somali 7. sukupolvessa! Hän oli ehdottomasti paras pudottaja, mutta ei viitsinyt laskea niitä. Joku totesi jo jatkosodan alkuviikkooina, että
"Antti on pudottanut jo sata hävittäjää, kaksi sukellusvenettä ja kokonaisen venäläisen puoluetoimiston"!- 20+2
EI SINNE PÄINKÄÄN!.
Adolf Hitlerin "Taisteluni"-kirjasta
Olet lukenut kirjan. Sinun kannanottosi asioista ovat kiinnostavia ja arvostettavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777