Ikävä suunnaton on sun sanojes lämpöön,
ketä nyt pyörität mun sijastani? Ikävä rinnassani. Anteeksipyyntö tie takaisin luokseni...
Oi rakkahin
6
1811
Vastaukset
- Ikävissään
Anteeksi pyytäisin jos vain tietäisin varmasti sen tuovan Sinut takaisin.
- .*.*.*.*
Anteeksi !
En ketään pyöritä enkä ole pyörittänyt.- *pyörähdys*
vielläkin sydämmeni pyörähtämään. Sinua ja vain sinua kun ajattelen. Anteeksi sinulta myös pyydän kun olen tälläinen. Kaivaten pyöritystäsi.
- pyöröyttäjä
*pyörähdys* kirjoitti:
vielläkin sydämmeni pyörähtämään. Sinua ja vain sinua kun ajattelen. Anteeksi sinulta myös pyydän kun olen tälläinen. Kaivaten pyöritystäsi.
mut mun sydämeeni mahtuu vain yksi ämmä, sori,,,,
- *pyörähdys*
pyöröyttäjä kirjoitti:
mut mun sydämeeni mahtuu vain yksi ämmä, sori,,,,
tai onnettomuudekseni en asu seuduilla joissa naista kutsutaan "ämmäksi" toki tiedän että sekin voi olla hyvinkin rakastettava nimitys omasta rakkaastaan...joillain seuduilla. heh, saat anteeksi.. pidä sinä se "ämmäsi" jos sinut viellä huolii.
- ikävä
mikä kaipuu sanojen lämpöön.sananlasku sanoo ,ettei kannettu vesi kaivossa pysy.sinäkö odotat sanojen kantavan läpi elämän.pelkkien sanojen.teoillaan ihminen rakkautta osoittaa.se voikin kantaa läpi elämän.mutta ei ontot sanat ontolle"anonyymille"olennolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15011375- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864- 104616
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1614564Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843467
- 803230
- 481731