Ikävä suunnaton on sun sanojes lämpöön,
ketä nyt pyörität mun sijastani? Ikävä rinnassani. Anteeksipyyntö tie takaisin luokseni...
Oi rakkahin
6
1787
Vastaukset
- Ikävissään
Anteeksi pyytäisin jos vain tietäisin varmasti sen tuovan Sinut takaisin.
- .*.*.*.*
Anteeksi !
En ketään pyöritä enkä ole pyörittänyt.- *pyörähdys*
vielläkin sydämmeni pyörähtämään. Sinua ja vain sinua kun ajattelen. Anteeksi sinulta myös pyydän kun olen tälläinen. Kaivaten pyöritystäsi.
- pyöröyttäjä
*pyörähdys* kirjoitti:
vielläkin sydämmeni pyörähtämään. Sinua ja vain sinua kun ajattelen. Anteeksi sinulta myös pyydän kun olen tälläinen. Kaivaten pyöritystäsi.
mut mun sydämeeni mahtuu vain yksi ämmä, sori,,,,
- *pyörähdys*
pyöröyttäjä kirjoitti:
mut mun sydämeeni mahtuu vain yksi ämmä, sori,,,,
tai onnettomuudekseni en asu seuduilla joissa naista kutsutaan "ämmäksi" toki tiedän että sekin voi olla hyvinkin rakastettava nimitys omasta rakkaastaan...joillain seuduilla. heh, saat anteeksi.. pidä sinä se "ämmäsi" jos sinut viellä huolii.
- ikävä
mikä kaipuu sanojen lämpöön.sananlasku sanoo ,ettei kannettu vesi kaivossa pysy.sinäkö odotat sanojen kantavan läpi elämän.pelkkien sanojen.teoillaan ihminen rakkautta osoittaa.se voikin kantaa läpi elämän.mutta ei ontot sanat ontolle"anonyymille"olennolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102413- 842101
- 561667
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581612- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1501413- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261148