Syön kaviaaria joka päivä

herkkusuu.

tuotan sitä Venäjältä, kuulostaa liiottelulta mutta sen maku luo kokemuksen, joka vastaa hyvää seksiä. Venäjän sampi on kuolemassa kaviaarin takia sukupuuttoon, olenko huono ihminen?

6

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhghjjhh

tfghfjfg

• herkkusuu.

En ainakaan tuota sosiaalipummeja ulkomailta joista tilastojen mukaan 50-70% on narkomaaneja, toisin kuin haluan auttaa OIKEASTI hätää kärsiviä tukemalla heidän maidensa rakentamista sekä infrastruktuuria paikan päällä, kiitos teidän Suomikin on kohta kehitysmaa ja minä tapan vain Venäjän sammen.

• herkkusuu.

säännöllisesti, nykyään en kun etsin rauhaa ja sitä löytyy vain Suomesta tai joskus bilettäessä Bankokista (ei huorista) ja olen loistava kokki joten kokkaan mitä ruokaa vaan, joten ruuan takia ei tarvitse matkustaa. Olisi kiva matkustaa, harmi vain että paikat on kehnoja paitsi Suomi, muuten antaisin kerosiininkin palaa, yksityisautoilen tosin kauniissa Suomessa.

• herkkusuu.

Venäjällä on niin monia merkkejä ja maut vaihtelevat huomattavasti. Osaisiko Anne Sinnemäki neuvoa vanhalle koulukaverilleen, on silmäätekevänä ja komukkana varmaan myös paljon maistellut. Entä Annen lapsen isä joka siitti pedofiilinä, on varmaan gastronomi maun fysiologian määrittelemällä tavalla, tosin se partajeesus ymmärsi varmaan enemmän pilven kuin ruuan päälle. En tosin tykkää liian suolaisesta, enkä venäläisestä hapankermasta. No pääasia että kaviaari on hyvää ja tuottaa sen onnen tunteen, vie jopa surut pois.

• täältä tähän

Mitäs sinä tänne kirjoittelet kulinaristisista nautinnoistasi? Mikset mene johonkin ruokafoorumille kertoilemaan makuelämyksistäsi?

• PaskaHattu
        täältä tähän kirjoitti:

Mitäs sinä tänne kirjoittelet kulinaristisista nautinnoistasi? Mikset mene johonkin ruokafoorumille kertoilemaan makuelämyksistäsi?

Syö vaan paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33