tuotan sitä Venäjältä, kuulostaa liiottelulta mutta sen maku luo kokemuksen, joka vastaa hyvää seksiä. Venäjän sampi on kuolemassa kaviaarin takia sukupuuttoon, olenko huono ihminen?
Syön kaviaaria joka päivä
6
341
Vastaukset
- hhghjjhh
tfghfjfg
- herkkusuu.
En ainakaan tuota sosiaalipummeja ulkomailta joista tilastojen mukaan 50-70% on narkomaaneja, toisin kuin haluan auttaa OIKEASTI hätää kärsiviä tukemalla heidän maidensa rakentamista sekä infrastruktuuria paikan päällä, kiitos teidän Suomikin on kohta kehitysmaa ja minä tapan vain Venäjän sammen.
- herkkusuu.
säännöllisesti, nykyään en kun etsin rauhaa ja sitä löytyy vain Suomesta tai joskus bilettäessä Bankokista (ei huorista) ja olen loistava kokki joten kokkaan mitä ruokaa vaan, joten ruuan takia ei tarvitse matkustaa. Olisi kiva matkustaa, harmi vain että paikat on kehnoja paitsi Suomi, muuten antaisin kerosiininkin palaa, yksityisautoilen tosin kauniissa Suomessa.
- herkkusuu.
Venäjällä on niin monia merkkejä ja maut vaihtelevat huomattavasti. Osaisiko Anne Sinnemäki neuvoa vanhalle koulukaverilleen, on silmäätekevänä ja komukkana varmaan myös paljon maistellut. Entä Annen lapsen isä joka siitti pedofiilinä, on varmaan gastronomi maun fysiologian määrittelemällä tavalla, tosin se partajeesus ymmärsi varmaan enemmän pilven kuin ruuan päälle. En tosin tykkää liian suolaisesta, enkä venäläisestä hapankermasta. No pääasia että kaviaari on hyvää ja tuottaa sen onnen tunteen, vie jopa surut pois.
- täältä tähän
Mitäs sinä tänne kirjoittelet kulinaristisista nautinnoistasi? Mikset mene johonkin ruokafoorumille kertoilemaan makuelämyksistäsi?
- PaskaHattu
täältä tähän kirjoitti:
Mitäs sinä tänne kirjoittelet kulinaristisista nautinnoistasi? Mikset mene johonkin ruokafoorumille kertoilemaan makuelämyksistäsi?
Syö vaan paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670