Uuden peliklubin infotilaisuus/luento pelaamisen voiton maksimoinnista tullaan järjestämään pian.
Ensimmäinen paikkakunta on tampere.Ajankohta ja paikka selviää myöhemmin.
Nyt alustavasti keräämme kiinnostuneita kyseiseen tilaisuuteen.Eli jos olet kiinnostunut tulemaan kuuntelemaan peliklubin ideasta sekä käyttämämme taktiikan käytöstä ja sovelluksesta peliinne niin laittakaa vastaus tähän viestiketjuun.esim."kiinnostaa" riittää hyvin.
Näin ollen hieman kartoitamme asiasta kiinnostuneita ja voimme aloittaa varausjärjestelmän.Tilaisuudet ovat tähän asti olleet loppuunmyytyjä.tilaisuuteen mahtuu 30-40 ihmistä.Tarvittaessa pidämme paikkakunnalla kaksikin eri tilaisuutta jotta kaikki mahtuvat mukaan.
Luennon hinta on 100 euroa/ henkilö.sis. luentomateriaalin,kahvi/tee sekä pullan.
Luento kestää 1.5-2 tuntia.
Eli kaikki kiinnostuneet.laittakaa vastausviestinne ketjuun.Laitamme lisäohjeita ilmottautumisesta sekä ajankohdasta nähtyämme kiinnostuneisuuden.
voitetaan yhdessä!!
viimeinen puolivuosi perioidi tuotti pelaajillemme voittoa 250 %.
Eli palataan asiaan kun kiinnostuneita löytyy!!
Ystävällisin terveisin:
peliklubi!
PELIKLUBI-INFO.
5
454
Vastaukset 5
- työskä
voisihan sitä käydä katsastamassa jos tampereelle kerta tulette.
- Epeli E.87
Oli sitten pakko vastata itse? Ei kyllä tee vaikutusta minuun tuollainen peli.
- Huomaaja1
Epeli E.87 kirjoitti:
Oli sitten pakko vastata itse? Ei kyllä tee vaikutusta minuun tuollainen peli.
Täällä tuntuu olevan liikkeellä näitä mainostajia jotka kehuskelevat ja kommentoivat omia postauksiaan.
Hiukka säälittävää jotten sanoisi.
- kahvia ja pullaa
Opetelkaa edes oikeinkirjoitus! Alkakaa huijausyrityksenne kun tiedätte mihin piste ja välimerkki kuuluu.
- dgffhgd4
Tampereeltapa sikiää paljon näitä venkuloita. Noh, suomi on täynnä helposti höynäytettäviä tuulipukuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111383
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.106516Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e99474- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?117466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410