Ihan pikku vikoja. Singaali 100 kaksi sekuntia myöhemmin internet yhteys poikki. Toki ymmärettävää ettei tuo sata kokoajan kohtaa täällä mailla. Muttaku saman ongelman kokee myös Hesan keskustassa taikka Porvoon kaupungissa. Ja voi v...ttu tein vielä kahden vuoden sopimuksen. Ja ei pitäisi olla raskas tuon ohjelman sillä hetkellä olla kun katkaisee, (radio,sähköposti). Kuuluuhan tähän pikku rajoitteita mutta kait sentään jonkin lainen alaraja jo kuuluisi reilut periaatteen kauppoihin. Rupee tuntumaan tuo parinkin kympin hinta kiskonnalta.
viimesen päälle Mokkula!
6
341
Vastaukset
vähänkin lukenut näitä palstoja tai kuunnellut kavereita, niin olisihan sinun pitänyt tietää mihin kätesi löit.
- frangrabba
kummallista mun dna-mokkula toimii niin kotona kuin mökilläkin,mökillä vähän hidas mutta toimii kuitenkin,taitaakin olla sulla siellä käyttäjässä tai sitten sen mokkulan asentajassa vikaa
- siis apina
Niin juu; eipä tullut mieleen että onhan niitä pitkiä piuhoja ja kiintee verkko...
- cadman2
Moi...
En ole mikään expertti, mutta proidilla on Welhon mokkula..
Kone Compaq desktop..Heitti pihalle parin minuutin käytön jälkeen..
Päivitin emolevyn bioksen ja nyt ainakin toimii..
eikä nämä jutut viisastelemalla ratkea..- vamberg
Joo, mulla on ollut puoli vuotta elisan mokkula. Suurimman osan ajasta se on toiminut 2 G:nä eli tosi hitaasti täällä Helsingin Munkkivuoressa ja Tapiolassa sekä Porvoossa. Kesäpaikassa Lapinjärvellä en ole saanut mitään yhteyttä koko puolen vuoden aikana. Maksan kuitenkin 3G:stä 2 M eli 29,90 kk. Sen lisäksi mokkulan viesteihin tulee seksiviestejä, joita en halua enkä tarvitse! Minulla on elisan tietoturva, se ei näköjään estä näitä seksiviestejä, aikaisemmin sellaisia ei ole tullut enkä ole käynyt minkäänlaisilla seksisivuilla, missähän mättää?
- ac881
vamberg kirjoitti:
Joo, mulla on ollut puoli vuotta elisan mokkula. Suurimman osan ajasta se on toiminut 2 G:nä eli tosi hitaasti täällä Helsingin Munkkivuoressa ja Tapiolassa sekä Porvoossa. Kesäpaikassa Lapinjärvellä en ole saanut mitään yhteyttä koko puolen vuoden aikana. Maksan kuitenkin 3G:stä 2 M eli 29,90 kk. Sen lisäksi mokkulan viesteihin tulee seksiviestejä, joita en halua enkä tarvitse! Minulla on elisan tietoturva, se ei näköjään estä näitä seksiviestejä, aikaisemmin sellaisia ei ole tullut enkä ole käynyt minkäänlaisilla seksisivuilla, missähän mättää?
jos on ongelmia niin kannattaa hommata "harava" eli antenni, meillä ratkaisi ko pätkimis ongelmat ja naapurillakin alkoi pelittämää kun hommattiin antennit.
täältä löytyy:
www.infitek.fi/shop (oli halvemmat (25e halvemmat) ja vähän laadukkaamma oloiset kuin tuossa "3gantennitfi" sain myös postiennakolla helposti)
www.3g-antennit.fi (naapuri osti täältä, toimii myös ok, ei postiennakkomahd.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212278Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2031916Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j571472Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1701273- 551218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751026Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62932Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36897- 52884
- 56841