Kanadassa on käytössä samanlainen koulubussijärjestelmä kuin Yhdysvalloissakin. Tehän tiedätte; koululaiset odottavat pysäkillä keltaista bussia, joka ei muuta tee, kuin kuljettaa heidät koulun pihalle. No, nyt Kanada aikoo valjastaa koulubussijärjestelmän rokotusten avuksi. Kun lapset astuvat bussiin, ei päämääränä olekaan koulu, vaan rokotuspiste. Vasta sen JÄLKEEN matka jatkuu koululle, kun lapset on ensin rokotettu. Kanadan miljoona koululaista aiotaan tällä keinoin rokottaa. Kätevää kansanterveyden huoltoa.
http://www.cbc.ca/canada/montreal/story/2009/11/11/mtl-children-vaccine-busses.html
"Miljoona koululaista pakkorokotetaaan".
Oho!
2
137
Vastaukset
- tuo...
käytäntö on Suomessakin...
- Hrrhh!
Aag-gagg!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632