Menkää pois laittomuuden opettajat

Yx "ade"xY

täältä uskovien ja Jumalan Sanalle uskollisien adventistien uskoa halveksimasta ja hapatustanne levittämästä, tai mekin levittäydymme kaikille kristiuskon palstoille saarnaamaan pelastusta Jumalan armosta Jeesuksessa Kristuksessa.

9

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >> Menkää pois laittomuuden opettajat
      Yx "ade"xY 13.11.2009 15:51

täältä uskovien ja Jumalan Sanalle uskollisien adventistien uskoa halveksimasta ja hapatustanne levittämästä, tai mekin levittäydymme kaikille kristiuskon palstoille saarnaamaan pelastusta Jumalan armosta Jeesuksessa Kristuksessa. >>

Eikös se olisi järjellisempää Paavalin tavoin saarnata sitä evankeliumia siellä missä sitä ei vielä oletehty kuin siellä missä s3e on jo ennestään tunnettu elikkä kristittyjen palstoilla eli tonteilla, sikäli mikäki katsoo evankeliumin levittämisen tehtäväkseen. Muutenhan joku voi luulla, että pyrkimyksenä on aivan samanlainen toiminta kuin mistäaloittaja aloituksessaan toisia moittii eli naapurin vesillä kalasteleminen.

• 23434

julistettu oikeaa evankelumia vaan väärennös. siksi advarit teille puhuvat niin paljon. Paavali kääntyis haudassaan, jos tietäis mitä te muka häntä seuraavat opetatte.

• 23434 kirjoitti:

julistettu oikeaa evankelumia vaan väärennös. siksi advarit teille puhuvat niin paljon. Paavali kääntyis haudassaan, jos tietäis mitä te muka häntä seuraavat opetatte.

>> paitsi että teille ei ole
        julistettu oikeaa evankelumia vaan väärennös. siksi advarit teille puhuvat niin paljon. Paavali kääntyis haudassaan, jos tietäis mitä te muka häntä seuraavat opetatte. >>

Niinkö? Mitenhän mahdat perustella sen, että teillä olisi muiden kirkkojen julistamaa oikeampi evankeliumi? Vai perustuuko väitteesi pelkkän adventistiseen uskoon?

• öööööö

huolehtikaa pois adventistit muilta palstoilta enste

Katsotaan sitten poistutaanko

• Kranaatti

pelkkää Jeesuksen Kristuksen rakkauden läheistä puhdasta evankeliumia. Mutta kun te vain pysytte siinä, käskyjen ja ihmisoppien, sekä vain omien lakisääntöjen ja harhojen dogmatiikassa, joka aivan puistattaa ihmistä joka etsii turvaa Rakkauden evankeliumin lämpöä säteilevästä totuudesta. Teidän tuntuu mahdottomuudelta edes ymmärtää sellaista sielua :joka kaipaa todellista Rakkauden evankeliumia. Tiedä koska olen tämän kokenut joukossanne.

• +2248

Kirjoitus oli osoitettu niille jotka opettavat laittomuutta ja joista sinä siis tunnustit olevasi yksi.

Koska tajuaisit että éi seurakunta ketään pelasta-

• 235+08
        +2248 kirjoitti:

Kirjoitus oli osoitettu niille jotka opettavat laittomuutta ja joista sinä siis tunnustit olevasi yksi.

Koska tajuaisit että éi seurakunta ketään pelasta-

jatkuva adventistien pilkkaaminenkaan, vaikka niin näytätte luulevan.

• tosi on...

Minä olin sairas ja eräs adventisti kävi epäitsekkäästi auttamassa ja viemässä ulos. Yhdessä kiitimme Jeesusta jokaisesta päivästä, siitä että saimme iloita Jumalan rakkaudesta ja armosta yhdessä.

En tunne yhtään ilkeämielistä tai rakkaudetonta adventistia, mutta näissä moniseuraisissa luterilaisissa tunnen montakin niin kateelista ihmistä, että ei voi edes päivää sanoa naapureille jos sattuu toiseen kuppikuntaan kuulumaan.

• eremith
        tosi on... kirjoitti:

Minä olin sairas ja eräs adventisti kävi epäitsekkäästi auttamassa ja viemässä ulos. Yhdessä kiitimme Jeesusta jokaisesta päivästä, siitä että saimme iloita Jumalan rakkaudesta ja armosta yhdessä.

En tunne yhtään ilkeämielistä tai rakkaudetonta adventistia, mutta näissä moniseuraisissa luterilaisissa tunnen montakin niin kateelista ihmistä, että ei voi edes päivää sanoa naapureille jos sattuu toiseen kuppikuntaan kuulumaan.

seurakuntaanne kuuluvat henkilöt/ihmiset. He siis osaavat rakastaa adventtiseurakuntaan kuuluvia jäseniään. Mutta Jeesushan sanookin, että "mitä iloateille siitä on, sillä tekeväthän pakanatkin samoin." Meidä lähimäisiämme ovat kaikki - jokainen ihminen joka kohdallemme sattuu, ei ainoastaa omaan yhteisöön kuuluvat henkilöt, vaan jokainen väriin tai rotuun katsomatta. Jos ei voi päivää sanoa, niin on sinunkin syytä katsoa peiliin, ei voi olla koskaan niin, että vain vastapuoli on syypää siihen, että ei voi päivää sanoa? Onko "adventismi usko sinut sokaissut"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3335
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      121
      1355
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1285
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1038
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1031
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1016
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      931
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      910
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      865
    Aihe