olisko kellään lähettää kuluneen syksyn kotikatu jaksoja?? Toki menneen keväänkin jaksot kelpaa...
Olisin todella KIITOLLINEN,jos joku viitsisi lähettää!! YLE areenaltahan näitä jaksoja jonkin aikaa näkee,mutta poistuvat sieltäkin tietyn ajan kuluessa,joten olisi niin kiva saada itselle noita...
Syy,miksi niin palavasti kaipaisin koneelleni nimenomaan kevään/syksyn jaksoja,on ihanaisen Rebekan lähenevä lähtö sarjasta:(
Olen niin tykästynyt kyseiseen hahmoon(oikeammin Jessica Grabowsky),ihan haikeaa kun ei häntä enää kotikadussa kauaa tulla näkemään.
Tänäänkin oli niin koskettava tuo puolituntinen:'(
tallennettuja jaksoja kellään?
4
598
Vastaukset
- ap
voisko kukaan harkita edes pientä vastiketta vastaan noita jaksoja?? pientä summaa olisin valmis tarjoamaan,pientä siis...
Epätoivoista,mutta minä niin tahdon katsella Rebeccaa jatkossakin!!
kiitos etukäteen- ap
vieläkin pakko jatkaa kyselyjä....Eikö kellään ole muka tallennettuna jaksoja tältä vuodelta?? Edes joitain??
..että jos joku nyt oikeesti haluis auttaa mua tän asian kanssa,koska TODELLA tahtoisin kuluneen vuoden KOTIKATUjaksoja. Olen edelleen valmis hyvittämään jotenkin tämän,jos pyyntöni toteutuu!:) - MYYDÄ ..
itse tallentamiaan! Antaa saa.
Kertokaa, jos olen väärässä!
- ap
MYYDÄ .. kirjoitti:
itse tallentamiaan! Antaa saa.
Kertokaa, jos olen väärässä!
no voihan perskule!!
mä tahooooooooooooon:(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416