olisko kellään lähettää kuluneen syksyn kotikatu jaksoja?? Toki menneen keväänkin jaksot kelpaa...
Olisin todella KIITOLLINEN,jos joku viitsisi lähettää!! YLE areenaltahan näitä jaksoja jonkin aikaa näkee,mutta poistuvat sieltäkin tietyn ajan kuluessa,joten olisi niin kiva saada itselle noita...
Syy,miksi niin palavasti kaipaisin koneelleni nimenomaan kevään/syksyn jaksoja,on ihanaisen Rebekan lähenevä lähtö sarjasta:(
Olen niin tykästynyt kyseiseen hahmoon(oikeammin Jessica Grabowsky),ihan haikeaa kun ei häntä enää kotikadussa kauaa tulla näkemään.
Tänäänkin oli niin koskettava tuo puolituntinen:'(
tallennettuja jaksoja kellään?
4
576
Vastaukset
- ap
voisko kukaan harkita edes pientä vastiketta vastaan noita jaksoja?? pientä summaa olisin valmis tarjoamaan,pientä siis...
Epätoivoista,mutta minä niin tahdon katsella Rebeccaa jatkossakin!!
kiitos etukäteen- ap
vieläkin pakko jatkaa kyselyjä....Eikö kellään ole muka tallennettuna jaksoja tältä vuodelta?? Edes joitain??
..että jos joku nyt oikeesti haluis auttaa mua tän asian kanssa,koska TODELLA tahtoisin kuluneen vuoden KOTIKATUjaksoja. Olen edelleen valmis hyvittämään jotenkin tämän,jos pyyntöni toteutuu!:) - MYYDÄ ..
itse tallentamiaan! Antaa saa.
Kertokaa, jos olen väärässä!
- ap
MYYDÄ .. kirjoitti:
itse tallentamiaan! Antaa saa.
Kertokaa, jos olen väärässä!
no voihan perskule!!
mä tahooooooooooooon:(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976