olisko kellään lähettää kuluneen syksyn kotikatu jaksoja?? Toki menneen keväänkin jaksot kelpaa...
Olisin todella KIITOLLINEN,jos joku viitsisi lähettää!! YLE areenaltahan näitä jaksoja jonkin aikaa näkee,mutta poistuvat sieltäkin tietyn ajan kuluessa,joten olisi niin kiva saada itselle noita...
Syy,miksi niin palavasti kaipaisin koneelleni nimenomaan kevään/syksyn jaksoja,on ihanaisen Rebekan lähenevä lähtö sarjasta:(
Olen niin tykästynyt kyseiseen hahmoon(oikeammin Jessica Grabowsky),ihan haikeaa kun ei häntä enää kotikadussa kauaa tulla näkemään.
Tänäänkin oli niin koskettava tuo puolituntinen:'(
tallennettuja jaksoja kellään?
4
624
Vastaukset
- ap
voisko kukaan harkita edes pientä vastiketta vastaan noita jaksoja?? pientä summaa olisin valmis tarjoamaan,pientä siis...
Epätoivoista,mutta minä niin tahdon katsella Rebeccaa jatkossakin!!
kiitos etukäteen- ap
vieläkin pakko jatkaa kyselyjä....Eikö kellään ole muka tallennettuna jaksoja tältä vuodelta?? Edes joitain??
..että jos joku nyt oikeesti haluis auttaa mua tän asian kanssa,koska TODELLA tahtoisin kuluneen vuoden KOTIKATUjaksoja. Olen edelleen valmis hyvittämään jotenkin tämän,jos pyyntöni toteutuu!:) - MYYDÄ ..
itse tallentamiaan! Antaa saa.
Kertokaa, jos olen väärässä!
- ap
MYYDÄ .. kirjoitti:
itse tallentamiaan! Antaa saa.
Kertokaa, jos olen väärässä!
no voihan perskule!!
mä tahooooooooooooon:(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755