Hämeenkyrön agrimarket

metsolan eki

Olen juuri muuttanut kyröskoskelle, remppa edessä, joten kysyisin paikallisilta minkälaiset hinnat paikallises agrimarketis ja palvelu yleensä??

25

3685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan ok

      Välillä ollut vaan maksamisen kanssa vaikeuksia, kukaan myyjistä ei viitsisi tulla kassalle rahastamaan.

      • paikallinen2

        joo oon huomannut saman, noutopihan henkilökunta osaa kyl hommansa myymälää paremmin


      • hälliksen takana
        paikallinen2 kirjoitti:

        joo oon huomannut saman, noutopihan henkilökunta osaa kyl hommansa myymälää paremmin

        ethän sää saa mitään pihalle ulkovarastolta, jollet ole ENSIN maksanut kassalle


      • paikallinen2
        hälliksen takana kirjoitti:

        ethän sää saa mitään pihalle ulkovarastolta, jollet ole ENSIN maksanut kassalle

        tarkoitin vaan että kun vihdoin ja viimein saa maksettua ja lähetteen varastolle, ainakin palvelu siellä on mukavaa ja nopeaa palvelua..


      • Ärsyttävää
        paikallinen2 kirjoitti:

        tarkoitin vaan että kun vihdoin ja viimein saa maksettua ja lähetteen varastolle, ainakin palvelu siellä on mukavaa ja nopeaa palvelua..

        Muistakaa AINA tarkastaa päiväykset esim hevosrehuista! Olen kaksi kertaa ostanut peräkkäin runsaasti päiväyksen ylittäneitä tuotteita :(


    • ByDemonsBeDriven

      Palvelu on perseestä ja helvetin kallista. Uusi pomo on täysi kusipää. Hae tavarat muualta niin säästyt päänsäryltä.

    • tosiremppaaja

      kannattaa käydä katsomass myös mitä Hintakaaren Kalalahden myymälästä saa....hinnat tosi edulliset...
      valikoimiss tosin toivomisen varaa....hain juuri ihania laattoja halvalla sieltä

      • raha tiukass

        joo kyl mäkin ihmettelin....hain listanauloja rautakaupasta 2o kpl maksoi 2,45
        Hintakaaressa 1000 kpl kotim OFA listanauloja maksaa näköjään 4,95 ,,,myyvät näköjään puoleen hintaan
        OFA peltikattoruuvit oli siellä 6,45 pkt...SAMA PAKETTI RAUTAKAUPASS 16,90...
        NAURETTAVAN HALPAA KALALHDEN HINTAKAARESSA JOS VAAN LÖYTYY SOPIVAA


      • ajellut

        löytyy todella hyvän palvelun rautakauppa Rautanet Koskela. poikkesin katsastus reissullani aikaa kuluttaan ja olin todella yllättynyt. Myyjät tervehti iloisesti hymyillen ja heti oltiin valmiina palvelemaan.
        Kassa oli paikalla ja hoiti vielä siinä kirppiksenkin kassaa ja vastaili puhelimeen. Todella tehokas Kassa, mutta varmaankin paljon ammattivuosia takana. Osasi nimittäin työnsä. Tavaraa löytyy joka lähtöön ja siinä aikaa kulutellessa katselin vähän hintojakin. Minusta hinnat oli edullisia ajatellen, että kyseessä oli rautakauppa, eikä mikään halpahalli. oli meinaan ihan merkkituotteita halvalla. Ja mikä tavara määrä. Ei sitä ihan nopeasti kyllä läpi kahlaa. olen kuullut, että meidän kylän rakentajatkin hakee paljon tarvikkeitaan sieltä. Enkä ihmettele. Vois Agrinkin väki käydä ottamassa mallia asiakaspalvelusta.


      • ostaja vaan
        ajellut kirjoitti:

        löytyy todella hyvän palvelun rautakauppa Rautanet Koskela. poikkesin katsastus reissullani aikaa kuluttaan ja olin todella yllättynyt. Myyjät tervehti iloisesti hymyillen ja heti oltiin valmiina palvelemaan.
        Kassa oli paikalla ja hoiti vielä siinä kirppiksenkin kassaa ja vastaili puhelimeen. Todella tehokas Kassa, mutta varmaankin paljon ammattivuosia takana. Osasi nimittäin työnsä. Tavaraa löytyy joka lähtöön ja siinä aikaa kulutellessa katselin vähän hintojakin. Minusta hinnat oli edullisia ajatellen, että kyseessä oli rautakauppa, eikä mikään halpahalli. oli meinaan ihan merkkituotteita halvalla. Ja mikä tavara määrä. Ei sitä ihan nopeasti kyllä läpi kahlaa. olen kuullut, että meidän kylän rakentajatkin hakee paljon tarvikkeitaan sieltä. Enkä ihmettele. Vois Agrinkin väki käydä ottamassa mallia asiakaspalvelusta.

        Sit on Koskela paljon muuttunut, siellä on ollut tosi kallista ja luulen että on vieläkin, taidat olla se myyjä itse.


      • käykää katsomassa
        ostaja vaan kirjoitti:

        Sit on Koskela paljon muuttunut, siellä on ollut tosi kallista ja luulen että on vieläkin, taidat olla se myyjä itse.

        Hypätä jonkun varpaille, kun mua hämeenkyrön eläkeläistä ehdotellaan Koskelaan töihin. Ei ne kuule mua ota vaikka maksaisin. Minusta tuntui vaan kivalta se niiden palvelu ja ajattelin vastata tähän, missä Agria moititaan. Olen käynyt myös Ylöjörvellä rautakaupassa ja palvelu toimi sielläkin.


      • Iso kiho -87
        käykää katsomassa kirjoitti:

        Hypätä jonkun varpaille, kun mua hämeenkyrön eläkeläistä ehdotellaan Koskelaan töihin. Ei ne kuule mua ota vaikka maksaisin. Minusta tuntui vaan kivalta se niiden palvelu ja ajattelin vastata tähän, missä Agria moititaan. Olen käynyt myös Ylöjörvellä rautakaupassa ja palvelu toimi sielläkin.

        Olen käynyt jokaisessa yllä mainituissa kaupoissa, ja jokaisessa niissä on hyvät ja huonot puolensa jne edespäin, täydellistä kauppaa tuskin on missään. mut tärkeintä on että käyttäisimme paikallisia palveluita mahdollisimman paljon, miettikääpä itte lähtevänne 3 sementtisäkin hakuun treelle.. kun paikalliset kaupat ovat lopettaneet..


    • oli hyvä

      ja edullinen rautakauppa, nyttemmin jo lopettanut. Sieltä tuli paljon haettua, hinnat oli edullisempia kuin koskelassa tai agrissa.

      • sigaletti

        Hämeenkyrön Agrimarket on luisunut aika lailla viime vuosina alaspäin..


      • eddie10
        sigaletti kirjoitti:

        Hämeenkyrön Agrimarket on luisunut aika lailla viime vuosina alaspäin..

        vissiin pienenee jonkin verran, rakennuspuolelta ei saa kai ku perusjuttuja, panostaa maatalouteen, no porukka onkin alakanut käymään toikkosella tai ent. tulosella entistä ahkerammin


    • helloitsme

      Kyllä täällä monella kirjottajalla hymy hyytyy ennenku pyhäjärvi jäätyy.. agri on aika suuri kauppa tällä pitäjällä mrealin lisäks mikä pitää tätä kylää hengis!!!!!! Lähtekää mihi vaa hakee mitä vaa mutta laskekaa polttoaine kulut siihe mukaa ni on aika halpaa asioida paikallises kaupas! :D

    • järjenkäyttöö

      Väitän et agrimäestä saa varastossa olevaa tuotetta markkina hintaan...
      suosittelen neuvottelemaan" nm... myyjien kanssa"

    • Kokeilija_Koistinen

      Niille jotka sitkeästi hakee Ikaalisista, tulee vaan bensakulujen kanssa kalliimmaksi.

      Valitettavasti kaikki rakennustarvikkeet kallistuneet ihan sikana. Siihen syynä taasen ei ole se kauppias vaan valtiotaho, joka lastaa kaikkea mahdollista kustannusrasitetta kaupalle.

      Ja mihinkäs muualle ne kustannukset jyvitetään kuin tuotteisiin. Sitten jokin "peltiräppänä" maksaa viisikymppiä kun samanlaisen saa postikuluineen Kiinasta viidellä eurolla ja paketin päällä lukee "no commercial value" että ei takuulla jumahda tulliin.

      Suomi on syöksykierteessä jota ei oikaista.

      • taas.kauppa.käy

        Henkilövaihdokset tekivät hyvää agrille.


      • Pekka-poika777

        Juu, nyt on taas asiakkaallakin asiaa kauppaan, kun on asiallinen pomo nykyään siellä. Vielä kun kääntäisivät takaisin pwlkän hevoskaman kaupittelusta rautapuoleen, niin hyvä olisi.


      • osaajien.ala
        Pekka-poika777 kirjoitti:

        Juu, nyt on taas asiakkaallakin asiaa kauppaan, kun on asiallinen pomo nykyään siellä. Vielä kun kääntäisivät takaisin pwlkän hevoskaman kaupittelusta rautapuoleen, niin hyvä olisi.

        Rautapuoli on sairaasti kilpailtu, kuinkas Toikkoselle kävi?


      • kuinka.kävi
        osaajien.ala kirjoitti:

        Rautapuoli on sairaasti kilpailtu, kuinkas Toikkoselle kävi?

        No, kerropas kuinka sen kävi?


      • kysyyyn

        Missä Hämeenkyrössä on Agri market ??


      • pienasiakas

        Ei missään. Samojen seinien sisällä on nykyään Hankkija. Kävin muutama päivä sitten ja sain hyvää ja asiallista palvelua.


    • Käynytoonmäkin

      Juu, asiallista palvelua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe