Loppuvuodesta on aika tehdä yhteenveto eli vähän niinkuin tilinpäätös menneestä vuodesta.
No eihän se vielä ole mennyt, mutta lopuillaan kuitenkin..kohta.
Mitä on vielä toteutumatta tavoitteista. Vielä ehtii:)
Itse tein viimeksi lupauksen sellaisen, että vähän baarivoittoista elämää vietän. Vähemmän kuntoilua.
Eihän se kuitenkaan oikeasti kiinnostanutkaan vaan vaihtui lähinnä kulttuurivoittoiseksi ja hyvä niin;))
Nyt tulevana vuonna teemanani on taas kuntoilu sopivassa määrin ja rakkaus.
Niihin keskityn tulevana vuonna. Aktiivisesti.
Mitä odotatte uudelta vuodelta?
hellu keskustan
5
721
Vastaukset
- ei mulla muuta
Siihen asti voisi panostaa läheisiin, jotta pysyisivät hengissä siihen asti.
Siinä päällimmäiset. - lgh
olla erään ihanan miehen kainalossa uuden vuoden aattona ja annan kerrankin itselleni luvan olla onnellinen, pitkästä aikaa!!!
- t....
Ja minä en uskalla vielä arvuutella mitään tässä vaiheessa...haaveilla kai saan:) Rakkautta ja yhdessäoloa . siinähän ne tärkeimmät kai onkin:)
- 9+9
vaihtuu ihan samoissa merkeissä,kun noi sun edellisetkin. eli haikailet tuolla ikäväpalstalla. Eihän se opittu systeemi muutu miksikään.
- kuusivuottakipeänä
Että paranisin tai kuolisisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261511- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032