Jonkun Vistan oman päivityksen jälkeen koneen kaijuttimet mykistyivät, eikä ääni kulje edes uusien Logitechin kajareitten eikä subwooferin kautta.
Olen katsonut jo mykistykset, asetukset tarkistanut ja palauttanut järjestelmän viikon taakse päin. Silti musiikin "soidessa" palkit liikkuvat, mutta mitään ei kuulu media playerissä, youtubessa eikä eden windowsin käynnistysääniä. Kuuroksikaan en ole tietääkseni tullut.
Aikasempia ongelmia ei ole ollut ja konekkin vasta noin vuoden ollut käytössä.
Oisin hirmu kiitollinen, jos joku osaisi neuvoa helposti miten saan äänet taas kuuluville!
äänen tulo lakkasi kokonaan
Janska123
1
230
Vastaukset
- ääntä lisää
samanlaisia ongelmia.
Ihan tarkkaan en osaa sanoa, mikä tempuista auttoi, mutta ohjauspaneelin ääni-kuvakkeen alta, kävin kaikki vaihtoehdot läpi otin valinnan pois ja laitoin takaisin ja sitten alareunasta käytä komennon, joku niistä tehosi ja äänet palasivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949