Somalit maksavat 600 miljoonaa/v

Somalien kustannukset Suomelle ovat suruusluokkaa (€)

- suorat kulut/somali/vuosi 60.000
- somalipopulaatio 10.000x60.000/vuosi 600.000.000
- somalipolulaation kustannus 20 vuodessa 12.000.000.000

Yksi somali maksaa Suomelle 60.000 euroa vuodessa. Suomen 10.000 somalin populaatio maksaa 600 miljoonaa euroa vuodessa. Kahdessakymmenessä vuodessa somalit ovat tulleet maksamaan Suomelle 12.000 miljoonaa euroa, 12 miljardia.

Vertailun vuoksi mainittakoon, että Suomen valtion budjetti vuodelle 2009 on suuruudeltaan noin 46 miljardia euroa

Jokainen suomalainen on siis saanut maksaa 2200 euroa siitä, että on saanut nauttia kulttuurinsa rikastumisesta.

15

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pili pali

syydetään rahaa ulkomaanapuun.

• Tosi on

Suomeen ensivuonna. 20.000 x 60.000 = 1.200.000.000 Euroa / Vuosi.

• amennnnnn

siitä rahasta, sillä sinun on jumalan valtakunta.

• man man

No anna sä mulle rahas ja voit pitää sen valtakuntas.

• järkyttää

tällaisen lukeminen. kun vielä ajattelee että keskenkasvuiset tätä saatta lukea ja ottaa vaikutteita noista teksteisstä.. kohta nuoriso kulkee mellastamassa ja purkamassa aggressioitaan rasistisella tavalla, innostuvat vielä tästä niin.. ala-arvoista tekstiä tosiaan.

• Hullun hommoo

Raiskaavat suomalaisia prukalla, varastavat, pahoinpitelevät. Mutta minkäs teet kun niitä partasuisia ankkuri"lapsia" tuodaan vaan lisää harrastaan rasismia.

• musulmaani

sulkee silmänsä totuudelta ja odottelee rikastuksen värinöitä,että silleen!

• sellaanen
        Hullun hommoo kirjoitti:

Raiskaavat suomalaisia prukalla, varastavat, pahoinpitelevät. Mutta minkäs teet kun niitä partasuisia ankkuri"lapsia" tuodaan vaan lisää harrastaan rasismia.

fasisti? totalitarismi kunniaan vai, sekö on haavena, hä?

• -==

voivat olla myös jopa miljoonia.

Tietenkin on rikollisuuden aiheutumia asioita, mitä ei voi edes rahassa mitata.

Tietenkin Halonen ja RKP kantavat poliittisen vastuun, kansa saa näköjään enemmän, kuin mitä äänestää.

• 18+15

Koskahan nämä somalialaiset moniosaajat alkavat tuottaa Suomelle rahaa kahmalokaupalla.
      No kulttuurin rikastumisesta pitääkin maksaa kova hinta.

• money hop hop

Hei, BKT 36.000 (2007) meillä on varaa Somaleihin.

(BKT 15.000 (2012) tottakai meillä on varaa... ihan mihin ME haluamme.)

• Oikeus ja kohtuus

Somaleille, jotka ovat vesivahingon takia menettäneet vapaa-ajanviettotilansa Helsingin Asematunnelissa on maksettava tuntuva korvaus!

• Halpaa apu on

vaivaiset 12 senttiä vuodessa, siihen meillä kyllä on varaa, jopa sinullakin, arvelen?

Ja koko somalipopulaation ylläpito maksaa vain 1,33 senttiä tunnissa jokaista suomalaista kohden.

• näinhän se

on on,taitaa vaan suomalaiset olla katellisia somaleiden kesto rusketuksesta.

• anna kaikki kestää

Se on liikaa, sillä nälkä kasvaa syödessä. Suomi hukkuu jätöksiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3027
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2520
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2303
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1903
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1479
    Aihe