Olipa Cain Emmerdalesta

ei iso roisto

käymässä tässä sarjassa! Stan. Paremman näköisenä kuin Emmessä. Ei taida Englannissa olla kovin paljoa näyttelijöitä, kun näyttelevät molemmissa sarjoissa! Monet muutkin kuin Cain!

3

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevan paljon

enemmän näyttelijöitä kuin Suomessa. Lisäksi oletan Englannissa tehtävän paljon enemmän TV-sarjoja kuin Suomessa. Mutta englantilaisista sarjoista näytetään Suomessa vain pieni osa. Englannissa (kuten muuallakin) näyttelijöilä on monta projektia päällä yhtä aikaa eli eivät ole vain yhden TV-sarjan varassa. Oletan viime perjantain Sydämen asialla -jakson kuvatun sen jälkeen kun Cain poistui Emmerdalesta. Suomessa näytettäneen ulkomaisista sarjoista eniten englantilaisia (en huomioi USA:laisia hömppäsarjoja), joten siksi englantilaisia näyttelijöitä näkyy eri sarjoissa paljon.

Suomalaisia TV-sarjoja ja elokuvia katsellessa törmää yleensä samoihin näyttelijöihin, nimiä mainitsematta.

Aikanaan katsoin saksalaisia poliisisarjoja (Derrick, Kettu, Vanha Kettu, Lea Sommer) ja niissäkin oli samoja henkilöitä näyttelemässä. Tämän viikon Derrickissä rikollisena ja ensi viikon Ketussa rikollisena....

Emmerdalen Cainiäkin näyttelevä Jeff Hordley oli tosiaan siistimmän näköinen, johtuen tukan mallista. Muistutti muuten yhtä koulukaveria 70-luvun alusta tuossa lookissaan.

• 6+10=16

Katopa saksalaisdekkareita: Samat näyttelijät vierailevat jaksosta toiseen murhaajina, uhreina ja omaisina...

• jo samaa...

..mutta hyvä pointti kuitenkin!

"Aikanaan katsoin saksalaisia poliisisarjoja (Derrick, Kettu, Vanha Kettu, Lea Sommer) ja niissäkin oli samoja henkilöitä näyttelemässä. Tämän viikon Derrickissä rikollisena ja ensi viikon Ketussa poliisina...."
        (Tähän korjattu pieni virhe, joka oli alkuperäisessä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe