Suomen kansa on hullu

katulapset

huonompi streetryhmä finaaliin ja

todella surkea pikkupoika,

onko Suomen kansan maku todella näin surkea

4

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadhggh

      Riittää ihan yks tanssiryhmä, ei se kuitenkaan voita niin kuin englannissa. Ja nysä on vähän niinku diili-jethro, ei sitä voi tiputtaa

    • Munmun

      Tuskinpa _kansan_ maku niin surkea onkaan. Äänestäjien maku toisaalta varmastikin on.

      Sehän riippuu suuresti siitä, että istuuko puhelimen takana kaikki suomen mummot, tai kaikki suomen hevarit.. tai varhaisteini-ikäiset pikkutytöt ja pikkupojat, jotka kokevat suuria tunteita melkein jokaisesta telkkariohjelmasta.

      Itseäni saattaa harmittaa tai ilostuttaa kilpailijan jatkoonpääsy ohjelmassa, mutta tuskin tulee niin vakuuttavaa esitystä, että nostaisun puhelimen esiin ja rupeaisin äänestämään. Kuvittelisin näin käyvän suurella osaa työssäkäyvästä aikuisväestöstä. Kansan mielipiteellä on siis hyvn vähän tekemistä tuloksen kanssa.

      Kannattaakin kysyä itseltä, että minkälaiset ihmiset ovat luuriin tarttuneet, kun on tullut tuollainen äänestystulos. Jos sen kekkaat, niin tulee paljon vähemmän pettymuksiä finaalia tiiraillessa :)

    • Mun mielipide

      Toisaalta Matti Nysää on hauska kattella.
      Mieluummin siis Pikku-Näsä kuin esimerkiksi herra Laamanen, jonka laulu oli karaoketasoa ja ääntämys surkeaa, kamala kuunnella ja katsoa.

    • Marjattatäti

      En minäkään kansaa syytä, ihan sama, minäkin olen kansaa enkä yhtään ääntä ole antanut enkä anna. Mutta sitä olen ihmetellyt, että lapsia, joiden esitys on ok, äänestetään enemmän kuin nuoria tai aikuisia, joiden esitys on hyvä tai loistava. Ihan sama olisi, että menevät seisomaan sinne ja äänestetään vaan sitä, joka on suloisin. Lapsia äänestetään siksi, koska he ovat lapsia, ei lahjojen perusteella. Kyllä osalla tulevaisuutta on, mutta ei talentissa kuulu keskeneräisten esitysten pärjätä, kun hiotumpiakin olisi. Mutta voittaa saa kuka vaan, en ääniäni anna. Suurin osa on yhtä fiksuja eikä rahojaan tuhlaa. Ennen vanhaan kun oli korttiäänestyksiä, niissä saattoi voittaakin jotain, mutta ne tajua mitä väliä lopulta sillä on, kuka tuntemattomista pärjää. Lähinnä vain ihmettelin, miksi suloisia lapsia äänestetään mieluumin kuin huomattavasti lahjakkaampia aikuisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe