Vittuako noi kissat

..Auto-Antero

Hyppii tohon luettavalle osalle, ettei näe tekstiä? Sitten kun ne häviävät jää valkoinen suorakaide peittämään alueen. eikä voi käyttää toimintanappeja.
Mikä VITTU että täälä pitää olla häiriömainoksia?
Maksaako IF enemmän kuin muut?

VITUN HOMOMAINOKSET!!!
IKINÄ EN VAKUUTA IFissä HAISEVIEN KISSOJENN TAKIA
Jos vaikka yhtiötä pitäisi vaihtaa, niin se ei koskaan tule olemaan kissahäikkö IF

15

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohellukses

      Ilmaista palvelua ei ole. If maksaa omalta osaltaan sen, että sullakin on palsta, jolla melskata.

      Kuvauksesta päätellen sun konees on yhtä mopo kuin sun autoskin. Ihmettele siinä sitten, että homma ei toimi...

      • Muorevapinkki

        Firman koneessa on voimaa......saitko päivän sudokun ratkastua ??? Jaa ei......


      • ..Auto-Antero

        Multa palstatilaa esitttämällä noita VITUN kolleja tossa näytöllä.
        Muutkin mainostajat pysyvät bannereissaan, mutta IF HYPPII SILMILLE!!!
        HAISTELKAA VITTUA HURRIT!!!
        En IKINÄ vakuuta teillä MITÄÄN!!!!
        Olette pelkkiä palstavarkaita ja PERSEENREIKÄHURREJA!!!


      • 323123213213
        ..Auto-Antero kirjoitti:

        Multa palstatilaa esitttämällä noita VITUN kolleja tossa näytöllä.
        Muutkin mainostajat pysyvät bannereissaan, mutta IF HYPPII SILMILLE!!!
        HAISTELKAA VITTUA HURRIT!!!
        En IKINÄ vakuuta teillä MITÄÄN!!!!
        Olette pelkkiä palstavarkaita ja PERSEENREIKÄHURREJA!!!

        Oletteko siellä JOS-yrityksessä koskaan miettineet saatika kysyneet joltakin että millainen mainos on TOSI RAIVOSTUTTAVA?.

        Vastaus: tuollainen saakelin popup joka tulee näkyviin joka perhanan sivuilla.

        HV IF


    • Vanha puuma.....

      Taitaa siinä olla yksi kotikissakin......mutta se on syönyt ruotoja joten siitä vaan.........

    • Herra O

      Ei tule hommasta mitään kun mustat kissat loikkivat eikä niitä saa hätistettyä pois.

    • oooopperaaaa
    • Makailee kaksi oikeaa kissaa tässä pöydällä, jossa tietokonekin on....

      • KISSAVITTU

        VITUN KISSAT


    • ..Auto-Antero

      Vieläkin häärivät! Ei pääse tekemään mitään kun kissat hyörivät linkkien päällä...

      • 4+11

        Mene vaikka kuuntelemaan sen hukkaporttisi suhinoita. Päasia että pysyt pois täältä!!! Toisaalta ei hukkaporti mitään suhise eikä sulla edes ole sellaista!!!


      • ..Auto-Antero
        4+11 kirjoitti:

        Mene vaikka kuuntelemaan sen hukkaporttisi suhinoita. Päasia että pysyt pois täältä!!! Toisaalta ei hukkaporti mitään suhise eikä sulla edes ole sellaista!!!

        Mokomakin PASKAKUULA!!!


      • Quju
        ..Auto-Antero kirjoitti:

        Mokomakin PASKAKUULA!!!

        Sinä taidat ihan oikeasti pitää perseesi imemisestä koska sitä täällä taas pyytelet! Eikö kukaan voi sinua auttaa? Kun vaan jaksat odottaa varmasti joku kiva kundi tulee imemään sinuakin. Paskakuulan voit pyöräyttää jo valmiiksi odottamaan. ; )


      • ..Auto-Antero
        Quju kirjoitti:

        Sinä taidat ihan oikeasti pitää perseesi imemisestä koska sitä täällä taas pyytelet! Eikö kukaan voi sinua auttaa? Kun vaan jaksat odottaa varmasti joku kiva kundi tulee imemään sinuakin. Paskakuulan voit pyöräyttää jo valmiiksi odottamaan. ; )

        Voit pitää nuo poikaleikit ihan itselläsi. Eikö kukaan ole opettanut sinulle, että HOMOT joutuu HELVETTIIN?
        Samaan joukkoon lastennussijoiden kanssa! Belsebuubin peräsuoleen!


      • Quju
        ..Auto-Antero kirjoitti:

        Voit pitää nuo poikaleikit ihan itselläsi. Eikö kukaan ole opettanut sinulle, että HOMOT joutuu HELVETTIIN?
        Samaan joukkoon lastennussijoiden kanssa! Belsebuubin peräsuoleen!

        Sinä jos joku nämä homoasiat tunnut tietävän. Yhtään kirjoitusta et ole tänne vuosiin pystynyt kirjoittamaan niin ettei siinä homo-sana jossain muodossa ole esiintynyt. Homo sitä,homo tätä,vitun homo ja jne.ovat kirjoitustesi perussanavalikkoa. Myös paska,perse sun muut kuuluvat sanarepertuaariisi. Erityisen mieltynyt olet hokemaan pyyntöä jossa joku tulisi imemään persettä ja koska muiden perseen imemisen haluista et voi tietää on tämän pyynnön selvästikin kuvattava SINUN haluasi ja toivettasi perseesi imemisen haluista!!

        Jos oikein kovin haluat ja toivot voit saada jopa mainitsemasi itse Belsebuubin imemään reikääsi. Se vasta olisi sinulle varmasti antoisa ja toivottu kokemus!! Pidä siis ryppyreikäsi puhtaana koska et voi tietää milloin saat pyyntöösi vastinetta!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe