Olisi sellainen myytävänä, on kuulemma 1990 valmistettu. Mitään sinistä kylttiä tai muuta ei löydy joten titääkö kukaan paljonko on max koneteho ja kuka on valmistaja. Vene on jotaon 410 pitkä ja keltainen rungoltaan.
tietääkö kukaan soutuvenettä nim MERIPÄÄSKY
8
3789
Vastaukset
- mods
Parempi varmaan käyttää sitä ihan souteluun sitten...
On varmaankin myös halpa 20-50e ?- Lakehawk
Vene voisi olla meripääskyn isompi versio eli merhaukka. Taisi olla näitä agromarketien pihalla aikoinaan myytäviä moottorisoutuveneitä. teholuokka varmaa siin 10 hv nurkilla. korjatkoon joku jos olen väärässä. Ja valmistajaa en kyllä tiedä mutta tuollaisia keltaisia merhaukkaveneitä olen rannikolla nähnyt.
- Ex Haukkailija
Lakehawk kirjoitti:
Vene voisi olla meripääskyn isompi versio eli merhaukka. Taisi olla näitä agromarketien pihalla aikoinaan myytäviä moottorisoutuveneitä. teholuokka varmaa siin 10 hv nurkilla. korjatkoon joku jos olen väärässä. Ja valmistajaa en kyllä tiedä mutta tuollaisia keltaisia merhaukkaveneitä olen rannikolla nähnyt.
Merihaukka on tasaperäinen vene. Runko on keltainen ja sisus beige, reunassa muovilista. Keski- ja takapenkki paksua vaneria. Sisällä sivukellukkeiden päällä reunukset jotta virvelit sun muut härvelit pysyvät hyvin. Soutaminen sillä on erittäin työlästä. Viitosella ei jaksa kulkea. 15 ja 20 hv loikkii ja haukkailee hengenvaarallisesti täyskaasulla. Pohja on melkoinen putelinpuolikas ja siksi huono. Vene soveltuu pikkulammelle onki- tai katiskaveneeksi. Itse ajeltiin kakskymppiselläkin kun ei osattu pelätä ja meno oli kuin tivolissa konsanaan.
Ihan paska vene josta kannattaa maksaa vain markka. - Årendal
Ex Haukkailija kirjoitti:
Merihaukka on tasaperäinen vene. Runko on keltainen ja sisus beige, reunassa muovilista. Keski- ja takapenkki paksua vaneria. Sisällä sivukellukkeiden päällä reunukset jotta virvelit sun muut härvelit pysyvät hyvin. Soutaminen sillä on erittäin työlästä. Viitosella ei jaksa kulkea. 15 ja 20 hv loikkii ja haukkailee hengenvaarallisesti täyskaasulla. Pohja on melkoinen putelinpuolikas ja siksi huono. Vene soveltuu pikkulammelle onki- tai katiskaveneeksi. Itse ajeltiin kakskymppiselläkin kun ei osattu pelätä ja meno oli kuin tivolissa konsanaan.
Ihan paska vene josta kannattaa maksaa vain markka.kuvaus sopii tähän veneseen täydellisesti. Tiedätkö kuka on kyseistä venettä valmistanut. Tässä yksilössä on kuulemma ollut 15 hv perässä. No ostin tämän veneen aika halvalla kuitenkin.
- mökkeilijä101
Årendal kirjoitti:
kuvaus sopii tähän veneseen täydellisesti. Tiedätkö kuka on kyseistä venettä valmistanut. Tässä yksilössä on kuulemma ollut 15 hv perässä. No ostin tämän veneen aika halvalla kuitenkin.
Voisiko olla tämä?
http://www.lokari.com/?s=t_soutuvene
Oli Tekniikan Maailman (10/96) testivoittaja mökkivenesarjassa. Tuolloin siinä oli jo se Sininen Kilpi. - Anonyymi
Ex Haukkailija kirjoitti:
Ihan paska vene josta kannattaa maksaa vain markka.Merihaukka on ihan hyvä vene omasta mielestä mutta veneseen ei missään nimessä pidä laittaa kymppiä isompaa
- Årendal
Eli löytyi kyseessä oli tuo Merihaukka. Ja valmistaja on tai oli Artekno. Veneen nimikin taisi olla Artekno merihaukka tai artekno 415. Näyttääpi siltä tosiaan että isohkoja koneita on tässä mallissa käytetty eli 15-20 hv. Yksi kirjoittaja sanoikin että oli aika huteraa ja vaarallista menoa. Uskon hyvin tähän. Kiitoksia avusta.
- kiiminki
meillä on juuri sellanen merihaukka 30hp koneella kun sen vaan tasapainottaa oikein kun keula on siinä niin hemmetin kevyt laittaa trimmitasot vaikka kiinteät nii on oikeen oiva peli..... tosi soutaa niin hemmetisti pienillä nopeuksilla niin kun tasaperäset aina tekee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103