Eli jos Lucas ja Sami on harrastanut seksiä ja eivät kuitenkaan ole suunnitelleet lapsen tekoa ja käyttäneet ehkäisyä, ei Samin lapsi ole Lucaksen.
Mutta EJ pakotti Samin seksiin, tuskin mitään ehkäisyä, joten laukesko EJ Samin sisään, naamalle, vai suuhun ja nielikö Sami eli toden näköisesti EJ on lapsen isä????
Samin lapsen isä?
6
2841
Vastaukset 6
- .....
voi luoja....
ei se siitä nielemisestä se lapsi synny ja vaikkei ole suunnitellu lapsen tekoo niin voi silti tulla raskaaksi,ei tietoo ovatko käyttäneet ehkäisyä eikä mua kyllä kiinnosta miten on lauennu,nehän vaa näyttelee :D- ej-
Hahah :D Siis Sami saa kaksoset , ja toinen lapsi on Lucasin (valitettavasti -.-) ja toinen EJ:n !
- loppo
ej- kirjoitti:
Hahah :D Siis Sami saa kaksoset , ja toinen lapsi on Lucasin (valitettavasti -.-) ja toinen EJ:n !
mikä alotus! Joo, mutta samin kaksosista tyttö on lucasin ja poika ejn (jeeeeeeeeee)
- missään käsikirjoitu
ksissa edes KERROTAAN miten EJ laukeaa Samin kanssa, voi pyhä sylvi ja hanki elämä.
- llllllllllllllllllll
että Sami nielee, eli ei tule ej:lle KANTAVAKSI.
- fasfa
llllllllllllllllllll kirjoitti:
että Sami nielee, eli ei tule ej:lle KANTAVAKSI.
ejn koko tarkotus oli, että sami tulee raskaaks raiskauksessa eli tuskin on naamalle tullut. jessus sentään mistä täällä keskustellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7486