Mutta pitääkö se paikkaansa? Tottuuko kaikkeen tosiaan?
Semmonen tuli mieleen taas tänään täällä lueskellessa, kun huomasin yhtäkkiä viihtyväni ihan hyvin! Olenkohan sittenkin vain aiemmin jotenkin tiedostamatta kieltänyt itseltäni viihtymisen, kun onhan kauhean väärin viihtyä lukiessa riitelyllisiä tilanteita.....enhän minä halua tehdä mitään väärää! Vai onkohan sittenkin niin, että olen vain tottunut tähän tilanteeseen ja tiedostamatta käsken itseäni viihtymään nyt sitten näissä olosuhteissa..... Hmmmm... Mitenhän on?
Oli miten oli, rattoisaa iltaa kaikille!:)
PS. Tänään tuli radiosta Dingon levoton tuhkimo ja siinähän lauletaan ja elämä on, päivästä päivään, vieraiden pilkkaa sinullekin... Kuulosti jotenkin kummallisen tutulta....;)
Kaikkeen tottuu, sanotaan...
37
546
Vastaukset
Ainakin jos ei erehdy vertaamaan tätä johonkin mitä oli ennen. Niinku Sliipparit jossain biisissä laulaa "ennen oli kaikki jutut paremmin"..;) No, olihan ne.
Rattoiltaa sullekin ävätsy;)
Ehe ehe.- outzak
rautaa ja laivat oli laivantekoaineesta tehty, hiiohoi...:)
Muistella ei kannata, nykyhetkestä on oivallista lähteä eteenpäin!:)
Mitenkäs on uusi duuni lähtenyt luistamaan? outzak kirjoitti:
rautaa ja laivat oli laivantekoaineesta tehty, hiiohoi...:)
Muistella ei kannata, nykyhetkestä on oivallista lähteä eteenpäin!:)
Mitenkäs on uusi duuni lähtenyt luistamaan?mut imee musta mehut. Vaikka täytyy sanoo et pirusti mä oon saanu aikaseks kolmessa päivässä;) Ja kyllä mä siitä tykkään. Kai se on tää ainainen pimeys joka väsyttää.. nytkin satanu ainakin kaks päivää yhtäkyyttiä, yölläkin niin ettei meinannu uni tulla;) Jokos siellä on lunta kainaloihin asti?
a-v kirjoitti:
mut imee musta mehut. Vaikka täytyy sanoo et pirusti mä oon saanu aikaseks kolmessa päivässä;) Ja kyllä mä siitä tykkään. Kai se on tää ainainen pimeys joka väsyttää.. nytkin satanu ainakin kaks päivää yhtäkyyttiä, yölläkin niin ettei meinannu uni tulla;) Jokos siellä on lunta kainaloihin asti?
tämänpäiväisen lempparibiisini;)
http://www.youtube.com/watch?v=TuhsGvcskV0- outzak
a-v kirjoitti:
mut imee musta mehut. Vaikka täytyy sanoo et pirusti mä oon saanu aikaseks kolmessa päivässä;) Ja kyllä mä siitä tykkään. Kai se on tää ainainen pimeys joka väsyttää.. nytkin satanu ainakin kaks päivää yhtäkyyttiä, yölläkin niin ettei meinannu uni tulla;) Jokos siellä on lunta kainaloihin asti?
meni talvi persielleen. Vettä on sataa lottuuttanut pari päivää ja lumi on muuttanut olomuotoaan loskaksi ja teitten sekä polkujen kohdilla jääksi. Eli pimeää ja synkkää täälläkin...ja sen huomaa kyllä itsestäänkin. Aikansahan siinä aina menee, ennenkuin tottuu työn myötä uuteen rytmiin, parin viikon päästä et varmaankaan ole enää ollenkaan niin poikki kuin nyt!:)
- outzak
a-v kirjoitti:
tämänpäiväisen lempparibiisini;)
http://www.youtube.com/watch?v=TuhsGvcskV0tuon joskus tulevaisuudessa, nyt en viitsi kun häiritsisin tämän talon toisen asukkaan telkkarin katselua..:)
Nimestä päätellen odotan hyvää...:)) - Para-Epänormaali
a-v kirjoitti:
Ny olis sitte nishahartiahieronta kuppi kaakaota paikallaan :)
Muista juua riittävästi että mehut palautuu! Para-Epänormaali kirjoitti:
Ny olis sitte nishahartiahieronta kuppi kaakaota paikallaan :)
Muista juua riittävästi että mehut palautuu!mehut palasi heti kun sä ilmestyit;)
Ioutzak kirjoitti:
tuon joskus tulevaisuudessa, nyt en viitsi kun häiritsisin tämän talon toisen asukkaan telkkarin katselua..:)
Nimestä päätellen odotan hyvää...:))Ja Viikate on muutenkin iiihana;) kantsii kuunnella. Vähä hyvä nimikin biisillä..;)
- Para-Epänormaali
a-v kirjoitti:
mehut palasi heti kun sä ilmestyit;)
ISeo hyvä se että sain mehustettua siut :) jaksat huomenkii sitte painaa hommeleit.
I Para-Epänormaali kirjoitti:
Seo hyvä se että sain mehustettua siut :) jaksat huomenkii sitte painaa hommeleit.
IKyllä mä nyt jaksan. Mä vaan ajattelen sua kokopäivän ja jaksan vaikka mitä;)
Mut nyt mun on pakko mennä tuutilullaa.. hyvät yöt sulle ja muillekin;)- outzak
a-v kirjoitti:
Ja Viikate on muutenkin iiihana;) kantsii kuunnella. Vähä hyvä nimikin biisillä..;)
Mut syrjäytettiin tästä penkiltä ja tietenkin sä kerkisit siinä välissä jo mennä nukkumaan...:(
Ei voi mitään, mäkin menen kohta, kunhan saan viimeiset leivät pois uunista.
Kuuntelen tuon sit huomenna! - Para-Epänormaali
a-v kirjoitti:
Kyllä mä nyt jaksan. Mä vaan ajattelen sua kokopäivän ja jaksan vaikka mitä;)
Mut nyt mun on pakko mennä tuutilullaa.. hyvät yöt sulle ja muillekin;)Kauniita unia hani ;)
- outzak
a-v kirjoitti:
Ja Viikate on muutenkin iiihana;) kantsii kuunnella. Vähä hyvä nimikin biisillä..;)
Ja niin oli kyl biisikin!!:) Tosi kaunista kuultavaa.....:)
- outzak
hupiversioista niin välitä... Vaikka varmaan olikin ihan hauska.
olet tapasi mukaan filosofinen ja syvämietteinen, outzak...;) Kai ihminen tottuu siihen, mihin haluaa tottua ja mihin on pakko tottua...tai sitten valitsee sen toisen tien...
-Hyvää illanjatkoa sinullekin; täällä on täsmälleen samanlainen tunnelma, kuin eilenkin näihin aikoihin: vesisade ropisee ikkunoihin ja reilusti lämpimän puolella ollaan. Parvekkeelta katsoen taloa kohti ihan lähellä kurkottelevat haavat ja kuuset seisovat märkinä ja mykkinä miljoonat vesipisarat oksistoissaan...- outzak
sataa vettä aina vaan... Kyllä ottaisin paljon mielummin lunta tähän aikaan vuodesta, jos valita saisin! On tässä hyviäkin puolia, eipähän tarvii pelätä että kaivosta loppuis vesi talvella...:)
Kohta pitää lähteä yöpuulle...väsyttääkin jo ihan sopivasti...:) outzak kirjoitti:
sataa vettä aina vaan... Kyllä ottaisin paljon mielummin lunta tähän aikaan vuodesta, jos valita saisin! On tässä hyviäkin puolia, eipähän tarvii pelätä että kaivosta loppuis vesi talvella...:)
Kohta pitää lähteä yöpuulle...väsyttääkin jo ihan sopivasti...:)...pitää mennä pian nukkumaan, kun kerran väsyttää...:) Itsekin poistun kohta iltatoimille ja sitten hyvän kirjan kanssa sänkyyn...;)
- outzak
kallekytäle kirjoitti:
...pitää mennä pian nukkumaan, kun kerran väsyttää...:) Itsekin poistun kohta iltatoimille ja sitten hyvän kirjan kanssa sänkyyn...;)
hetken päästä, kunhan saan viimeiset leivät pois uunista. Meni vähän myöhälle tänään noi leipomishommat. Odotan jo minäkin kirjan pariin pääsyä..:)
outzak kirjoitti:
hetken päästä, kunhan saan viimeiset leivät pois uunista. Meni vähän myöhälle tänään noi leipomishommat. Odotan jo minäkin kirjan pariin pääsyä..:)
...hyvä kumppani ennen nukahtamista...;) Oikeastaan mulla on yöpöydällä kolme kirjaa, joita lueskelen vuoronperään kulloisenkin tunnelman mukaan.
-Ostin muuten tänään elämäni ensimmäisen joulukaktuksen, jossa on monta kauniinpunaista kukkastakin...pari niistä oli tosin tippunut kauppakassin pohjalle, kun siideritölkit ikävästi kolhi sitä. Mutta kaktushan on tiettävästi sitkeää lajia, joten eiköhän se tuostakin selviä...:)- outzak
kallekytäle kirjoitti:
...hyvä kumppani ennen nukahtamista...;) Oikeastaan mulla on yöpöydällä kolme kirjaa, joita lueskelen vuoronperään kulloisenkin tunnelman mukaan.
-Ostin muuten tänään elämäni ensimmäisen joulukaktuksen, jossa on monta kauniinpunaista kukkastakin...pari niistä oli tosin tippunut kauppakassin pohjalle, kun siideritölkit ikävästi kolhi sitä. Mutta kaktushan on tiettävästi sitkeää lajia, joten eiköhän se tuostakin selviä...:)ollu jo vuosia samassa ruukussa joulu- ja marraskuukaktukset. Sanotaan, että niitä pitäisi pitää kesät ulkona, että ne kukkisivat. Kertaakaan en ole niin tehnyt ja ne kukkivat joka vuosi! Tänä vuonna ensimmäistä kertaa molemmat ovat nyt täydessä kukassa yhtä aikaa, tosi kauniilta näyttää punaiset ja valkoiset kukat yhdessä...:)
Nyt lähden kirjan pariin! Hyvää yötä ja kauniita unia sekä kirjoittelemisiin!:) outzak kirjoitti:
ollu jo vuosia samassa ruukussa joulu- ja marraskuukaktukset. Sanotaan, että niitä pitäisi pitää kesät ulkona, että ne kukkisivat. Kertaakaan en ole niin tehnyt ja ne kukkivat joka vuosi! Tänä vuonna ensimmäistä kertaa molemmat ovat nyt täydessä kukassa yhtä aikaa, tosi kauniilta näyttää punaiset ja valkoiset kukat yhdessä...:)
Nyt lähden kirjan pariin! Hyvää yötä ja kauniita unia sekä kirjoittelemisiin!:)...neuvoista ja vinkeistä. Jostakin muistelen lukeneeni, että kaktus tykkää siitä, jos sen vie talveksi viileään. Talossani on viileäkellari, jossa lämpötila on n. 4 astetta. Sinne aion sitten viedä kaktukseni joskus uudenvuoden jälkeen. Ja kesällä vien sen mökilleni...
Hyvää yötä sinullekin, palataan joskus näille palstoille mukavien jutteluitten merkeissä...:)- outzak
kallekytäle kirjoitti:
...neuvoista ja vinkeistä. Jostakin muistelen lukeneeni, että kaktus tykkää siitä, jos sen vie talveksi viileään. Talossani on viileäkellari, jossa lämpötila on n. 4 astetta. Sinne aion sitten viedä kaktukseni joskus uudenvuoden jälkeen. Ja kesällä vien sen mökilleni...
Hyvää yötä sinullekin, palataan joskus näille palstoille mukavien jutteluitten merkeissä...:)että niitä "tavallisia", siis piikikkäitä kaktuksia pidetään viileässä talvella. Joulukaktuksella ei ole sellaista tarvetta. Miun noi kaktukset on kesät talvet tuossa ikkunalla ja hyvin ovat viihtyneet. Tosin tää talo on sen verran hatara, että tuossa ikkunalla saattaa olla hyvinkin viileää, joten se viileässäpito tapahtuu ihan luonnostaan...:)
- Taas;D
Niin voisi sanoa riemu ja ratto
- outzak
ja riemuisaa päivää sulle, taas!:) Kuka sitten lienetkin...:)
- Kotka;)
Löin nimittäin naapurini kanssa viisi euroa vetoa, että totun olemaan jääpuikko perseessä. Juuri kun aloin tottumaan puikko suli ja ei kun uutta putkeen eli tässä tapauksessa perseeseen. Sama toistui joka kerran ja siinähän se talvi meni mutta tulipahan kerrankin jotain tehtyä.
- Yön selkään
Kotka puhui totta!
- outzak
sanonta jatkuukin, että kaikkeen tottuu, paitsi pitämään jääpuikkoa perseessään...
Harmillista, kun et saanut kaikesta vaivastasi edes sitä viittä euroa korvaukseksi...:)
- impi-lempi
ei sitten millään, mutta tätä oppii katsomaan silleen toisella tavalla...aatellen, että tämä on nykyhuuhaata, valitettavasti...ja lakata haaveilemasat ja haikailemasta entistä hyvää huuhaata...
Joskus tosin pinna palaa meikäläiseltäkin, kun aletaan ihmisii pilkkaamaan vammasuudesta ja sairauksista...se on liian paksua JOPA nykyhuuhaalle...
Toi Levoton tuhkimo vertaus oli muuten hyvinkin osuva...;)- Taas;D
Täällä rupeaa savustumaan,koita jaksella
- outzak
pilkkaaminen onkin jotain ihan hirveää ja käsittämätöntä. Semmonen huumoripitoinen vittuilu saattaa joskus olla ihan hauskaakin luettavaa!;)
Mutta mähän en edelleenkään siis edes lue niitä ketjuja, jotka otsikosta päätellen sisältävät taistelua. Sillei tää on ihan siedettävää...:)) - impi-lempi
Taas;D kirjoitti:
Täällä rupeaa savustumaan,koita jaksella
jakselen, kiitos...samaa toivottelen sulle :)
- impi-lempi
outzak kirjoitti:
pilkkaaminen onkin jotain ihan hirveää ja käsittämätöntä. Semmonen huumoripitoinen vittuilu saattaa joskus olla ihan hauskaakin luettavaa!;)
Mutta mähän en edelleenkään siis edes lue niitä ketjuja, jotka otsikosta päätellen sisältävät taistelua. Sillei tää on ihan siedettävää...:))täytyy kehittää sellainen valikoiva silmä, joka erottaa hyvät aloitukset niistä vähemmän hyvistä ;))
- outzak
impi-lempi kirjoitti:
täytyy kehittää sellainen valikoiva silmä, joka erottaa hyvät aloitukset niistä vähemmän hyvistä ;))
välttämättömyys, jos täällä meinaa lueksia ja pysyä hyvällä päällä. Onhan olemassa valikoiva kuulokin, ni miksei sit valikoiva näkö...:)
oli jonkinasteinen rähinämielentila päällä, kun aloit viihtymään hyvin lukiessasi riitaketjuja.:D
- outzak
Vaikka se onkin tosi harvinaista mulla!:) Oli kyllä päivällä hankaluuksia, joten ei olis ihme vaikka olisinkin ollut äkeällä päällä. Nyt on taas normaalin leppoisa mieliala päällä....:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1775690Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne321466- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621337Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321243Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988