Järviseen iski flunssa. Skålberg poissa . Bergillä jalkavaivoja , pelaako?? Viittasmäki palautumassa kymmenen päivän sairastelusta.
Tepsiltä pakit loppu!!!!
voihan hevonperse
5
249
Vastaukset
- rahat loppu
Tätä täällä on toitotettu jo monta kuukautta . Nyt sitten mestiksestä joku tuuraamaan .
- Turun tauti
rahat loppu
- jUNNUT APUUN
mUTTA EI PAKIT
- näillä mennään
kyllä pakkeja riittää. Kluuskeri Niko, Campbell Darcy, Aaltonen Mikael, Halonen Antti, Skålberg Jens, Nordlund Markus, Vittasmäki Veli-Matti. siinä on 7 tervettä pakkia. BERG (Alaraajavamma. Palannee kokoonpanoon viikolla 48.)
JÄRVINEN (kuume) PALMROTH (Alaraajavamma. Vamman vakavuus selvinnee viikolla 46) ja KIMMO ERONEN NOSTETAAN TUTOSTA TARVITTAESSA kun tepsillä ja tutolla on tämä farmi sopimus jos et tiennyt sitä. - tätä päivää
? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450