Saako 18 V lainaa jos on töissäkäyvä ihminen

Huono-oppinen

Sellaista tiedustelisin että voinko saada mistään noin 5-6 tuhatta euroa lainaa ilman vakuuksia / takaajaa.
Olen vakituisella työsopimuksella töissä sekä menen armeijaan ensivuoden puolella . Entä mitenkä lainan kanssa kun on armeijassa ? Miten maksupuoli . Kiitos jos joku osaa valaista minua !

10

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • army man

Että olet ostamassa autoa :-)

• ..

autoa voisi ostaa, kun on töissäkin. Jos tosiaan olet ostamassa autoa, rahoitus voi järjestyä myös autokaupan kautta, eikä korko ole välttämättä paljoa korkeampi kuin pankissa. Pankinkin pitäisi antaa lainaa autoa vastaan jonkin verran.

• höpöjä puhutte
        .. kirjoitti:

autoa voisi ostaa, kun on töissäkin. Jos tosiaan olet ostamassa autoa, rahoitus voi järjestyä myös autokaupan kautta, eikä korko ole välttämättä paljoa korkeampi kuin pankissa. Pankinkin pitäisi antaa lainaa autoa vastaan jonkin verran.

Pankki ei anna lainaa autoa vastaa, koska henkilöautoa ei voi ottaa lainan vakuudeksi tavallisella panttauksella, vaan pankin pitäisi tulla auton omistajaksi.

• army man
        .. kirjoitti:

On menossa armeijaan ensi vuonna. Aika huono ajoitus hankkia niin kallista autoa että siihen tarvitaan 5-6 tonttua lainaa päälle.

• ....
        army man kirjoitti:

On menossa armeijaan ensi vuonna. Aika huono ajoitus hankkia niin kallista autoa että siihen tarvitaan 5-6 tonttua lainaa päälle.

Miten siellä intissä muuten muka vois päteä? Kun kaikilla on samanlaiset kuteetkin niin ainoa millä voi pönkittää egoaan on esitellä vanhaa bemarin reuhkaa parkkipaikalla. Eihän sinne ny millään Datsunilla kehtaa mennä, tykkimiehetkin naurais... ja sotkun mummot... "Voe poeka pien, millä tojon raasulla sääki tänne tiesit tulla? Tuus ny ottaan kaffetta ja pullaa. Ja sukissakin on reiät, voevoe..." Kyllä siinä nousee itku kurkkuun raavaammallakin kollilla.

• osta pois..
        höpöjä puhutte kirjoitti:

Pankki ei anna lainaa autoa vastaa, koska henkilöautoa ei voi ottaa lainan vakuudeksi tavallisella panttauksella, vaan pankin pitäisi tulla auton omistajaksi.

rahoitusta autoon, eikä korkokaan päätä huimaa.

• jihguiguiog
        osta pois.. kirjoitti:

rahoitusta autoon, eikä korkokaan päätä huimaa.

Autliike kysyy rahoituksen rahoitusyhtiöstä!!! Pääsääntöisesti hakijan pitää olla 23 vuotias ja vakituisesti töissä kohtuu palkalla. Tuo armeijaan meno ei paljon asiaa helpota. Asiaa auttaa jos ottaa yhteisvelaliseksi toisen vanhemman, silloin rahoituksen voi saada. Toki tällöinkin rahoitusyhtiö vaatii noin 15-20% käsirahan. Ilman käsirahaa ei käytettyjä autoja rahoita juuri kukaan.....

• luotolla kuseen

Voit saada, mutta ei kovin todennäköistä. Laina on ja pysyy armeijaajankin, ei se minnekkään katoa. Maksut tapahtuvat sopimuksen mukaan. Jas saat armeija-ajan lyhennysvapaaksi niin maksat silloin vain korot eli 40-60€ kuukaudessa. Siihen ei pelkän päivärahat riitä.

• Saa lainaa

Suurimmaksi kynnykseksi tulee tuo armeija.

Pankit eivät ihan hevillä anna lainaa, jos armeija on noin lähellä.

Ikäsi ei taas riitä rahoitusyhtiöiden autorahoitukseen.

• 1234567ui65432

LAINAA KUN ON ARMEIJA EDESSÄ, VAKUUKSIA TARVISIT MUTTA TUSKIN NIILLÄKÄÄN MYÖNTÄVÄT.

Hmm, olin samassa tilanteessa vuosi sitten. Paitsi että en ollut autoa ostamassa vaan pikavippejä. Lainaa hakiessani eri pankeista yksi sanoi että minulla oli säästötili missä 5000€. Olin että HIPHURRAA nyt saan nuo paskat maksetuksi. Hehheheheee paskat minä peliriippuvaisena niitä maksanut...

Mutta vinkkinä vaan, jos nyt vaan kumminkin jätät sen lainan ottamati.
        kerroin että olin aikalailla samassa tilanteessa,
        Vuodessa kerkisi tapahtumaan paljon....
        Oli luottokorttikin. Huhhuh...

MUTTA JÄTÄ NYT SE HELEVATIN LAINA OTTAMATTA!!! Olet varmasti viisaampi tuon intin jälkeen.
        Terveisin,

ulosotossa 25000€, elämä pilalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe