Olen tullut siihen tulokseen että uskovaiset ovat liian usein olleet tuomitsevia homoseksuaaleja kohtaan ja osoittaneet heitä syyttävällä sormella.
Oliko se 1.Kor 6 luku missä luetellaan eri ihmisryhmiä ja kerrotaan että tuommoisia te ennen olitte.Luultavasti ihmiset kohtasivat Kristuksen rakkauden koska halusivat muuttua. 
Olin yhdessä tilaisuudessa jossa oli Australialaisia vierailijoita ja he kertoivat että osalla jäsenistä on homotausta kyllä nämä kaksi vierailijaa ovat oikeita kristittyjä.
Uskovaisten kristittyjen ei pidä kieltää sitä mitä sanotaan Raamatussa mutta tulisi rakastaa homoseksuaaleja kääntyvät tai eivät.
Eli jos ollaan tekemisissä ei kielletä mitä sanotaan Raamatussa mutta ei lyödä sillä myöskään päähän.
Ollaan ystävällisiä heitä kohtaan , rukoillaan heidän puolestaan jos tunnet heitä yritä olla heidän kaverinsa.
Anteeksi että olen itsekin saattanut olla kova teitä vähemmistöjä kohtaan
Homoasiaa
2
79
Vastaukset
- siinä, että jotkut synnissä elävät ihmiset tuomitsevat voimakkaasti 
 Raamatun Sanasta kiinni pitäviä ihmisiä, uskovia jotka pyrkivät
 noudattamaan sanaa ja elämään sen mukaan. Näin synnintekijän
 ja vanhurskaan välillä on suuri juopa ja ristiriita. Vanhurskas kun
 (lue uskova) on jatkuva muistutus kääntymättömälle vanhurskaudesta.
 Koska he eivät itse tahdo elää vanhurskasta elämää, he ovat vihaisia vanhurskaalle.
 Ja sitten pitäisi olla ystävä tällaisen ihmisen kanssa? Kyllä se pallo on sillä ei uskovalla.
 Uskova on ystävällinen ja ystävä kääntymättömän kanssa jos kääntymätön hyväksyy
 uskovan jumalasuhteenja hänen suhtautumisen syntiin.
 Itselläni on sellainen kokemus että syntinsä tunnustava syntinen voi olla hyvin
 nöyrä ja Jumalan rakkauden kohteena vaikka hän ei sillä kertaa tahtoisikaan luopua
 synnistään. Syntiänsä puolustava ja uskovaa suvaitsemattomaksi tuomitseva kääntymätön
 taas saa aikaan päin vastaisia tunteita minussa. Joskus suorastaan inhoa.
 Ei ole helppo olla tällaisen uskosta osattoman koviksen ystävä.
- muuta aihetta?Olitpa "omaperäisen' aiheen löytänyt... että oikein homoasiaa! 
 Jos jotakin, niin tuota aihetta täällä on jyystetty hartaasti ja urakalla.
 Ehdotan: siirry ko. aiheelle varatuille nimikkopalstoille virvoittamaan uskoasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311