Maailmanloppua Odotellessa...

nooanarkki

Tämä syksy on ollutkin mulle kiireistä aikaa.Mä olen kärrännyt isoja kivenmurikoita perunakellarin päälle ja muutenkin vahvistellut rakennelmaa tulevaa suurkatastrofia varten.21.12.2012 nimittäin jysähtää kunnolla vaikka muuta väitetäänkin.Tulevaa tuhoa ajatellen mä olenkin nyt hyvin varautunut.Kellarissa on laareissa 1700 kiloa maukasta Rosamunda-perunaa.Lisäksi 400 kiloa suolasilakkaa ja melkein 100 pakettia näkkileipää.Kahviakin on jo 80 kilon verran ja kuivamaitoa 140 kiloa kun onnistuin saamaan halvalla.Muutakin einestä on kellari pullollaan.Hyllyt ovat täynnä herkkuja ja tupakkaa mä olen hamstrannut ainakin 2 vuoden kulutukseen.Tulitikkuja sekä kynttilöitä on vino pino.Ja sitten mulla on kellarissa valmiina villasukat sekä oikein paksut villahousut.Eihän kukaan tiedä kuinka kova ydintalvi tulee myllerryksen jälkeen!Sitten vielä mä olen nakerrellut kellarin kattoon reiän johon asensin vanerista tekemäni periskoopin.Idean mä sain yhdestä elokuvasta missä oli joku sukellusvene pulassa.Kelpaa sitten katsella maisemia kun taivaalta sataa tulta ja tulikiveä...Mullahan rupeaa olemaan täällä jo kaikki mitä ihminen tarvitsee ja tästä kyllä tuli niin kodikas kellari että tuskin maltan odottaa Maailmanlopun alkamista!Täältä lämpimästä pikku piilopaikastani mä sitten seuraan ihmiskunnan lopullista tuhoutumista ja vietän kerrankin laatuaikaa!Tulisi nyt vaan äkkiä ensimmäiset ennusmerkit taivaalle...

6

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxyyy

      Jaa, pari pikku lisäkysymystä ihan näin vakavalla naamalla: mitenkäs tuo vesihuolto, sitä kun tarvitaan jatkuvasti. Ja sitten tämä tuotantotalous. Kun aiot tehdä leivästä ja potuista paskaa, siitä lopputuotteesta pitää päästä eroon. Suosittelen ekotehokasta Linko-Laa, muistuttaa keskiaikaista katapulttia, jossa varren päässä siis sanko tai isonpuoleinen kuppi, missä käyt asioilla, ja kun se täyttyy, laukaiset annoksen jo valmiiksi saastuneelle naapurin puolelle. Kuolluthan se jo kumminkin olisi.

      Kaikesta päätellen ideasi on vedonnut hyvin muihin kirjoittajiin, jotka lienevät vetäytyneet mallisi mukaisiin poteroihin tai salakapakoihin. Olisit vain muistanut mainita, että nettiyhteyden voi saada mokkulalla pottukellaristakin.

      • sillä mulla on täällä varattuna 3400 purkkia päärynäsiideriä!Ei ihan heti lopu jos Lähi-Marketti saa suoran osuman.Sitä mä kyllä toivonkin sillä siellä on yksi pahasuinen kassarouva joka ei oikein innostu mun vitseistä.Mutta sittenhän rauhoittuu ainakin hetkeksi...Ja toi saniteettikysymys on aika simppeli:Ajattelin käyttää tyhjentyneitä suolasilakkapurkkeja siihen tarkoitukseen.Happaman silakan haju kyllä tyrmää muut tuoksut ja sitten vaan käytön jälkeen purnukat jorpakkoon.Iskukuumennus on päivän trendi sanoi mummo kun kirnuun pieraisi!


      • xxxyyy
        nooanarkki kirjoitti:

        sillä mulla on täällä varattuna 3400 purkkia päärynäsiideriä!Ei ihan heti lopu jos Lähi-Marketti saa suoran osuman.Sitä mä kyllä toivonkin sillä siellä on yksi pahasuinen kassarouva joka ei oikein innostu mun vitseistä.Mutta sittenhän rauhoittuu ainakin hetkeksi...Ja toi saniteettikysymys on aika simppeli:Ajattelin käyttää tyhjentyneitä suolasilakkapurkkeja siihen tarkoitukseen.Happaman silakan haju kyllä tyrmää muut tuoksut ja sitten vaan käytön jälkeen purnukat jorpakkoon.Iskukuumennus on päivän trendi sanoi mummo kun kirnuun pieraisi!

        Ai hitsi, ei olisi tullut ensimmäisenä mieleen keittää pottuja päärynäsiiderissä, mutta maamme lie kulinaristisesti kehittyneempi kuin kukaan berlusconi on osannut uneksiakaan.


      • xxxyyy kirjoitti:

        Ai hitsi, ei olisi tullut ensimmäisenä mieleen keittää pottuja päärynäsiiderissä, mutta maamme lie kulinaristisesti kehittyneempi kuin kukaan berlusconi on osannut uneksiakaan.

        Keitinveden voi juoda ja perunat antaa siihen vitamiineja sun muuta.Kaikki täytyy käyttää hyväkseen kun alkaa tuima kamppailu eloonjäämisestä!Mutta alkaisi jo tapahtua...


    • Mil-laN

      ...olet kuin Veikko Huovisen Hamsteri.:)

    • paapuuri

      säily noin pitkään, kannattaisiko laittaa vasta syksyllä 2012 ne perunat laareihin :))
      Kyllä siellä hajua piisaa, kun suolasilakkapurkin avaat ;((((

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe