Pitäisi saada vahvan makuista punaviiniä ruokiin. Mikä noista halvoista sisältää "eniten makua"? Tähän asti ostetuista viineistä pitää laittaa niin tolkuttoman paljon että saa makua aikaan ja mielellään sitä saisi tulla vähemmälläkin määrällä jotta pullosta/hanasta jäisi seuraavaankin ruokaan...
Vahvimman makuinen punaviini?
6
657
Vastaukset
- viiniopas
Sekä arkipöytään että noutopöytään. Ruuanlaittoon erinomainen.
Salvador Poveda Toscar Tinto
http://www.reseptitaivas.com/juomaopas/espanja.php
Todella halpaa Saksasta tilattuna 4,14€ pullo! - ....
Ainakin minun suuhuni vahvan makuista, kuitenkin erilaista kuin esim. El Toro, joka on myös vahvan makuinen. Toro taitaa olla paljon halvempi kuin Vergelegen.
- Etsivä löytää
Alkon halvimmat, joilla luonnehdinta ”erittäin täyteläinen”:
T Toro 465427 0,75 7,69
Lyngrove Reserve Shiraz Pinotage 473107 0,75 8,45
Trivento Reserve Malbec 454497 0,75 8,49
Caballero de la Cepa Cabernet Sauvignon 006504 0,75 8,96
Nieto Senetiner Reserva Merlot 456727 0,75 8,99
Yali Reserve Shiraz 436257 0,75 9,00- nimimerkki2
Tuota ekaa on kokeiltu ja se on mun moukkamaiseten makunystyröiden mukaan kaikkea muuta kuin täyteläistä. Pitää siis kokeilla tuota kakkosvaihtoehtoa...
- nimimerkki2
nimimerkki2 kirjoitti:
Tuota ekaa on kokeiltu ja se on mun moukkamaiseten makunystyröiden mukaan kaikkea muuta kuin täyteläistä. Pitää siis kokeilla tuota kakkosvaihtoehtoa...
Nyt on toi listan toinenkin kokeiltu eikä tuntunu huomattavaa eroa :(
- Etsivä löytää
nimimerkki2 kirjoitti:
Nyt on toi listan toinenkin kokeiltu eikä tuntunu huomattavaa eroa :(
Tein sunnuntaina burgundinpataa. Siihen käyttämäni punkku ei ollut Burgundista (Bourgogne) päinkään, vaan halpispunkku ausseista. Tällainen:
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/444577
Hyvää pataa tuli – tosin en minä osannut sen punkun käyttömäärässä pahemmin pihistelläkään!
Eikä sitä viiniä tietenkään tarvitse seuraavaan kertaan säästellä... minulla menee se pullon loppu kevyesti jo kokatessa, niin että ruokapöytään on jo avattava seuraava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133