Pitäisi saada vahvan makuista punaviiniä ruokiin. Mikä noista halvoista sisältää "eniten makua"? Tähän asti ostetuista viineistä pitää laittaa niin tolkuttoman paljon että saa makua aikaan ja mielellään sitä saisi tulla vähemmälläkin määrällä jotta pullosta/hanasta jäisi seuraavaankin ruokaan...
Vahvimman makuinen punaviini?
6
622
Vastaukset
- viiniopas
Sekä arkipöytään että noutopöytään. Ruuanlaittoon erinomainen.
Salvador Poveda Toscar Tinto
http://www.reseptitaivas.com/juomaopas/espanja.php
Todella halpaa Saksasta tilattuna 4,14€ pullo! - ....
Ainakin minun suuhuni vahvan makuista, kuitenkin erilaista kuin esim. El Toro, joka on myös vahvan makuinen. Toro taitaa olla paljon halvempi kuin Vergelegen.
- Etsivä löytää
Alkon halvimmat, joilla luonnehdinta ”erittäin täyteläinen”:
T Toro 465427 0,75 7,69
Lyngrove Reserve Shiraz Pinotage 473107 0,75 8,45
Trivento Reserve Malbec 454497 0,75 8,49
Caballero de la Cepa Cabernet Sauvignon 006504 0,75 8,96
Nieto Senetiner Reserva Merlot 456727 0,75 8,99
Yali Reserve Shiraz 436257 0,75 9,00- nimimerkki2
Tuota ekaa on kokeiltu ja se on mun moukkamaiseten makunystyröiden mukaan kaikkea muuta kuin täyteläistä. Pitää siis kokeilla tuota kakkosvaihtoehtoa...
- nimimerkki2
nimimerkki2 kirjoitti:
Tuota ekaa on kokeiltu ja se on mun moukkamaiseten makunystyröiden mukaan kaikkea muuta kuin täyteläistä. Pitää siis kokeilla tuota kakkosvaihtoehtoa...
Nyt on toi listan toinenkin kokeiltu eikä tuntunu huomattavaa eroa :(
- Etsivä löytää
nimimerkki2 kirjoitti:
Nyt on toi listan toinenkin kokeiltu eikä tuntunu huomattavaa eroa :(
Tein sunnuntaina burgundinpataa. Siihen käyttämäni punkku ei ollut Burgundista (Bourgogne) päinkään, vaan halpispunkku ausseista. Tällainen:
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/444577
Hyvää pataa tuli – tosin en minä osannut sen punkun käyttömäärässä pahemmin pihistelläkään!
Eikä sitä viiniä tietenkään tarvitse seuraavaan kertaan säästellä... minulla menee se pullon loppu kevyesti jo kokatessa, niin että ruokapöytään on jo avattava seuraava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822