http://www.iltalehti.fi/tampere/2009112010634793_te.shtml
ihmiset on tästä? En itse polta mutta minusta tuollainen on jo törkeää syrjintää. Kyllä mä sen ymmärrän ettei sisätiloissa mielellään sais polttaa, mutta että ihan pihalla kielletään polttelu. voi perkele, ei mene jakeluun tämmöinen
mitäpä mieltä
1
374
Vastaukset
- Aatteleppaite
mutta tuo on jo todella hätävarjelun liioittelua,syyttäkööt saatana tuulta jos tupakin savu menee ovesta sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671
