Sanotaan ei aika entinen koskaaan palaa

jeriko

Mistä asiasta olen hyvin kiitollinen.En välttämättä haluaisi tehdä samoja virheitä tai valintoja enää udestaan.
Tpisin on siinä ollut hyviäkin virheitä entäs teillä.

110

724

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmiset kuitenkin sanoo, että jos oisin tiennyt tuon etukäteen olisin tehnyt toisin :)
      Uskon jos saisi elää alusta uudestaan suurin osa eläisi ihan samoin kuin on elänytkin. Ei ihmisluonto muutu miksikään vaikka kuinka yrittäisit.
      Pitääköhän se paikkaansa kun sanotaan, että tehty työ löytyy edestä ? Mitä se muuten tarkottaa ?
      Ei kannettu vesi kaivossa pysy :))

      • vanhat virheet niin kai se menee.Turha haikkailla menneen perään.


      • jeriko kirjoitti:

        vanhat virheet niin kai se menee.Turha haikkailla menneen perään.

        voi muuttaa asioita jos mieli tekee. On vaan eriasia onnistuuko siinä. Ei kannata verrata eilistä tähän päivään vaan oottaa mitä huominen tuo tullessaan :)


      • suklaasuukkonen kirjoitti:

        voi muuttaa asioita jos mieli tekee. On vaan eriasia onnistuuko siinä. Ei kannata verrata eilistä tähän päivään vaan oottaa mitä huominen tuo tullessaan :)

        niin kuin silloin ennen asiat olivat paremmin tai muuten paremalla hollillaan.


      • ?()?

      • kaunis nainen

        sen edestäs löydät...


      • kaunis nainen kirjoitti:

        sen edestäs löydät...

        ei se joka asiassa päde.Vaikka joskus tuntuu että menneisyys kummittelee.


    • Cassis-Alma

      eikä aina voikkaan palata,,, mahdollisuudet kun joskus katkeaa katkeralla tavalla,,, Siispä, on elettävä tätä päivää ja tätä hetkeä, toivottava vain ettei sama koskaan enää toistu,,, pelottaa kuitenkin, araksi olen tullut,,,

      Oli todella hyvää aikaa,,, mitään virheitä ei kumpikaan meistä tehnyt,,, mutta se vaan tuli,,,

      • Vaan kannattaa elää tässä hetkessä.Mutta ei kai kaikki ole etukäteen luotu tapahtuvaksi.


      • Cassis-Alma
        jeriko kirjoitti:

        Vaan kannattaa elää tässä hetkessä.Mutta ei kai kaikki ole etukäteen luotu tapahtuvaksi.

        on vain kivi missä nimi ja,,, mut muistothan ne pysyy,,, niitä ei kukaan minulta vie,,, Siis en haikaile, mut muistan ikuisesti,,, Jospa tulevaisuus ei toista mennyttä,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        on vain kivi missä nimi ja,,, mut muistothan ne pysyy,,, niitä ei kukaan minulta vie,,, Siis en haikaile, mut muistan ikuisesti,,, Jospa tulevaisuus ei toista mennyttä,,,

        kaikki hyvä loppuu aikanaan,mutta muistotkin saattaa aika haalistaa.


      • Cassis-Alma
        jeriko kirjoitti:

        kaikki hyvä loppuu aikanaan,mutta muistotkin saattaa aika haalistaa.

        eikä voi ottaa vertailua varten,,, on vain se hetki elämässä mikä on menossa,,, muistoineen,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        eikä voi ottaa vertailua varten,,, on vain se hetki elämässä mikä on menossa,,, muistoineen,,,

        ja katsotaan mitä huominen tuo tullessaan.


    • MuisQuuuuu

      mitä ekämäni aikana tein ovat tuoneet minut juuri tähän missä nyt olen..Ne valinnat mitä olen tehnyt, muovasivat minusta juuri tämän mitä nyt olen..Kun qurkkaan taaksepäin...voin vain onnellisena todeta.."Minun tieni, minun elämäni"...;o)...

      Lapset ihana asia mitä aikoinaan tuli tehtyä..:o)...

      • eikö mikään muuttuisi.


      • MuisQuuuuu
        jeriko kirjoitti:

        eikö mikään muuttuisi.

        menneestä..Tuo aika oli ja meni..Paljon hyvää sieltä edelleenkin mukana..Suurimmat saavutukseni..

        Jos jotakin haluaisin muuttaa..se kai muuttaisi nykyisyyttänikin..Sitä en halua.

        Nokka kohti tulevaa..eväinä tuo entinen..mausteina se mitä tulevaisuus tuo;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        menneestä..Tuo aika oli ja meni..Paljon hyvää sieltä edelleenkin mukana..Suurimmat saavutukseni..

        Jos jotakin haluaisin muuttaa..se kai muuttaisi nykyisyyttänikin..Sitä en halua.

        Nokka kohti tulevaa..eväinä tuo entinen..mausteina se mitä tulevaisuus tuo;o)...

        vaiko suunnitellen tulevaisuutta.


      • MuisQuuuuu
        jeriko kirjoitti:

        vaiko suunnitellen tulevaisuutta.

        päivän kerrallaan...;o))...

        Toki suunnittelen myöskin elämääni..silleen väljästi..On hyvä jättää tilaa yllätyksille ja sponttaanille käyttäytymiselle.

        Työelämä tekee väkisinkin elämälle raameja..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        päivän kerrallaan...;o))...

        Toki suunnittelen myöskin elämääni..silleen väljästi..On hyvä jättää tilaa yllätyksille ja sponttaanille käyttäytymiselle.

        Työelämä tekee väkisinkin elämälle raameja..;o)...

        ja miten äkkiä kaikka sattaa muuttua niin eikö tulevaisuuden suunnitelmat ole riskitekoitä.


      • MuisQuuuuu
        jeriko kirjoitti:

        ja miten äkkiä kaikka sattaa muuttua niin eikö tulevaisuuden suunnitelmat ole riskitekoitä.

        En mä suunnittele vuosia kerrallaan..Enkä edes suunnittele mitään orjallisesti toteutettaia asioita;o)..

        En elä kellon ja kalenterin mukaan..Vain työelämässäni niin teen.

        Elämä on tässä ja nyt..näin se menee ;o)...
        Älä elämää pelkää
        älä sen kauneutta kiellä

        Suo sen tupaasi tulla
        tai jos liettä ei sulla,
        sitä vastaan käy tiellä,
        älä käännä sille selkää.
        Älä haudoille elämää lymyyn kulje:
        Ei kuolema sinulta oveaan sulje.

        Kuin lintu lennä,
        älä viipyen menneen rauniolla
        nykyhetkeä häädä.
        Suo jääneen jäädä,
        suo olleen haudassa olla,
        tulevaa koe vastaan mennä.
        Ole vapaa, kahleeton tuulen tavoin:
        On kuoleman portti aina avoin.

        Älä koskaan sano:
        "Tämä on iäti minun."
        Elon maljasta juovu,
        taas siitä, jos tarpeen, kivutta luovu.
        On maailman rikkaus sinun,
        kun mitään et omakses ano.
        Elä pelotta varassa yhden kortin:
        Näet aina avoinna kuoleman portin.

        Kiantoa..muistaakseni;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        En mä suunnittele vuosia kerrallaan..Enkä edes suunnittele mitään orjallisesti toteutettaia asioita;o)..

        En elä kellon ja kalenterin mukaan..Vain työelämässäni niin teen.

        Elämä on tässä ja nyt..näin se menee ;o)...
        Älä elämää pelkää
        älä sen kauneutta kiellä

        Suo sen tupaasi tulla
        tai jos liettä ei sulla,
        sitä vastaan käy tiellä,
        älä käännä sille selkää.
        Älä haudoille elämää lymyyn kulje:
        Ei kuolema sinulta oveaan sulje.

        Kuin lintu lennä,
        älä viipyen menneen rauniolla
        nykyhetkeä häädä.
        Suo jääneen jäädä,
        suo olleen haudassa olla,
        tulevaa koe vastaan mennä.
        Ole vapaa, kahleeton tuulen tavoin:
        On kuoleman portti aina avoin.

        Älä koskaan sano:
        "Tämä on iäti minun."
        Elon maljasta juovu,
        taas siitä, jos tarpeen, kivutta luovu.
        On maailman rikkaus sinun,
        kun mitään et omakses ano.
        Elä pelotta varassa yhden kortin:
        Näet aina avoinna kuoleman portin.

        Kiantoa..muistaakseni;o)...

        eikö sitä sitä suunnittele elämäänsä työvuorojen mukaan.


        Anna elämälle mahdollisuus
        sua saattaa odottaa aika uus
        katso luotten huomiseen
        luota sen tuomiseen
        sinä itse päätät päiviesi suunnan
        itse minä päivän sisällön muunnan
        ei elämä ole kuoleman odotusta
        ei siihen riitä mieli musta
        toivoa elä pois heitä
        riemuiten ruokasi keitä
        se ateria saattaa olla viimeinen
        mistä nautit pieni ihminen


        minä tänä päivänä muistaakseni


      • ?()?

      • MuisQuuuuu

      • MuisQuuuuu
        jeriko kirjoitti:

        eikö sitä sitä suunnittele elämäänsä työvuorojen mukaan.


        Anna elämälle mahdollisuus
        sua saattaa odottaa aika uus
        katso luotten huomiseen
        luota sen tuomiseen
        sinä itse päätät päiviesi suunnan
        itse minä päivän sisällön muunnan
        ei elämä ole kuoleman odotusta
        ei siihen riitä mieli musta
        toivoa elä pois heitä
        riemuiten ruokasi keitä
        se ateria saattaa olla viimeinen
        mistä nautit pieni ihminen


        minä tänä päivänä muistaakseni

        vain duunissa..Duuni onkin ainoa, mikä aikatauluttaa elämääni..Itseasiassa..isolta osin. :o/..

        Onnekseni saan tehdä työkseni juuri sitä mitä olenkin aina halunnu;o)...

        Oi, sanoi siili,
        olen tunteellinen siili,
        olen hyvä, kiltti, hellä
        Ja kenelläpä, kellä
        on vastaansanomista?
        Se vain on surullista,
        että piikkikuoren alla
        siilin hellyys piili.

        Oi, sanoi siili,
        olen surullinen siili,
        niin yksinäinen jotta!
        Ja se on aivan totta:
        se yksinänsä eli
        ja piikein piikitteli,
        ja piikkikuoren alla
        sitten itkeskeli.


        Hellyyttävä Kirsi Kunnaksen runo..meille kaikille..Tunteet peliin..avoimesti ;o)...


      • ?()?

      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        vain duunissa..Duuni onkin ainoa, mikä aikatauluttaa elämääni..Itseasiassa..isolta osin. :o/..

        Onnekseni saan tehdä työkseni juuri sitä mitä olenkin aina halunnu;o)...

        Oi, sanoi siili,
        olen tunteellinen siili,
        olen hyvä, kiltti, hellä
        Ja kenelläpä, kellä
        on vastaansanomista?
        Se vain on surullista,
        että piikkikuoren alla
        siilin hellyys piili.

        Oi, sanoi siili,
        olen surullinen siili,
        niin yksinäinen jotta!
        Ja se on aivan totta:
        se yksinänsä eli
        ja piikein piikitteli,
        ja piikkikuoren alla
        sitten itkeskeli.


        Hellyyttävä Kirsi Kunnaksen runo..meille kaikille..Tunteet peliin..avoimesti ;o)...

        sinulle ainoastaan
        tunteet alla kovan kuoren
        suuren niin kuin vuoren
        kätkössä alla massan painavan
        ne sinne piiloatan
        yön syleillessä maan pintaa
        usvan kastaessa maan
        sen esiin saan
        ajattelemalla ,ajattelematta
        jos vaan voisin
        olisivat asiani toisin


    • täällä taas*

      Etkö halua korjata niitä "virhe" valintoja?
      Jos, se aika palaisi, olisi se helppoa nykyisellä tietämyksellä tehdä, vai mitä? Hyvät virheet voisi buustata hieman voimakkaampana, koska ne on niitä hyviä... ,-))

      • ehdottomasti satsaisin hyviin virheisiin.


      • täällä taas*
        jeriko kirjoitti:

        ehdottomasti satsaisin hyviin virheisiin.

        -sitä juuri tarkoitinkin,,-)


      • täällä taas* kirjoitti:

        -sitä juuri tarkoitinkin,,-)

        elämme tehdäksemme samat virheet uudestaan.


      • Gaabriel
        jeriko kirjoitti:

        elämme tehdäksemme samat virheet uudestaan.

        palata samalle haaskaalle, jonka tietää jo syödyksi :(( Tää on helppo homma jo meidän ihmiskansan keskuudessa. Ihan kaikki eläimet ei sitä vielä tiedä!!


      • Gaabriel kirjoitti:

        palata samalle haaskaalle, jonka tietää jo syödyksi :(( Tää on helppo homma jo meidän ihmiskansan keskuudessa. Ihan kaikki eläimet ei sitä vielä tiedä!!

        jatkaa suhdetta jo kerran erottuaan.Se ei näköjään ole kaikille niin itsestään selvää kuin sinulle.


      • Gaabriel
        jeriko kirjoitti:

        jatkaa suhdetta jo kerran erottuaan.Se ei näköjään ole kaikille niin itsestään selvää kuin sinulle.

        kysellä ihan niiltä, jotka ovat epävarmoja tekemisistään. Mie opin sen kerralla tai oikeistaan luonto opetti mua tuossa asiassa.. Noin yleensä aateltuna kerran eronneiden uudelleen yritykset säälittävät mua, koska luu on kaluttu jo loppuun.


      • Cassis-Alma
        jeriko kirjoitti:

        jatkaa suhdetta jo kerran erottuaan.Se ei näköjään ole kaikille niin itsestään selvää kuin sinulle.

        kuin särkynyttä lasiastiaa liimaillis,,, ne säröt on aina esillä,,, ne ei minnekään katoa,,, on vain oletus,,,


      • Gaabriel
        Cassis-Alma kirjoitti:

        kuin särkynyttä lasiastiaa liimaillis,,, ne säröt on aina esillä,,, ne ei minnekään katoa,,, on vain oletus,,,

        ne löytyy oikeat sanat, ettei tarvitte selittää paperia täyteen :)) Kukapa ensimmäiseen riitaan ois suhdettaan lopettanut?? Ne hyvät asiat mitä suhteesta ois jälillä esim yhteiset lapset, ei riitä suhteen jatkumiseen? Meniskö ehkä suomennettenu näin??


      • Cassis-Alma
        Gaabriel kirjoitti:

        ne löytyy oikeat sanat, ettei tarvitte selittää paperia täyteen :)) Kukapa ensimmäiseen riitaan ois suhdettaan lopettanut?? Ne hyvät asiat mitä suhteesta ois jälillä esim yhteiset lapset, ei riitä suhteen jatkumiseen? Meniskö ehkä suomennettenu näin??

        kummallakaan ei ole oikeutta halventaa toista vanhemmista lapsille,,, molemmat ovat varmasti yhtä tärkeitä lapille,,, Ei saa antaa kuvaa että se "toinen" vanhemmista oli kaikkeen syyllinen,,, kyllä lapset sen vaistoaa,,, vaikka toisin ehkä luullaan,,, Eipäs ole niitä lapsia,,, mutta työn tuomaa kokemusta,,,

        Hienoinkaan timantti ei aina pysy samanlaisena,,, siihenkin voi tulla naarmuja,,,


      • Gaabriel kirjoitti:

        kysellä ihan niiltä, jotka ovat epävarmoja tekemisistään. Mie opin sen kerralla tai oikeistaan luonto opetti mua tuossa asiassa.. Noin yleensä aateltuna kerran eronneiden uudelleen yritykset säälittävät mua, koska luu on kaluttu jo loppuun.

        miten asioitten pitää mennä.Vaikka olenkin eri mieltä ihminen kuitenkin kasvaa koko ajan.


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        kuin särkynyttä lasiastiaa liimaillis,,, ne säröt on aina esillä,,, ne ei minnekään katoa,,, on vain oletus,,,

        liimattuna voi monen mielesta olla hyvin kayttøkelpoinen ja nayttaa kaapin paalla tutulta ja turvallisen kauniilta :-)


      • Gaabriel
        Cassis-Alma kirjoitti:

        kummallakaan ei ole oikeutta halventaa toista vanhemmista lapsille,,, molemmat ovat varmasti yhtä tärkeitä lapille,,, Ei saa antaa kuvaa että se "toinen" vanhemmista oli kaikkeen syyllinen,,, kyllä lapset sen vaistoaa,,, vaikka toisin ehkä luullaan,,, Eipäs ole niitä lapsia,,, mutta työn tuomaa kokemusta,,,

        Hienoinkaan timantti ei aina pysy samanlaisena,,, siihenkin voi tulla naarmuja,,,

        liitto voi ihan sovussa loppua? Jos lapset otetaan aseeksi, niin siinä ollaan väärässä, koska eihän syy ole heidän... Sen verta pitää vanhemmilta löytyä järkeä, että lapsepsia ei syytetä erosta, vaikka monesti näin onkin. Se kuorma minkä lapset joutuvat kärsimään ei välttämättä ole kenenkään tiedossa... Ei edes sinun Alma.


      • Cassis-Alma
        kielibasa kirjoitti:

        liimattuna voi monen mielesta olla hyvin kayttøkelpoinen ja nayttaa kaapin paalla tutulta ja turvallisen kauniilta :-)

        onkin "vain" lasia,,, astia,,, ei elävä ihminen,,,


      • Gaabriel
        kielibasa kirjoitti:

        liimattuna voi monen mielesta olla hyvin kayttøkelpoinen ja nayttaa kaapin paalla tutulta ja turvallisen kauniilta :-)

        tuollainen on totta, tiedät sen itsekin. Mie nostan hattua niille, jotka ovat siinä onnistuneet :))


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        onkin "vain" lasia,,, astia,,, ei elävä ihminen,,,

        sita liimailulla ja astialla kuvailin.


      • Gaabriel kirjoitti:

        tuollainen on totta, tiedät sen itsekin. Mie nostan hattua niille, jotka ovat siinä onnistuneet :))

        mutta hyvan mielen paivana sita ajattelee kauniita asioita :-)


      • Cassis-Alma
        Gaabriel kirjoitti:

        liitto voi ihan sovussa loppua? Jos lapset otetaan aseeksi, niin siinä ollaan väärässä, koska eihän syy ole heidän... Sen verta pitää vanhemmilta löytyä järkeä, että lapsepsia ei syytetä erosta, vaikka monesti näin onkin. Se kuorma minkä lapset joutuvat kärsimään ei välttämättä ole kenenkään tiedossa... Ei edes sinun Alma.

        henk.koht. tasolla,,, mutta työni puolesta moniin vaikeisiin asioihin joudun paneutumaan todella syvällisesti,,, näihinkin ongelmiin,,, Särkyneitä lapsia,,, uskomattomia kertomuksia,,, mutta kyllä lapset totuuden kertovat,,, ensin salaavat, mutta auetessaan totuus tulee esille,,, niin se vaan menee,,,


      • Cassis-Alma
        kielibasa kirjoitti:

        sita liimailulla ja astialla kuvailin.

        pysyy koossa limattunakin, mut se suhde,,, tuskin,,,


      • täällä taas*
        jeriko kirjoitti:

        elämme tehdäksemme samat virheet uudestaan.

        --niin, ettei nuoret opi mitään, vaan toistavat vanhempiensa virheet.. varoituksista huolimatta? Historia toistaa itseään... näin on, ja huoh?

        http://www.youtube.com/watch?v=pqg8IAiwiGo


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        pysyy koossa limattunakin, mut se suhde,,, tuskin,,,

        se pysyy jos on pysyakseen. se taas riippuu monesta asiasta. mutta yleisesti ottaen on niin etta elamassa tapahtuu ihmeellisia asioita jotka hammastyttaa ja kummastuttaa pienta liimailijaa :-)


      • k.n
        jeriko kirjoitti:

        jatkaa suhdetta jo kerran erottuaan.Se ei näköjään ole kaikille niin itsestään selvää kuin sinulle.

        no sinunpahan on asiasi.


    • ?()?
      • dingo.

        usko huviksesi.


    • paa-asia jotta paasi teinivuosista eroon. se oli hirveeta aikaa.. vanheneminen on ihanaa :-)

      • Cassis-Alma

        eikö se ikä mitä elää, eikös sen sanotakkin olevan elämän parasta aikaa?,,, turhat haihattelut on taakse jääneitä,,, on vain tämä hetki,,, ja toive paremmasta huomisesta,,,


      • kun ikää tulee lisää.


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        eikö se ikä mitä elää, eikös sen sanotakkin olevan elämän parasta aikaa?,,, turhat haihattelut on taakse jääneitä,,, on vain tämä hetki,,, ja toive paremmasta huomisesta,,,

        ihminen kun on sopeutuvainen. mutta jos nuoruusvuosia muistelen niin se levottomuus on kiitollisuudella taakse jaanytta aikaa :-)


      • jeriko kirjoitti:

        kun ikää tulee lisää.

        ja haluaisin etta vanhempana voisi ajatella etta on ainakin tullu elettya :-)


      • Cassis-Alma
        kielibasa kirjoitti:

        ihminen kun on sopeutuvainen. mutta jos nuoruusvuosia muistelen niin se levottomuus on kiitollisuudella taakse jaanytta aikaa :-)

        se monelta luonnetta koittelee kun pitää sopeutua,,, en koskaa ole ollu se levoton nuori,,, mutta ongelmiahan jokaisella ollu, minullakin,,, niitä kannata muistella, korkeintaan hymy huulilla, et olipa kerran,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        se monelta luonnetta koittelee kun pitää sopeutua,,, en koskaa ole ollu se levoton nuori,,, mutta ongelmiahan jokaisella ollu, minullakin,,, niitä kannata muistella, korkeintaan hymy huulilla, et olipa kerran,,,

        elama kulkee reittejaan ja kaikista asioista olisi ihana saada sieluunsa tasapaino :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        ja haluaisin etta vanhempana voisi ajatella etta on ainakin tullu elettya :-)

        kun katsot taaksepäin elettyä elämää.Kyllä sitä minäkin joskus elin hurjaa nuoruutta.


      • Cassis-Alma
        kielibasa kirjoitti:

        elama kulkee reittejaan ja kaikista asioista olisi ihana saada sieluunsa tasapaino :-)

        on ennalta määrättyjä,,, kait?,,, se tasapaino vaan vaatii paljon ihmiseltä,,, luonnetta, ja toisten arvostusta,,, ei toisten arvostelua,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        on ennalta määrättyjä,,, kait?,,, se tasapaino vaan vaatii paljon ihmiseltä,,, luonnetta, ja toisten arvostusta,,, ei toisten arvostelua,,,

        se on maailman paras sana. ja vaikein :-)


      • jeriko kirjoitti:

        kun katsot taaksepäin elettyä elämää.Kyllä sitä minäkin joskus elin hurjaa nuoruutta.

        mutta toivo tunteesta etta elama on antanut ja ottanut ja itse on tullu vastattua.


      • kielibasa kirjoitti:

        mutta toivo tunteesta etta elama on antanut ja ottanut ja itse on tullu vastattua.

        eletty elämä ja tehdyt valinnat vaikuttavat vielä tänäänkin.


      • jeriko kirjoitti:

        eletty elämä ja tehdyt valinnat vaikuttavat vielä tänäänkin.

        hyvin paljon noin sen ajattelen. ja vaikuttaahan ne.


      • kielibasa kirjoitti:

        hyvin paljon noin sen ajattelen. ja vaikuttaahan ne.

        kaikki päätökset oli ne sitten hyviä tai huonoja.


      • jeriko kirjoitti:

        kaikki päätökset oli ne sitten hyviä tai huonoja.

        ja se paatøs vaikuttaa viela tanaankin :-)


    • katuu

      muttei nuorena naimistaan. Olin 17 ja vaimo 16v kun meidät vihittiin. Esikoistyttö täytti männäviikolla 40v.
      Päivääkään en vaihtais.

      • ja kanattaako se tuhlata aikaa katumiseen.


    • tuli mieleen yksi päätös, jonka aikoinaan tein, enkä myöhemmin kuulemani perusteella ole katunut.

      Olin vaihtamassa työpaikkaa.... vanhan työnantajan edustaja tarjosi kahden kuukauden liksaa ja kahden viikon palkallista lomaa, jos jään. En jäänyt.

      Joku voisi todeta, että hölmö, mikä hölmö. En ollut.

      • Cassis-Alma

        ollu rahan ja pokkuroinnin orja, ohjasit oman elämäsi tahtosi mukaan,,, Siitä onnittelut, olkoonkin siitä aikaa vaikka kuin kauan, mut oman itsensä herrana oleminen on se, mitä pitä kunnioittaa,,,


    • k.n

      tiedän että en saisi kysyä sinulta mitään mutta en oikein osaa olla hiljaa..
      olen yksi joka ei uskalla elää menneisyyden haamut kintereillä...
      ei uskalla enää aloittaa mitään valmis koko ajan pakoon juoksemaan.
      kyllä menneisys jättää jäljet ...

      miten sinä olet elänyt että et tekisi samoja virheitä oletko elänyt ollenkaan...

      • Menneisyyttä .huominen on tulevaisuutta(


      • k.n

        olis tärkeää


      • ))))))))))))))))
        sammakko17 kirjoitti:

        Menneisyyttä .huominen on tulevaisuutta(

        on menneisyys elämää ja nykyisyys vaan huuhaata sammis ressukka;;;;Joko nyt kuvia??


      • enkä myöhemminkään.Jokaisella meillä on menneisyys, mutta onko se taakka vaiko mahdollisuus johonkin uuten on kaikkien itse päätettävä.


      • k.n
        sammakko17 kirjoitti:

        Menneisyyttä .huominen on tulevaisuutta(

        anteeksi mutta tahtoo puhua ...


      • sammakko17 kirjoitti:

        Menneisyyttä .huominen on tulevaisuutta(

        toisilla menneisyys vaikuttaa nykyäänkin.Tai menneisyyden teot.


      • jeriko kirjoitti:

        toisilla menneisyys vaikuttaa nykyäänkin.Tai menneisyyden teot.

        Menneisyyden teot vaikka ei saisi...


      • sammakko17 kirjoitti:

        Menneisyyden teot vaikka ei saisi...

        on se vaan niin että jotkut asiat eivät unohdu.


      • jeriko kirjoitti:

        on se vaan niin että jotkut asiat eivät unohdu.

        Se sitten näkyy menneisyys tulevaisuudessa ,mutta hyvän aiheen laitoit(


      • sammakko17 kirjoitti:

        Se sitten näkyy menneisyys tulevaisuudessa ,mutta hyvän aiheen laitoit(

        vaikuttavat tähänkin hetkeen.


      • k.n kirjoitti:

        anteeksi mutta tahtoo puhua ...

        mistä puhutaan.


      • jeriko kirjoitti:

        vaikuttavat tähänkin hetkeen.

        Näkyy mitä on menneisyydessä ollut(


      • k.n
        jeriko kirjoitti:

        enkä myöhemminkään.Jokaisella meillä on menneisyys, mutta onko se taakka vaiko mahdollisuus johonkin uuten on kaikkien itse päätettävä.

        järki sanoo elä mutta en uskalla alan epäillä että
        osaanko puhuakaan oikein niin on jälkiä jääny
        saati sitten kävellä tai olenko liian vanha tai nuori...
        osaanko varmasti laittaa oikeeta ruokaa ja olenko tarpeeksi siisti apuaa.

        et sano minulla on hyvä itsetunto...
        vaan kun olen rakastunu olen aseeton...
        en halua enää ilmeisesti joutua alistetuksi...


      • k.n kirjoitti:

        järki sanoo elä mutta en uskalla alan epäillä että
        osaanko puhuakaan oikein niin on jälkiä jääny
        saati sitten kävellä tai olenko liian vanha tai nuori...
        osaanko varmasti laittaa oikeeta ruokaa ja olenko tarpeeksi siisti apuaa.

        et sano minulla on hyvä itsetunto...
        vaan kun olen rakastunu olen aseeton...
        en halua enää ilmeisesti joutua alistetuksi...

        mutta asioitten jatkuva puntarointikaan ei ole hyväksi.Sitä on vaan uskallettava ottaa se askel mikä auttaa siihen uuteen elämään.En sano sitä helpoksi.


      • sammakko17 kirjoitti:

        Näkyy mitä on menneisyydessä ollut(

        joskus helpompaa.Joskus asiat menevät paremmin,mutta olisi parempi jos kaikki olisi hyvin.


      • k.n
        jeriko kirjoitti:

        mutta asioitten jatkuva puntarointikaan ei ole hyväksi.Sitä on vaan uskallettava ottaa se askel mikä auttaa siihen uuteen elämään.En sano sitä helpoksi.

        on helpompaa ei satu...
        jos tulee mies vastaan lippu kourassa jossa lukee oon kaveris ja en muuksi muutu..
        voin harkita..


      • k.n kirjoitti:

        on helpompaa ei satu...
        jos tulee mies vastaan lippu kourassa jossa lukee oon kaveris ja en muuksi muutu..
        voin harkita..

        sinä päätät mitä katsot parhaaksi sinulle itsellesi.


      • jeriko kirjoitti:

        joskus helpompaa.Joskus asiat menevät paremmin,mutta olisi parempi jos kaikki olisi hyvin.

        Elää menneisyyden haamut mukanaan(


      • k.n
        jeriko kirjoitti:

        sinä päätät mitä katsot parhaaksi sinulle itsellesi.

        jokaisen pitäis elää...
        minä vain en osaa...


      • k.n kirjoitti:

        jokaisen pitäis elää...
        minä vain en osaa...

        eikä luovuttaaa heti jos tuntuu vaikealta.Eihän roomaakaan päivässä rakennettu.


      • k.n kirjoitti:

        jokaisen pitäis elää...
        minä vain en osaa...

        aloita pieninä annoksina kyllä se siitä lähtee omalla painollaan.


      • sammakko17 kirjoitti:

        Elää menneisyyden haamut mukanaan(

        täytyy karistaa menneisyyden taakat pois ja alkaa elämään uutta elämää.


      • k.n
        jeriko kirjoitti:

        aloita pieninä annoksina kyllä se siitä lähtee omalla painollaan.

        kaveri ensin...
        homiseen ..


      • k.n
        jeriko kirjoitti:

        eikä luovuttaaa heti jos tuntuu vaikealta.Eihän roomaakaan päivässä rakennettu.

        huomiseen sitä kahvia...


    • menejatiedä

      sillä se lähtee millä tullukki
      tuli myös mieleen mut tää kuulostaa pahalta
      uutta suoleen jne. ihmettelen miks siinä on se suoli?

      Eletty elämä siitä koostunut se elon tie
      mitään en antais pois
      se sisällä sydämmessä kulkee
      eikä sitä kukaan vie

      sillai liian syvällisesti jos alkaa miettii mennyttä
      masennus alkaa vaivaa et voi sille mitään
      mennyt mikä mennyt
      ehkä selvemmin näät sen nyt

      tästä ja tästä eteenpäin
      voi mieleisekseen elämänsä muuttaa
      katsoo ovien taa ja vaihtaa suuntaa
      mitä sitä miettii
      seuraa vain.

      • k.n

        aurinko paistaa täällä ette usko kun on kaunista...
        mene ja tiedä josko tästä eteenpäin uusin aattehin ...


      • hui hai

        jeriko on helmi:)


      • menejatiedä
        hui hai kirjoitti:

        jeriko on helmi:)

        Jerikon kanssa voi keskustella
        kasvokkain vasten pöytää
        välillä syömästä tämän kaksikon löytää
        mies isolla M:llä
        keskustelu voi lentää vaikka minne
        ja lopussa kiitos seisoo
        hymy on saatu huuleen sinne.


      • k.n
        menejatiedä kirjoitti:

        Jerikon kanssa voi keskustella
        kasvokkain vasten pöytää
        välillä syömästä tämän kaksikon löytää
        mies isolla M:llä
        keskustelu voi lentää vaikka minne
        ja lopussa kiitos seisoo
        hymy on saatu huuleen sinne.

        ---------- olen moninikki


      • k.n kirjoitti:

        ---------- olen moninikki

        täällä on kokoontunut.Älkää nyt tommosta kirjoittako sitä saattaa ylpistyä.


      • k.n
        jeriko kirjoitti:

        täällä on kokoontunut.Älkää nyt tommosta kirjoittako sitä saattaa ylpistyä.

        otan vastuun itse kuitenkin päätöksesstäni ...
        palataan...
        juu on teitä upeita ihmisiä muitakin täällä...


      • k.n kirjoitti:

        otan vastuun itse kuitenkin päätöksesstäni ...
        palataan...
        juu on teitä upeita ihmisiä muitakin täällä...

        se upeiden ihmisten esille tulo.


      • k.n
        jeriko kirjoitti:

        se upeiden ihmisten esille tulo.

        ei ota kiinni susta ny höpsötystähän tämä osaksi...
        aikansa kuluksi joka välissä...


      • k.n kirjoitti:

        ei ota kiinni susta ny höpsötystähän tämä osaksi...
        aikansa kuluksi joka välissä...

        no täytyy vaihtaa vapaalle.


      • menejatiedä
        k.n kirjoitti:

        ei ota kiinni susta ny höpsötystähän tämä osaksi...
        aikansa kuluksi joka välissä...

        tietty ja punastuneena
        okei.


      • sitä kahvia
        jeriko kirjoitti:

        se upeiden ihmisten esille tulo.

        se tuo runosuoni lopahti...


    • Minä henkilökohtaisesti en kadu mitään menneestä, ratkaisut jotka on silloin tehty, ovat olleet oikeita juuri sinä hetkessä.
      Tulevaisuus taas, se tulee jollei joku keksi aikakonetta tässä välin, enkä minä silti palaisi menneisyteen.
      Siltä on muistoja, jotka muuttuu aina vaan paremmaksi kun ikää tulee lisää
      Ja voihan sitä sitten o i k e i n vanhana käydä lukemassa mitä on tänne huuhaalle kirjoittanut

      http://www.youtube.com/watch?v=-FiP3B3ipeY

      • monella kuitenkin on tarve muuttaa asioita.


    • oo hassu

      maako nielly vai tuulet ja tuiskut vienyt...
      eksynyt kaupungin valoihin...
      lukinnut itsensä ulos talosta..
      sydämmen vangiksi jäänyt ...
      mikä lie miehen tie..

    • hui hai

      koko näyttö keikkuu yritän sua herättää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe