Kysyn... Oliko Taru sormusten herrasta leffa on kaksi vai kolme?
Tiedän vain kahta leffaa elikkä nimeltään kaksi tornia ja kuninkaan paluu..joku väitti on kolme..jos on kolme niin mikä leffa nimi on?
hmm mut mielestäni on kaksi......
Haluan tietää
14
1084
Vastaukset
- myö
Mitäs sä oikein sekoot? Siis on Sormuksen ritarit, kaksi tornia ja kuninkaan paluu!!
- Dora
Et oo vissiin seuraillu näitä TSH-juttuja kovin tarkkaan. Kyllähän niitä leffoja kolme on, niinku tuo edellinen vastaaja kirjotti...
- uteilas
ps. en sekoo vaan epävarma tietoinen:(
- tolkienistit (vihaiset sell...
saatanan idiootti!!!!
totta kai niitä on kolme!!! kirjoja on kolme, niinkuin elokuviakin miten edes kehtaat kysyä?!
ne ovat:
SORMUSTEN RITARIT
kaksi tornia
ja kuninkaan paluu!!!- samat tolkienistit
korjaus: koska olimme sokaistuneet tämän erään henkilön tyhmyydestä viestiin tuli kirjoitusvirhe. ensimmäinen osa on siis sormuksen ritarit...
- pirate_89
...miks helvetis ihmisen pitää heti alkaa haukkuu ja huutaa jos toinen ei jotain asiaa tiedä...
- pöllö
pirate_89 kirjoitti:
...miks helvetis ihmisen pitää heti alkaa haukkuu ja huutaa jos toinen ei jotain asiaa tiedä...
Mut hei haloo... kyllähän tommonen kuuluu yleis sivistykseen (no ehkei ihan) mut kuitenkin! Kyllä nyt sentään tommonen pitäisi tietää!!
- pirate_89
pöllö kirjoitti:
Mut hei haloo... kyllähän tommonen kuuluu yleis sivistykseen (no ehkei ihan) mut kuitenkin! Kyllä nyt sentään tommonen pitäisi tietää!!
what ever....
- Hinkuli
pirate_89 kirjoitti:
what ever....
Olen samaa mieltä, miksi vitussa pitää mennä heti haukkumaan toisia jos nyt ei satu jotain tietämään vaikka onkin noin suuresta jutusta kyse.
- pirate_89
Hinkuli kirjoitti:
Olen samaa mieltä, miksi vitussa pitää mennä heti haukkumaan toisia jos nyt ei satu jotain tietämään vaikka onkin noin suuresta jutusta kyse.
sittenhän kaikki voi haukkua muakin... mä en tienny et TSH-kirja on olemas ennenkö mun kaveri luki sen... mut sen verran tiedän että se kirja on ilmestynyt jo monia vuosia sitten...
- hee
joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu
jos sanot mua rumaksi, muutun sun kuvaksi
:)
Ja itse asiassa elokuvia oli alun perin tarkoitus tulla vain kaksi, mutta Jackson sai käännytettyä tuottajan/vastaavan kolmen elokuvan kannalle - Chii-chan
hee kirjoitti:
joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu
jos sanot mua rumaksi, muutun sun kuvaksi
:)
Ja itse asiassa elokuvia oli alun perin tarkoitus tulla vain kaksi, mutta Jackson sai käännytettyä tuottajan/vastaavan kolmen elokuvan kannalleMäkään en ollut koskaan ees kuullut koko kirjasta ennen ku se tuli elokuviin ja sit ihmettelin, miks se loppu kesken, kunnes sain tietää, että elokuvia tuleekin kolme...
No nyt olen lukenut kaikki Tolkienin kirjat ja tiedän yhtäsun toista nippelitietoutta TSH:sta...
Ei oo mitään järkee haukkuu!
- dark_angel
moi! kyl niitä taru sormusten herrasta leffoja on 3.
eka on sormusten ritarit
toinen on kaksi tornia
kolmas on kuninkaan paluu eli se on niistä uusin.
ootko käyny kattomas ne leffat?
mä oon käyny kattoo kaikki paitsi kuninkaan paluu koska en kerinny. - elendil
ne kolme on: sormuksen ritarit,kaksi tornia ja kuninkaan paluu. Kansii kattoo kaikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910