Haluan tietää

uteilas

Kysyn... Oliko Taru sormusten herrasta leffa on kaksi vai kolme?
Tiedän vain kahta leffaa elikkä nimeltään kaksi tornia ja kuninkaan paluu..joku väitti on kolme..jos on kolme niin mikä leffa nimi on?
hmm mut mielestäni on kaksi......

14

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myö

      Mitäs sä oikein sekoot? Siis on Sormuksen ritarit, kaksi tornia ja kuninkaan paluu!!

    • Dora

      Et oo vissiin seuraillu näitä TSH-juttuja kovin tarkkaan. Kyllähän niitä leffoja kolme on, niinku tuo edellinen vastaaja kirjotti...

    • uteilas

      ps. en sekoo vaan epävarma tietoinen:(

    • tolkienistit (vihaiset sell...

      saatanan idiootti!!!!
      totta kai niitä on kolme!!! kirjoja on kolme, niinkuin elokuviakin miten edes kehtaat kysyä?!
      ne ovat:
      SORMUSTEN RITARIT
      kaksi tornia
      ja kuninkaan paluu!!!

      • samat tolkienistit

        korjaus: koska olimme sokaistuneet tämän erään henkilön tyhmyydestä viestiin tuli kirjoitusvirhe. ensimmäinen osa on siis sormuksen ritarit...


      • pirate_89

        ...miks helvetis ihmisen pitää heti alkaa haukkuu ja huutaa jos toinen ei jotain asiaa tiedä...


      • pöllö
        pirate_89 kirjoitti:

        ...miks helvetis ihmisen pitää heti alkaa haukkuu ja huutaa jos toinen ei jotain asiaa tiedä...

        Mut hei haloo... kyllähän tommonen kuuluu yleis sivistykseen (no ehkei ihan) mut kuitenkin! Kyllä nyt sentään tommonen pitäisi tietää!!


      • pirate_89
        pöllö kirjoitti:

        Mut hei haloo... kyllähän tommonen kuuluu yleis sivistykseen (no ehkei ihan) mut kuitenkin! Kyllä nyt sentään tommonen pitäisi tietää!!

        what ever....


      • Hinkuli
        pirate_89 kirjoitti:

        what ever....

        Olen samaa mieltä, miksi vitussa pitää mennä heti haukkumaan toisia jos nyt ei satu jotain tietämään vaikka onkin noin suuresta jutusta kyse.


      • pirate_89
        Hinkuli kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, miksi vitussa pitää mennä heti haukkumaan toisia jos nyt ei satu jotain tietämään vaikka onkin noin suuresta jutusta kyse.

        sittenhän kaikki voi haukkua muakin... mä en tienny et TSH-kirja on olemas ennenkö mun kaveri luki sen... mut sen verran tiedän että se kirja on ilmestynyt jo monia vuosia sitten...


      • hee

        joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu
        jos sanot mua rumaksi, muutun sun kuvaksi
        :)

        Ja itse asiassa elokuvia oli alun perin tarkoitus tulla vain kaksi, mutta Jackson sai käännytettyä tuottajan/vastaavan kolmen elokuvan kannalle


      • Chii-chan
        hee kirjoitti:

        joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu
        jos sanot mua rumaksi, muutun sun kuvaksi
        :)

        Ja itse asiassa elokuvia oli alun perin tarkoitus tulla vain kaksi, mutta Jackson sai käännytettyä tuottajan/vastaavan kolmen elokuvan kannalle

        Mäkään en ollut koskaan ees kuullut koko kirjasta ennen ku se tuli elokuviin ja sit ihmettelin, miks se loppu kesken, kunnes sain tietää, että elokuvia tuleekin kolme...
        No nyt olen lukenut kaikki Tolkienin kirjat ja tiedän yhtäsun toista nippelitietoutta TSH:sta...
        Ei oo mitään järkee haukkuu!


    • dark_angel

      moi! kyl niitä taru sormusten herrasta leffoja on 3.
      eka on sormusten ritarit
      toinen on kaksi tornia
      kolmas on kuninkaan paluu eli se on niistä uusin.
      ootko käyny kattomas ne leffat?
      mä oon käyny kattoo kaikki paitsi kuninkaan paluu koska en kerinny.

    • elendil

      ne kolme on: sormuksen ritarit,kaksi tornia ja kuninkaan paluu. Kansii kattoo kaikki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      70
      1008
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe