Haluan tietää

uteilas

Kysyn... Oliko Taru sormusten herrasta leffa on kaksi vai kolme?
Tiedän vain kahta leffaa elikkä nimeltään kaksi tornia ja kuninkaan paluu..joku väitti on kolme..jos on kolme niin mikä leffa nimi on?
hmm mut mielestäni on kaksi......

14

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myö

Mitäs sä oikein sekoot? Siis on Sormuksen ritarit, kaksi tornia ja kuninkaan paluu!!

• Dora

Et oo vissiin seuraillu näitä TSH-juttuja kovin tarkkaan. Kyllähän niitä leffoja kolme on, niinku tuo edellinen vastaaja kirjotti...

• uteilas

ps. en sekoo vaan epävarma tietoinen:(

• tolkienistit (vihaiset sell...

saatanan idiootti!!!!
      totta kai niitä on kolme!!! kirjoja on kolme, niinkuin elokuviakin miten edes kehtaat kysyä?!
      ne ovat:
      SORMUSTEN RITARIT
      kaksi tornia
      ja kuninkaan paluu!!!

• samat tolkienistit

korjaus: koska olimme sokaistuneet tämän erään henkilön tyhmyydestä viestiin tuli kirjoitusvirhe. ensimmäinen osa on siis sormuksen ritarit...

• pirate_89

...miks helvetis ihmisen pitää heti alkaa haukkuu ja huutaa jos toinen ei jotain asiaa tiedä...

• pöllö
        pirate_89 kirjoitti:

...miks helvetis ihmisen pitää heti alkaa haukkuu ja huutaa jos toinen ei jotain asiaa tiedä...

Mut hei haloo... kyllähän tommonen kuuluu yleis sivistykseen (no ehkei ihan) mut kuitenkin! Kyllä nyt sentään tommonen pitäisi tietää!!

• pirate_89
        pöllö kirjoitti:

Mut hei haloo... kyllähän tommonen kuuluu yleis sivistykseen (no ehkei ihan) mut kuitenkin! Kyllä nyt sentään tommonen pitäisi tietää!!

what ever....

• Hinkuli
        pirate_89 kirjoitti:

what ever....

Olen samaa mieltä, miksi vitussa pitää mennä heti haukkumaan toisia jos nyt ei satu jotain tietämään vaikka onkin noin suuresta jutusta kyse.

• pirate_89
        Hinkuli kirjoitti:

Olen samaa mieltä, miksi vitussa pitää mennä heti haukkumaan toisia jos nyt ei satu jotain tietämään vaikka onkin noin suuresta jutusta kyse.

sittenhän kaikki voi haukkua muakin... mä en tienny et TSH-kirja on olemas ennenkö mun kaveri luki sen... mut sen verran tiedän että se kirja on ilmestynyt jo monia vuosia sitten...

• hee

joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu
        jos sanot mua rumaksi, muutun sun kuvaksi
        :)

Ja itse asiassa elokuvia oli alun perin tarkoitus tulla vain kaksi, mutta Jackson sai käännytettyä tuottajan/vastaavan kolmen elokuvan kannalle

• Chii-chan
        hee kirjoitti:

joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu
        jos sanot mua rumaksi, muutun sun kuvaksi
        :)

Ja itse asiassa elokuvia oli alun perin tarkoitus tulla vain kaksi, mutta Jackson sai käännytettyä tuottajan/vastaavan kolmen elokuvan kannalle

Mäkään en ollut koskaan ees kuullut koko kirjasta ennen ku se tuli elokuviin ja sit ihmettelin, miks se loppu kesken, kunnes sain tietää, että elokuvia tuleekin kolme...
        No nyt olen lukenut kaikki Tolkienin kirjat ja tiedän yhtäsun toista nippelitietoutta TSH:sta...
        Ei oo mitään järkee haukkuu!

• dark_angel

moi! kyl niitä taru sormusten herrasta leffoja on 3.
      eka on sormusten ritarit
      toinen on kaksi tornia
      kolmas on kuninkaan paluu eli se on niistä uusin.
      ootko käyny kattomas ne leffat?
      mä oon käyny kattoo kaikki paitsi kuninkaan paluu koska en kerinny.

• elendil

ne kolme on: sormuksen ritarit,kaksi tornia ja kuninkaan paluu. Kansii kattoo kaikki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45129
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      120
      25941
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      321
      15629
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      161
      10772
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9687
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9041
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      80
      8445
    8. 238
      6808
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      219
      6463
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      56
      6068
    Aihe