Miksi sain kokea voimakkaita taivas kokemuksia?????????

Iso Lapis

Olin menossa sairaalaan katsomaan syöpäsairasta naista, istuin linja-auto pysäkille ja katselin taivaalle.
Yhtäkkiä sain kokea valtavaa hengellistä, jonka vain uskovat saavat kokea, kun totuudessa kulkevat.
Valtavassa Pyhän Hengen vaikutuksessa oli kuin taivas olisi tullut lähemmäksi ja kuolemalla ei ole mitään raja aitoja, vaan uskovainen siirtyy elämästä, elämään. Kokemus oli niin valtava että en oikein osaa sitä
tähän kirjoittaa.
Toinen samanlainen taivas kokemus tuli vuosia sitten kun olimme lapista tulossa pienellä Bussilla.
Katselin auton ikkunasta lapin maisemia, silloin sain kokea samalla lailla kuin linja-auto pysäkillä, mutta voima Pyhässä Hengessä oli vielä suurempi. Sain kokea kuinka näky tuli aivan voimakkaana Pyhässä Hengessä lähelle. Laitoin silmät kiinni ja aloin rukoilemaan koska näyn saama voima antoi siihen halun.
Kun lopetin rukouksen oli näky kadonnut.

Tulkitkaa mitä tällaiset näyt merkitsevät.
Herra Jeesus Siunaa Suomen kansaa,AAMEN

54

3147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • factatietoa

      Mihin uskonlahkoon olet uudestikastettu? mormoni, jehovantodistaja, helluntailainen, adventisti, ruusiristiläinen tms.?

      • Iso Lapis

        Kävin kasteella Hesingissä Saalem Seurakunnassa vuonna 87 Helluntailais seurakunta.


      • Jaakob.
        Iso Lapis kirjoitti:

        Kävin kasteella Hesingissä Saalem Seurakunnassa vuonna 87 Helluntailais seurakunta.

        Olitko siis saanut lapsena kasteen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen?

        Ja kävit myöhemmin siis mitätöimässä tuon nimen elämässäsi menemällä uudestikasteelle uskonlahkossa.

        Jaak. 2:7
        "Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]


      • Iso Lapis
        Jaakob. kirjoitti:

        Olitko siis saanut lapsena kasteen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen?

        Ja kävit myöhemmin siis mitätöimässä tuon nimen elämässäsi menemällä uudestikasteelle uskonlahkossa.

        Jaak. 2:7
        "Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        Joka uskoo ja kastetaan pelastuu!
        Vauvana en saanut sanoa omaa mielipidettäni koska en osannut puhua enkä tuntenut Jeesusta.
        Minut kastettiin vanhempieni tahdosta, koska he kuuliuvat luterilaiseen kirkkoon.

        Vanhempana sain Armosta tulla uskoon ja oppia tuntemaan Herrani Jeesuksen Kristuksen ja sain tunnustaa
        uskoni seurakunnaan edessä ja ihmisille kaduilla, ja missä vain kuulijoita oli!
        Tein ratkaisun ottaakseni Jeesuksen Herrakseni omasta tahdostani en muitten mielipiteitten mukaan,AAMEN.


      • tiedoksi,
        Iso Lapis kirjoitti:

        Joka uskoo ja kastetaan pelastuu!
        Vauvana en saanut sanoa omaa mielipidettäni koska en osannut puhua enkä tuntenut Jeesusta.
        Minut kastettiin vanhempieni tahdosta, koska he kuuliuvat luterilaiseen kirkkoon.

        Vanhempana sain Armosta tulla uskoon ja oppia tuntemaan Herrani Jeesuksen Kristuksen ja sain tunnustaa
        uskoni seurakunnaan edessä ja ihmisille kaduilla, ja missä vain kuulijoita oli!
        Tein ratkaisun ottaakseni Jeesuksen Herrakseni omasta tahdostani en muitten mielipiteitten mukaan,AAMEN.

        Uudestikasteessa ihmiseen pumpataan vierasta henkeä.

        Sieltä ne sinunkin näkysi on peräisin.


      • altavastaaja
        Iso Lapis kirjoitti:

        Joka uskoo ja kastetaan pelastuu!
        Vauvana en saanut sanoa omaa mielipidettäni koska en osannut puhua enkä tuntenut Jeesusta.
        Minut kastettiin vanhempieni tahdosta, koska he kuuliuvat luterilaiseen kirkkoon.

        Vanhempana sain Armosta tulla uskoon ja oppia tuntemaan Herrani Jeesuksen Kristuksen ja sain tunnustaa
        uskoni seurakunnaan edessä ja ihmisille kaduilla, ja missä vain kuulijoita oli!
        Tein ratkaisun ottaakseni Jeesuksen Herrakseni omasta tahdostani en muitten mielipiteitten mukaan,AAMEN.

        ja sanoudu Jeesuksen nimessä ja verihaavoissa irti kaikesta tekopyhyydestä, koska Pyhä Henki heti ilmoitti, että itsevalitusta jumalasiasta on tässä kysymys: "Tein ratkaisun ottaakseni Jeesuksen Herrakseni omasta tahdostani ...."

        Tämä lauseesi paljastaa, ettei näkysi ole Jumalasta, vaan antinomistisen hurmahengen työtä.

        Rukoile luopumisrukous: Herra Jeesus, olen tehnyt suuren synnin, kun itse menin kasteelle, vaikka minut oli jo lapsena kastettu sinun nimeesi. Kiitos, että annat tämän anteeksi ja annat minun palata armoosi. Jeesuksen nimessä. Amen!


      • Iso Lapis
        altavastaaja kirjoitti:

        ja sanoudu Jeesuksen nimessä ja verihaavoissa irti kaikesta tekopyhyydestä, koska Pyhä Henki heti ilmoitti, että itsevalitusta jumalasiasta on tässä kysymys: "Tein ratkaisun ottaakseni Jeesuksen Herrakseni omasta tahdostani ...."

        Tämä lauseesi paljastaa, ettei näkysi ole Jumalasta, vaan antinomistisen hurmahengen työtä.

        Rukoile luopumisrukous: Herra Jeesus, olen tehnyt suuren synnin, kun itse menin kasteelle, vaikka minut oli jo lapsena kastettu sinun nimeesi. Kiitos, että annat tämän anteeksi ja annat minun palata armoosi. Jeesuksen nimessä. Amen!

        Jos Uskon tunnustaminen ja kasteella käynti olisi ollut väärin niin miksi kaikki tämä:
        1. Kielillä puhumisen Armolahja!
        2. Voimallisten tekojen Armolahja!
        3.Armolahja jota en kerro koska kateellisia on paljon!
        4. Hengelliset näyt ja kokemukset!

        Mitä sinä olet saanut muuta kuin nimimerkin jonka takaa uskovaista pikkaat?
        Tee parannus ,Tunnusta uskosi ja käy kasteella!

        Mikä on seurakunta jossa vaikutat kun et hengellisiä ymmärrä?????????????????????????????????


      • kaks+
        altavastaaja kirjoitti:

        ja sanoudu Jeesuksen nimessä ja verihaavoissa irti kaikesta tekopyhyydestä, koska Pyhä Henki heti ilmoitti, että itsevalitusta jumalasiasta on tässä kysymys: "Tein ratkaisun ottaakseni Jeesuksen Herrakseni omasta tahdostani ...."

        Tämä lauseesi paljastaa, ettei näkysi ole Jumalasta, vaan antinomistisen hurmahengen työtä.

        Rukoile luopumisrukous: Herra Jeesus, olen tehnyt suuren synnin, kun itse menin kasteelle, vaikka minut oli jo lapsena kastettu sinun nimeesi. Kiitos, että annat tämän anteeksi ja annat minun palata armoosi. Jeesuksen nimessä. Amen!

        Kylla kaste kuuluu aikuiselle. Ei lapsi siita mitaan ymmarra. Ja nimenomaan aikuiselle, joka on uskossa Jeesukseen, eli uskoo, etta Jeesus on hanenkin syntinsa sovittanut ja pyrkii elamaan Raamatun viitoittamaa tieda.


      • Anonyymi
        Iso Lapis kirjoitti:

        Jos Uskon tunnustaminen ja kasteella käynti olisi ollut väärin niin miksi kaikki tämä:
        1. Kielillä puhumisen Armolahja!
        2. Voimallisten tekojen Armolahja!
        3.Armolahja jota en kerro koska kateellisia on paljon!
        4. Hengelliset näyt ja kokemukset!

        Mitä sinä olet saanut muuta kuin nimimerkin jonka takaa uskovaista pikkaat?
        Tee parannus ,Tunnusta uskosi ja käy kasteella!

        Mikä on seurakunta jossa vaikutat kun et hengellisiä ymmärrä?????????????????????????????????

        Samoja kokemuksia löytyy mm hinduilla yms.Raamattu puhuu joukosta joka on tulossa hääaterialle,mutta Jeesus sanoo heille,menkää pois te laittomuuden tekijät.He inttävät ,mutta me teimme voimallisia tekoja,paransimme sairaita jne.Myös eksytys varoitukset raamatussa kertoo että suuri eksytys tulee ihmeiden ja merkkien saattamana.Lopussa jopa niin että tuli lankeaa taivaasta.Ja kyse on vääristä opettajista ja profeetoista.Kokemukset on enemmän haitaksi kun hyödyksi.


      • Anonyymi

        Mihin uskonlahkoon olet uudestikastettu? mormoni, jehovantodistaja, helluntailainen, adventisti, ruusiristiläinen tms.?

        Miettikää mitä pahaa ja halveksitaan toisia kohtaan tuo uskonto ja lahkolaisuus?
        Kaikki he ovat oikeassa ja halveksivat toisiaan kuten katolilasuus on pedofiili pappeja täynnä media mukaan.
        Mitä on uskonnollisuus,se on täysin turhaa mutta USKO EI !


      • Anonyymi
        Iso Lapis kirjoitti:

        Kävin kasteella Hesingissä Saalem Seurakunnassa vuonna 87 Helluntailais seurakunta.

        Se on ihan turhaa,se ei pelasta mitään.
        Kaikki sirkus temput,mitä lahkoilla onkaan,ei pelasta !
        Vaan Kristus ja usko häneen !


      • Anonyymi
        Iso Lapis kirjoitti:

        Joka uskoo ja kastetaan pelastuu!
        Vauvana en saanut sanoa omaa mielipidettäni koska en osannut puhua enkä tuntenut Jeesusta.
        Minut kastettiin vanhempieni tahdosta, koska he kuuliuvat luterilaiseen kirkkoon.

        Vanhempana sain Armosta tulla uskoon ja oppia tuntemaan Herrani Jeesuksen Kristuksen ja sain tunnustaa
        uskoni seurakunnaan edessä ja ihmisille kaduilla, ja missä vain kuulijoita oli!
        Tein ratkaisun ottaakseni Jeesuksen Herrakseni omasta tahdostani en muitten mielipiteitten mukaan,AAMEN.

        Jos sydämmesi sanoo niin,ei kirkko tai lahko.Olet siunattu !
        Kirkko tai lahko ei pelasta,vaan oma usko Kristuksen Rakkautteen !


    • 24ewt

      vain siitä, että sinulla joko ei ole lääkitystä tai se on väärä.

      • Iso Lapis

        Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika siunaa totuuden pilkkaajia suuressa Armossasi,AAMEN!


      • 3254ds
        Iso Lapis kirjoitti:

        Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika siunaa totuuden pilkkaajia suuressa Armossasi,AAMEN!

        Annat vain ihan itse vaikutelman ihmisestä, joka ei ole henkisesti tasapainossa. Se voitaisiin korjata lääkkeillä.


      • altavastaaja
        Iso Lapis kirjoitti:

        Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika siunaa totuuden pilkkaajia suuressa Armossasi,AAMEN!

        pilkkaa anneta milloinkaan anteeksi. Mutta tee itse parannus, koska olet mennyt hurmahenkisyyteen mukaan. Se on haureutta. Hengellisesti.


      • Anonyymi
        altavastaaja kirjoitti:

        pilkkaa anneta milloinkaan anteeksi. Mutta tee itse parannus, koska olet mennyt hurmahenkisyyteen mukaan. Se on haureutta. Hengellisesti.

        Kiesus kun ymmärtäisitte mitä on ja tulee.
        Te olette kuin 1300-luvun pakanain tuomitsijat.
        Milloin se tuntus,että Rakkaus vois olla hyvä asia?


    • kirjoitukset

      Tuo ei ole outoa.On ilmeistä että Herra haluaa valmistaa tulevaa,Hänen tehtäväänsä varten.Kysy mikä se on.Kyllä Herra Jeesus vastaa.Myöskin kun saat vahvistuksen,niin pysy siinä ja odota Herran aikaa.Koska Hänen aikansa on aivan toinen,kuin ihmisten suunnitelma.Siksi odota Herraa.Tulossa on hyvin voimakkaat muutokset,joita ei edes uskovaiset tiedä.Jos olet Jumalan valittu-odota Häntä.

      • Iso Lapis

        Kun ne hengelliset kokemukset tulee yhtäkkiä, niin se on aina jotain aivan käsittämätöntä.
        Tuo kirjoituksesi sopii hyvin siihen työ näkyyn, jonka olen saanut kun uskovat ovat rukoilleet puolestani
        ja jonka olen saanut Hengessä kokea.
        Noin 9 vuotta sitten kun uskovat rukoilivat puolestani ,tuli yhdeltä heistä sanat Belgia ja kun olimme kokoontuneet yhteen isoon huoneeseen ,tuli uskovan naisen kautta sanat että minusta tulee Evankelista.

        Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN!


      • Anonyymi

        Sotkette sielullisuutta Jeesukseen.Raamatusta löydät vastaukset.Ei Hän meille joka päivä puhu ja vastaile erikseen kaikkeen.Sanasta löytyy kaikki mikä on tarpeen.Turha kuulostelu sanooko Jumala nyt mulle jotakin,vie vaan harhaan.


      • Anonyymi
        Iso Lapis kirjoitti:

        Kun ne hengelliset kokemukset tulee yhtäkkiä, niin se on aina jotain aivan käsittämätöntä.
        Tuo kirjoituksesi sopii hyvin siihen työ näkyyn, jonka olen saanut kun uskovat ovat rukoilleet puolestani
        ja jonka olen saanut Hengessä kokea.
        Noin 9 vuotta sitten kun uskovat rukoilivat puolestani ,tuli yhdeltä heistä sanat Belgia ja kun olimme kokoontuneet yhteen isoon huoneeseen ,tuli uskovan naisen kautta sanat että minusta tulee Evankelista.

        Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN!

        Noin 9 vuotta sitten kun uskovat rukoilivat puolestani ,tuli yhdeltä heistä sanat Belgia ja kun olimme kokoontuneet yhteen isoon huoneeseen ,tuli uskovan naisen kautta sanat että minusta tulee Evankelista.

        Voi juma..vai ihan Belgia.
        Moni voi olla ns.uskova ilman Rakkautta !
        Uskonto on sairas paska mutta usko on PARAS !
        Kaikki lahkot ja valtauskonnot,ei KRISTUS teitä perustanu,te teitte itse sen,sen kaiken paskan orjallisen taipumuksen,eikö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotkette sielullisuutta Jeesukseen.Raamatusta löydät vastaukset.Ei Hän meille joka päivä puhu ja vastaile erikseen kaikkeen.Sanasta löytyy kaikki mikä on tarpeen.Turha kuulostelu sanooko Jumala nyt mulle jotakin,vie vaan harhaan.

        En ole uskonlahko,en edes kirkossa mutta minulle puhuu ja kuuntelen.


      • Kritik

        Kun poikaani kastettiin olin rukouksessa. Siinä ollessani tuli selkeä sana hengessä: "tämä ei ole kaste, vaan siunaus" Samalla valkeni, että minuakaan ei sitten ole kastettu, vain siunattu 10 päivän ikäisenä.
        Pari vuotta myöhemmin matkoilla ollessani satuin tilaisuuteen jossa kastettiin neljä aikuista järvessä.
        Sitä katsellessani olin rukouksessa ja tuli taas sana HENGESSÄ: "Tämä on kaste" Siitä taas pari vuotta eteenpäin menin Apt 8 luvun 37 jakeen mukaisesti oikealle kasteelle, omasta tahdostani, tunnustain uskoni Jeesukseen julkisesti, omalla suullani. "Suun tunnustuksella pelastutaan) sanooo Raamattu.
        Siitä 10 vuotta myöhemmin, poikanikin kastettiin, nyt oikealla kasteella.


      • Kritik
        Kritik kirjoitti:

        Kun poikaani kastettiin olin rukouksessa. Siinä ollessani tuli selkeä sana hengessä: "tämä ei ole kaste, vaan siunaus" Samalla valkeni, että minuakaan ei sitten ole kastettu, vain siunattu 10 päivän ikäisenä.
        Pari vuotta myöhemmin matkoilla ollessani satuin tilaisuuteen jossa kastettiin neljä aikuista järvessä.
        Sitä katsellessani olin rukouksessa ja tuli taas sana HENGESSÄ: "Tämä on kaste" Siitä taas pari vuotta eteenpäin menin Apt 8 luvun 37 jakeen mukaisesti oikealle kasteelle, omasta tahdostani, tunnustain uskoni Jeesukseen julkisesti, omalla suullani. "Suun tunnustuksella pelastutaan) sanooo Raamattu.
        Siitä 10 vuotta myöhemmin, poikanikin kastettiin, nyt oikealla kasteella.

        Kasteasiasta: Kuitenkin suurin osa kokomaailma uskovista on kastettu raamatun mukaisella uskovien kasteella.


      • jaloa nimeä
        Kritik kirjoitti:

        Kun poikaani kastettiin olin rukouksessa. Siinä ollessani tuli selkeä sana hengessä: "tämä ei ole kaste, vaan siunaus" Samalla valkeni, että minuakaan ei sitten ole kastettu, vain siunattu 10 päivän ikäisenä.
        Pari vuotta myöhemmin matkoilla ollessani satuin tilaisuuteen jossa kastettiin neljä aikuista järvessä.
        Sitä katsellessani olin rukouksessa ja tuli taas sana HENGESSÄ: "Tämä on kaste" Siitä taas pari vuotta eteenpäin menin Apt 8 luvun 37 jakeen mukaisesti oikealle kasteelle, omasta tahdostani, tunnustain uskoni Jeesukseen julkisesti, omalla suullani. "Suun tunnustuksella pelastutaan) sanooo Raamattu.
        Siitä 10 vuotta myöhemmin, poikanikin kastettiin, nyt oikealla kasteella.

        Uudestikaste hurmahenkiseen uskonlahkoon on Pyhän Jumalan pilkkaamista.

        Jaak. 2:7
        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        1500-luvulla alkaneessa anabaptismissa eli uudestikasteessa kielletään julkisesti lapsena kasteessa läsnäollut Isä, Poika ja Pyhä Henki. (Mt.28:19-20.

        Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen hän on kerran kieltävä Isänsä ja enkelien edessä.


      • Iso Lapis

        Hengelliset kokemukset vahvistaa uskoa, ilman niitä on olo tyhjä monella uskovalla!

        Herra Jeesus siunaa uskovia Vallassasi ja Voimassasi, AAMEN!


      • altavastaaja
        Iso Lapis kirjoitti:

        Hengelliset kokemukset vahvistaa uskoa, ilman niitä on olo tyhjä monella uskovalla!

        Herra Jeesus siunaa uskovia Vallassasi ja Voimassasi, AAMEN!

        kun kirjoitat yleisnimiä isolla v:llä Vallassasi ja Voimassasi eli se on juuri sitä harhaa ja itsevalittua ei suinkaan Hengen valintaa-


      • Anonyymi
        Iso Lapis kirjoitti:

        Hengelliset kokemukset vahvistaa uskoa, ilman niitä on olo tyhjä monella uskovalla!

        Herra Jeesus siunaa uskovia Vallassasi ja Voimassasi, AAMEN!

        Asia on juurikin päinvastoin.Kokemukset vie meitä pois Jumalasta.Raamatun opiskelu ja sisäistäminen taas vahvistaa uskoa.


    • "Yhtäkkiä sain kokea valtavaa hengellistä, jonka vain uskovat saavat kokea, kun totuudessa kulkevat."

      Mistä tiedät, etteivät muut koe samanlaista tunnetta tosin ehkä käyttäen erilaista termistöä?

      • Iso Lapis

        Jokainen joka totuudessa kulkee, saa varmasti kokea hengellisiä!
        Nämä jakeet kun on sydämessä ,niin voi olla varma että on totuudessa kulkija:
        35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
        36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

        Herra Jeesus siunaa Suomen Kansaa totuudella,AAMEN.


      • Iso Lapis kirjoitti:

        Jokainen joka totuudessa kulkee, saa varmasti kokea hengellisiä!
        Nämä jakeet kun on sydämessä ,niin voi olla varma että on totuudessa kulkija:
        35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
        36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

        Herra Jeesus siunaa Suomen Kansaa totuudella,AAMEN.

        En oikein ymmärrä miten viestisi liittyy kysymykseeni. Voisitko selventää? Kysyin:
        "Mistä tiedät, etteivät muut koe samanlaista tunnetta tosin ehkä käyttäen erilaista termistöä? "


      • Iso Lapis
        MetaTenkka kirjoitti:

        En oikein ymmärrä miten viestisi liittyy kysymykseeni. Voisitko selventää? Kysyin:
        "Mistä tiedät, etteivät muut koe samanlaista tunnetta tosin ehkä käyttäen erilaista termistöä? "

        Helpoin tapa vastata sulle, on kun käyt meidän kotisivuilla, sieltä löytyy vastaukset siihen miksi monet eivät koe hengellisiä vaikka sanovat niitä kokeneensa;
        sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

        Siunattua päivän jatkoa sulle Herrassa Jeesuksessa, AAMEN


      • Iso Lapis kirjoitti:

        Helpoin tapa vastata sulle, on kun käyt meidän kotisivuilla, sieltä löytyy vastaukset siihen miksi monet eivät koe hengellisiä vaikka sanovat niitä kokeneensa;
        sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

        Siunattua päivän jatkoa sulle Herrassa Jeesuksessa, AAMEN

        Helpoin tapa vastata ei ole aina paras. Et vieläkään vastaa kysymykseen. Puhut ihan eri asiasta. Taidat olla niitä ihmisiä jotka ns. hankalan kysymyksen kohdatessaan pakenevat ja alkavat paasata sitä minkä tietävät uskaltamatta pohtia mihin kysymykseen todellisen vastauksen antaminen jotaisi.


      • Iso Lapis
        MetaTenkka kirjoitti:

        Helpoin tapa vastata ei ole aina paras. Et vieläkään vastaa kysymykseen. Puhut ihan eri asiasta. Taidat olla niitä ihmisiä jotka ns. hankalan kysymyksen kohdatessaan pakenevat ja alkavat paasata sitä minkä tietävät uskaltamatta pohtia mihin kysymykseen todellisen vastauksen antaminen jotaisi.

        Paljon on ihmisiä jotka väittävät olevansa Uskossa, vaikka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.
        Ja sitten kertovat hengellisiä kokemuksia ,jotka ovat vain valheita!
        Uudestiylhäältä syntymätön ei koe sitä mikä on totuutta, vaikka väittää olevansa kristitty ja uskossa!
        Kun lukee moni kirjoituksia näilläkin sivuilla, saa Hengessä kokea sen, kuinka lihassa yritetään tulkita Jumalan Sanaa,AAMEN.


      • Iso Lapis kirjoitti:

        Paljon on ihmisiä jotka väittävät olevansa Uskossa, vaikka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.
        Ja sitten kertovat hengellisiä kokemuksia ,jotka ovat vain valheita!
        Uudestiylhäältä syntymätön ei koe sitä mikä on totuutta, vaikka väittää olevansa kristitty ja uskossa!
        Kun lukee moni kirjoituksia näilläkin sivuilla, saa Hengessä kokea sen, kuinka lihassa yritetään tulkita Jumalan Sanaa,AAMEN.

        "Ja sitten kertovat hengellisiä kokemuksia ,jotka ovat vain valheita!"

        Miten kokemus voi olla valhe? Tarkoitatko, että valehtelevat kokeneensa jotain? Aika röyhkeä väite. Mutta saahan sitä kaikkea aina väittää ;D


      • Iso Lapis
        MetaTenkka kirjoitti:

        "Ja sitten kertovat hengellisiä kokemuksia ,jotka ovat vain valheita!"

        Miten kokemus voi olla valhe? Tarkoitatko, että valehtelevat kokeneensa jotain? Aika röyhkeä väite. Mutta saahan sitä kaikkea aina väittää ;D

        Uskovaa herkistää todella paljon se, kun joku kertoo kokemusta joka on totuutta, Pyhässä
        Hengessä sitä saa kokea.
        Kun ihminen kirjoittaa lihassa kokemusta, joka ei ole Pyhässä Hengessä saatu, niin sen saa
        kokea pelkkänä kirjoituksena josta ei mitään koe!

        Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN!


      • Iso Lapis kirjoitti:

        Uskovaa herkistää todella paljon se, kun joku kertoo kokemusta joka on totuutta, Pyhässä
        Hengessä sitä saa kokea.
        Kun ihminen kirjoittaa lihassa kokemusta, joka ei ole Pyhässä Hengessä saatu, niin sen saa
        kokea pelkkänä kirjoituksena josta ei mitään koe!

        Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN!

        Uskontovapaata herkistää todella paljon se, kun keskustelukumppani vastaa viesteihin kuin kolmanneksi Turingin kokeessa tullut kyhäelmä.


      • Lappikset
        MetaTenkka kirjoitti:

        Uskontovapaata herkistää todella paljon se, kun keskustelukumppani vastaa viesteihin kuin kolmanneksi Turingin kokeessa tullut kyhäelmä.

        Nämä jakeet ne uskovaa siunaa ja herkistää, AAMEN!

        10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
        11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
        12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.

        Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN


      • Lappikset kirjoitti:

        Nämä jakeet ne uskovaa siunaa ja herkistää, AAMEN!

        10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
        11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
        12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.

        Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN

        Nyt täytyy sanoa, että et kyllä mitenkään pääse enää läpi tästä : http://fi.wikipedia.org/wiki/Turingin_testi

        Vastauksien taso on heikompi kuin tällä skriptillä :
        http://alice.pandorabots.com


      • Lappikset
        MetaTenkka kirjoitti:

        Nyt täytyy sanoa, että et kyllä mitenkään pääse enää läpi tästä : http://fi.wikipedia.org/wiki/Turingin_testi

        Vastauksien taso on heikompi kuin tällä skriptillä :
        http://alice.pandorabots.com

        Mene vilpittömin mielin polvillesi, ja anna elämäsi Jeesukselle Kristukselle Jumalan
        Pojalle. Kun olet tehnyt niinkuin sinua tässä kehoitan tekemään, niin saat kokea
        sellaista mitä ihmistestit ja kokeet ei koskaan sulle voi antaa!
        Saat rauhan sydämeesi ja saat kokea mikä on totuutta ja mikä valetta!

        PS. En avaa linkkejä joita laitoit tuohon! Mutta osta sinä, jos sulla ei vielä ole 33/38
        Raammattu, sieltä löydät sitä, mikä on myös sinulle, LINKKI PELASTUA JA PERIÄ
        IANKAIKKINEN ELÄMÄ, AAMEN!

        Herranni Jeesus etsiviä siunatkoon,AAMEN.


      • Lappikset kirjoitti:

        Mene vilpittömin mielin polvillesi, ja anna elämäsi Jeesukselle Kristukselle Jumalan
        Pojalle. Kun olet tehnyt niinkuin sinua tässä kehoitan tekemään, niin saat kokea
        sellaista mitä ihmistestit ja kokeet ei koskaan sulle voi antaa!
        Saat rauhan sydämeesi ja saat kokea mikä on totuutta ja mikä valetta!

        PS. En avaa linkkejä joita laitoit tuohon! Mutta osta sinä, jos sulla ei vielä ole 33/38
        Raammattu, sieltä löydät sitä, mikä on myös sinulle, LINKKI PELASTUA JA PERIÄ
        IANKAIKKINEN ELÄMÄ, AAMEN!

        Herranni Jeesus etsiviä siunatkoon,AAMEN.

        Hei et vaikutakaan enää skriptiltä. Perun puheeni sinähän äsken luit jopa viestini.. Ehkä kyseessä on jokin edistyksellinen copypasteohjelma. Hmm.. Ei kyllä tämä on pakko olla ihminen koska tuossa on noinkin monimutkainen lause kuin "En avaa linkkejä joita laitoit tuohon!"

        Ehkä on parempi ettet avaakaan. Voisithan oppia jotain. Siinä on sellainen riski, että alkaa ymmärtämään miten maailma oikeasti toimii eikä tarvitse höpötellä mitä tahansa satuja ajatuksen siivet ovat päähän lennättäneet.

        Toivottavasti säilyt terveenä.


      • Lappikset
        MetaTenkka kirjoitti:

        Hei et vaikutakaan enää skriptiltä. Perun puheeni sinähän äsken luit jopa viestini.. Ehkä kyseessä on jokin edistyksellinen copypasteohjelma. Hmm.. Ei kyllä tämä on pakko olla ihminen koska tuossa on noinkin monimutkainen lause kuin "En avaa linkkejä joita laitoit tuohon!"

        Ehkä on parempi ettet avaakaan. Voisithan oppia jotain. Siinä on sellainen riski, että alkaa ymmärtämään miten maailma oikeasti toimii eikä tarvitse höpötellä mitä tahansa satuja ajatuksen siivet ovat päähän lennättäneet.

        Toivottavasti säilyt terveenä.

        Samoin sinä, pysy terveenä, että jaksat Jumalan sanaa Raamatusta tutkia!

        Herra Jeesus sinua Armosta Uskolla Siunatkoon,AAMEN!


      • Anonyymi
        MetaTenkka kirjoitti:

        "Ja sitten kertovat hengellisiä kokemuksia ,jotka ovat vain valheita!"

        Miten kokemus voi olla valhe? Tarkoitatko, että valehtelevat kokeneensa jotain? Aika röyhkeä väite. Mutta saahan sitä kaikkea aina väittää ;D

        Ei ole röyhkeä,ihminen ei ole itselleenkään luotettava kun kokemukset ja tunteet kyseessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole röyhkeä,ihminen ei ole itselleenkään luotettava kun kokemukset ja tunteet kyseessä.

        "ihminen ei ole itselleenkään luotettava kun kokemukset ja tunteet kyseessä."

        Aivan, ja juuri siksi MetaTenkan esittämä kysymys siitä, mistä aloittaja tietää ettei muilla ole samanlaisia kokemuksia, on äärimmäisen oleellinen. Ei ihme että siihen ei tullut vastaukseksi kuin kiemurtelua.


    • totuus tekevä vapaik

      1 kor 11:4 Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte.

      11:13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.


      Te saarnaatte toista Jeesusta!!!!!!!!!!!!!!

      • Lappikset

        Vai saarnamme toista Jeesusta!!!!!!!!!! Tutki tämän linkin kautta mitä me saarnaamme;
        sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

        Siunattuja lukuhetkiä sulle Evankeliumin parissa!!!!!
        Jeesus sanoo uskokaa Evankeliumi!!!!

        Herra Jeesus sinua totuudella siunaa kun sitä häneltä Anot,AAMEN!


      • Armolahjat ovat
        Lappikset kirjoitti:

        Vai saarnamme toista Jeesusta!!!!!!!!!! Tutki tämän linkin kautta mitä me saarnaamme;
        sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

        Siunattuja lukuhetkiä sulle Evankeliumin parissa!!!!!
        Jeesus sanoo uskokaa Evankeliumi!!!!

        Herra Jeesus sinua totuudella siunaa kun sitä häneltä Anot,AAMEN!

        Raamatun Sanan mukaan annettu seurakunnan rakennukseksi,
        mutta missä on seurakunta,jossa palvelette toisia uskovia?

        Olette eronneet helluntaiseurakunnasta sanojenne mukaan
        siksi,ettette usko kolminaisuuteen ja nyt julistatte palstoilla
        sitä vastaan..seurakuntanne koostuu teistä vanhemmista ja
        lapsistanne..


      • Lappikset
        Armolahjat ovat kirjoitti:

        Raamatun Sanan mukaan annettu seurakunnan rakennukseksi,
        mutta missä on seurakunta,jossa palvelette toisia uskovia?

        Olette eronneet helluntaiseurakunnasta sanojenne mukaan
        siksi,ettette usko kolminaisuuteen ja nyt julistatte palstoilla
        sitä vastaan..seurakuntanne koostuu teistä vanhemmista ja
        lapsistanne..

        Kun erosimme helluntai seurakunnasta antoi Herramme Jeesus Kristus Jumalan Poika seurakunnan
        nimen.
        Sen jälkeen annettiin Pyhässä Hengessä nämä sanat ; Minä valmistan teitä tulevaa työtä varten!
        Laitoin ylös milloin se tuli; 15.4-2004 kello 19:00 jälkeen.

        Me odotamme milloin työ alkaa,koska se on Herramme Jeesuksen Kristuksen Tahto,AAMEN!


      • Voijummijammi!
        Lappikset kirjoitti:

        Kun erosimme helluntai seurakunnasta antoi Herramme Jeesus Kristus Jumalan Poika seurakunnan
        nimen.
        Sen jälkeen annettiin Pyhässä Hengessä nämä sanat ; Minä valmistan teitä tulevaa työtä varten!
        Laitoin ylös milloin se tuli; 15.4-2004 kello 19:00 jälkeen.

        Me odotamme milloin työ alkaa,koska se on Herramme Jeesuksen Kristuksen Tahto,AAMEN!

        Työttömiä! Toivottavasti saatte pian työtä. Ja sellaista mistä yhteiskuntakin hyötyy verotulojen kautta.


      • Anonyymi

        Aamen !


    • Hengen liikettä!

      Raamattu kertoo,että lopunaikoina,Jumala laskee henkensä kaiken lihan päälle,me elämme sitä aikaa ja vastaavia alkaa tapahtuun ympäri maapallon.

    • Ahti Kuoppala

      Olet saanut armon kokea Pyhän Hengen läsnäoloa elämässäsi,ja olen myös saanut joskus samaa armoa kokea. .Tällä kaikella on kuitenkin aina jokin Jumalan määräämä tarkoitus.Siunatkoon Jeesus Kristus sinua,minua ja meitä kaikkia.

    • 'Tulkitkaa mitä tällaiset näyt merkitsevät'

      Näkyjen kautta Herra on sinulle vahvistanut sanansa. Joh 11:
      25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
      26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

      Ole siunattu, sinä Jumalan rakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe